קיימברידג′ קלייר קולג' 11.7.2010 קלייר קולג′

יום שבת - לילה אחרון ביחד !!

יום שבת.
השעה 20:20 שעון אנגליה ומצב הרוח ספק שמח ספק עצוב - לילה אחרון ביחד.
אבל מיד נגיע לזה..

אתמול בערב הלכנו לשחק באולינג פה בקיימברידג′.
החבר′ה התארגנו על הדשא וזו אחר זו נכנסו למרכז 6 מוניות גדולות ולקחו אותנו למרכז הבילויים הקרוב, התחלקנו לקבוצות ולמסלולים והתחלנו לגלגל

הירבו בנקודות לינוי שעשתה מעל 160 נקודות (!!) וגילינו שהיא עוברת אימונים בבית, וכן יהב עם 108 נקודות. מתנצלים אם שכחנו מצטיינים נוספים. (:
אחרי המשחק הילדים הלכו לקנות ברד ולשחק קצת ויאללה - חזרה למרכז ולמיטות.

היום הזה התחיל מוקדם, ברבע לשש. קמנו, אכלנו ויצאנו לאוקספורד.
הגענו לארמון בלנהיים שם עברנו הדרכה מגניבה על המקום.
היו שם כל מיני בובות שדיברו, תפאורה בכל חדר אליו נכנסים, כל מיני דמויות שמופיעות ואפילו השקיעו בריחות. לאחר מכן המשכנו לגן השעשועים של הארמון.
"הלכנו לאיבוד" במבוך גדול ושכבנו על הדשא מול השמש האנגלית הנעימה.

משם - לאוקספורד עצמה.
סיירנו בקרייסט צרץ′ - אחד הקולג′ים ששייכים לאוניברסיטת אוקספורד הידועה, זה גם המקום בו צילמו חלקים מסרטי הארי פוטר. נכנסו לחדר האוכל הגדול בו נערכה הארוחה של בית ספר הוגוורוטס הידוע וראינו את המדרגות המפורסמות מהסרט.

אחרי הביקור חזרנו היישר לארוחת הערב. הילדים כרגע בחוץ, רצים ושמחים להם, יש התרגשות מאוד גדולה לקראת הלילה האחרון ביחד. חלק מהילדים מתגעגעים ורוצים לחזור אבל החלק הגדול רוצה להישאר עוד...

מחר קמים מוקדם כדי להספיק להגיע בשדה בזמן. מזכירים לכם שוב שמספר הטיסה הוא LY214, זמן הנחיתה הצפוי הוא 18:55 (כלומר, צריך שתהיו בשבע בערך בשדה) אבל מומלץ לבדוק באינטרנט על שינויים בלוחות הזמנים של הטיסה.

מחכים ומצפים לראות אתכם מחר בשעה הזו,
עד כאן מקיימברידג′ הרחוקה.