day 5

שלום לכם הורים יקרים !
היום לראשונה בטיול חווינו גשם אנגלי...Smileys
כל כמה זמן הוא מפסיק ומתחדש, אבל בסך הכל מזג האוויר נעים ולא קר במיוחד.

ברגעים אלה ממש החבר′ה נמצאים בכיתות הלימוד, אחרי כמה וכמה שינויים בשיבוצים בימים האחרונים, על מנת שיהיו מרוצים ומאושרים.

סה"כ הזמן עושה את שלו, והרבה יותר טוב וקל להם, וממש מרגישים את זה באוויר. Smileys

אחרי השיעורים הולכת להיות עוד מסיבה, אחרי המסיבה המטורפת שהתקיימה אתמול בערב.
לא צחוק - אבל בקמפוס המדהים הזה יש ממש מועדון ריקודים רציני, עם תאורה, סאונד, בר (שמחלק משקאות קלים בלבד..) ובמה.
כולנו ממש הופתענו לטובה מהרמה של המקום, וכמה בנות אמרו לנו שזה לא פחות טוב מהמועדונים המכובדים בהרצליה.. Smileys

חוץ מזה שהיו במסיבה מלאאא ילדים, מהמון מדינות (גם כאלה שבאופן רגיל לא לומדים איתנו).
אז ברור שכל הבנים ובמיוחד כל הבנות דפקו הופעה והוציאו ללא מעט ילדים את העיניים...Smileys אין ספק שהם ממש ממש נהנו.

היום בבוקר יצאנו לטיול קצר לקובנטרי. תחילה ביקרנו והתרשמנו מהריסות של קתדרלה מפוארת ויפה מהמאה ה- 12 שהופצצה במלחמת העולם השניה, אשר בנו לצידה קתדרלה חדשה, מודרנית ופרובוקטיבית למדי, שגם כן הייתה מאוד יפה ומרשימה.

הילדים צילמו, הצטלמו ואפילו התלהבו מהמבנים.
במעט הזמן שנשאר, הסתערו כולם על חנויות העיר בשופינג קצרצר של פחות משעה - סוג של סיפתח. Smileys

אח"כ חזרנו לארוחת צהריים פה בקמפוס, ויאללה ללימודים.

אז זהו לבינתיים...

כמו שהבטחנו - נעלה תמונות. סוף סוף מצאנו מישהו עם כבל חיבור מהמצלמה למחשב, כך שכבר היום או מחר נצרף תמונות. יש למה לחכות!

כמובן שמחר נמשיך בעידכונים, ואתם תמשיכו להנות לכם.