פולמר גריינג′ 11.7.2010

Back to israel

בוקר טוב !

כולם כבר ארוזים ומתקשים קצת לעכל שזה כבר נגמר.. אבל... אנחנו מנצלים את שהותנו כאן עד הרגע האחרון ונוסעים היום לעיר קרובה עשר דקות נסיעה מבית הספר -  שנקראת סלאו.

הנסיעה לא הייתה מתוכננת והתארגנו אתמול באופן ספונטני בעקבות בקשת הילדים לבקר במרכז קניות אחרון כדי לקנות מתנות ומזכרות אחרונות !

אתמול היינו יום שלם בלונדון, הייתה לכולם חוויה מצויינת !
האוטובוס הוריד אותנו בבוקר ליד הנמל בגשר לונדון, בנקודה הזו שטנו בספירת תיירים על נהר הטמז שחוצה את לונדון וזורם ממערב למזרח.

בשייט ראינו מקרוב את הביג בן, הלונדון אי-הגלגל הענק הגדול  ביותר בעולם שגובהו 450 מטר ! ראינו את מצודת לונדון, התאטרון הלאומי וקתדרלות מרהיבות.

ירדנו מהספינה והתחלנו בסיור רגלי של שעתיים במרכז לונדון, בדרך עצרנו בגונס פארק על המים לאכול צהריים וראינו סנאים מטפסים על עצים, ברווזים וברבורים בשפע !
ראינו את בית הפרלמנרט ששימש פעם כארמון של בית המלוכה ומכיל יותר מ1000 חדרים !

עברנו בקתדרה המפורסמת של סנט פאול - בה מתקיימים הטקסים של משפחת המלוכה- הכתרת המלך והמלכה, טקסי נישואים.
גם טקס הנישואין של הנסיך צארלס והנסיכה דיאנה התקיים שם !

סיימנו את הסיור הרגלי בבקינגהאם פאלאס - הארמון הרשמי של המלכה !
עלינו על האוטובוס ונסענו למוזיאון השעווה המפורסם של מאדם טוסו והילדים התלהבו במיוחד ! הם הצטלנו עם שחקנים מפורסמים ואישים חשובים, כמו: מייקל גקסון, גים קארי,בראד פיט, להקת החיפושיות,רובי וויליאמס, הנשיא אובמה, מלכת אנגליה, האפיפיור, סטיבן הוקינגס ועוד רבים אחרים !

קינחנו את הטיול בזמן קניות חופשי באוקספורד סטריט ע"פ בקשותיהן של הבנות !
אמרנו שלום לעיר הגדולה וחזרנו מרוצים לארוחת ערב בבית הספר..

הילדים ארזו וכאשר סיימנו הכל חגגנו את הסיום במסיבת דיסקו..
מי שלא היה עייף כמובן !

אנחנו יוצאים הערב בשש מפה לכיוון שדה התעופה...