קיימברידג′ קלייר קולג' 11.7.2010 קלייר קולג′

יום שישי - יוצאים לבלות

היי לכולם.

אתמול היה לנו יום נהדר.
אחרי שסיימנו את הפעילויות והלימודים נסענו לELY.
ביקרנו בקתדרלה מרשימה עם תקרה גבוהה בטירוף, טיילנו קצת בעיר, וחלק מהילדים קנו גלידה ונהנו מהשמש שביצבצה לה מדי פעם.

אחרי סיור של שעתיים שבו נשמנו קצת אוויר, הלכנו וראינו את העיר חזרנו לאוטובוס, ויאללה - לקיימברידג′.

הגענו והתארגנו, עת הגיע הרגע למסיבה האחרונה. המסיבה הייתה מעולה, מלאה כמעט עד אפס מקום. כמו תמיד החבר′ה שלנו הפגינו נוכחות ובאמת שזה היה ערב מוצלח.

היום הזה התחיל במבחן סיכום, לראות את ההתקדמות.
אחרי המבחן הודענו לילדים שיש לנו הודעה חשובה, אמרנו להם שהטיסה שלהם הוקדמה ביום ויצואים מחר.

כולם הסתכלו עלינו בעיניים פעורות ואף היו פה ושם דמעות. תדהמה אחזה בהם. ואז צחקנו ואמרנו שזו הייתה בדיחה, עבדנו עליהם ויש לנו בשבילם הפתעה אחרת, טובה - עוד שעתיים קניות / זמן חופשי, שהם כל כך רצו.

הילדים היו מבסוטים מאוד (מזה שהם גילו שסתם עבדנו עליהם ומזה שיש להם עוד זמן...), ואחרי השיעור כבר ראינו אותם מסתובבים להם בעיר ונהנים...

היום בערב נפגש כולם ונלך ביחד לבאולינג, יש לנו כבר מוניות מסודרות ומסלולים שמורים והכל ממתין רק לנו, אנחנו בטוחים שיהיה כיף.

מחר נצא בבוקר לסיור באוקספורד ובארמון בלנהיים ונחזור בערב לאכול, לארוז ובעיקר להפרד מהילדים הזרים ומהמקום.

יש קצת תחושה של סוף ואפילו ראינו פה ושם ילדים עצובים או קצת בוכים. באופן אבסורדי יש בזה משהו שמחמם את הלב..

אז זהו לבינתיים,

מקווים שאצלכם בארץ הכל טוב,

ננסה לכתוב לכם מחר כשנחזור.