First days in summer school

שלום לכם הורים יקרים !!
איזה כיף ! סוף סוף יום רגוע..Smileys
איזה יומיים מטורפים היו לנו !

הגענו לקמפוס בסביבות השעה אחת וחצי בלילה, ובמהירות האפשרית הכנסנו את החבר′ה לחדרים כי היינו בטוחות שהם מתים לישון.
אבל לא לא.. אלה ילדים מלאי אנרגיות שכל קשר בינם לבין שינה הוא מקרי בהחלט.Smileys

לפחות אני שמחה שכמעט כולם התחברו זה לזה, גם הביישנים וגם אלו שלא הכירו אף אחד קודם.

אתמול על הבוקר הילדים ניגשו למבחן כניסה, לבדוק את רמת האנגלית שלהם, כדי שצוות ההוראה המקסים והמקצועי פה יוכלו לשבץ אותם בכיתה המתאימה להם.
בסה"כ הם התרשמו מרמה יחסית טובה וגבוהה של הקבוצה הישראלית.

לאחר המבחן אכלנו, עשינו סיבוב היכרות בקמפוס, הפקדנו מסמכים וכספים ורצנו לאוטובוס ללונדון, כדי לראות את המחזמר גריז !!! Smileys
הילדים מאוד נהנו מהמופע והתרגשו לראות את לונדון בערב.

סחוטים מעייפות אך מרוצים, חזרנו רק ב-12:30 בלילה חזרה למרכז הסאמר סקול.
ולכן הורים יקרים - סילחו לילדיכם אם בקושי הספיקו לשוחח איתכם.
אני מקווה שעוד היום כולכם כבר תשמעו מהם.Smileys

אז מה קורה היום ?
היום מתחילה שגרת הקמפוס המהנה:
בבוקר קמים לפעילויות כמו כדורגל, כדורסל, כדורעף, ריקוד, אומנות וכו′, אוכלים צהריים ואז נכנסים לכיתות הלימוד.

הלימודים עצמם הם מהנים וחוויתיים, והיום החבר′ה בעיקר יכירו את חבריהם לכיתה (שמגיעים מארצות שונות כמו ספרד, איטליה, טורקיה, רוסיה, וצרפת).

אחרי הלימודים הם ייגשו לארוחת ערב, יהיה להם קצת זמן פנוי להיות במחשב או לנוח, ואז פעילות ערב, שהיום תהיה טורניר כדורגל בין לאומי.
לנבחרת הישראלית יש כמה וכמה שחקנים מאוד חזקים וטובים, אז נקווה להביא כבוד !

קצת לגבי מרכז הסאמר סקול..
וואו !!! איזו רמה ! איזה מבנים ! חבל על הזמן.. Smileys

באמת שלא זוכים כל יום למתקנים כאלה.

החדרים ברמה הכי גבוהה שיש,
כל ילד ישן בחדר לבד (אלא אם ביקש להיות בזוג), ובכל חדר יש שירותים, מקלחת, מיטה עם מצעים ושמיכת פוך, מראה, שולחן, מדפים וארון בגדים.

לכל 6 חדרים יש מטבח עם מיקרוגל, תנור, קומקום ופינת אוכל.
חדר האוכל מעולה ויפה (הוא ממש מסעדה) !!
לתלמידים יש מגוון יחסית רחב של אפשרויות, האוכל בינתיים נראה מאוד מבטיח, וגם יש בקבוקי מים, מיץ, שתייה חמה, פירות ויוגורטים חופשי כל היום !!!

חוץ מזה - יש מגרשי כדורגל ואולמות ספורט ברמה מאוד גבוהה, כך גם הכיתות ובכלל כל המבנים כאן. בהחלט מרשים !

כל זה בנוסף לכרי דשא רחבים ומלא עצים שצובעים את הכל פה בירוק פסטורלי אנגלי טיפוסי..

ומה לגבי הילדים !?!
אז שוב, אומנם עברו עלינו יומיים לחוצים ועמוסים, ושעות השינה הן מצרך נדיר..
אבל למרות הקשיים הראשונים והגעגועים - נראה שהם מאוד נהנים ואנחנו רק מצפות לימים הקרובים !!

עד עכשיו הם היו מקסימים ומדהימים.
אנחנו מנסות להכניס אותם למשמעת זמנים וטפו טפו - הם בינתיים מאוד מרשימים.
רק שיימשך כך !!

בטיסה, באוטובוסים, בקמפוס, בלונדון ובתיאטרון - הם הפגינו התנהגות למופת.
האווירה מעולה ועכשיו רק נותר לקחת קצת אוויר לנשימה ולצפות לימים הקרובים!! נעדכן בקרוב,
ועד אז- תהנו לכם בארץ !
עדי ואביב. Smileys

ונ.ב.- ממש בימים הקרובים נתחיל להעלות תמונות.. אז יש למה לצפות !