Camp Wise 21.7.2009

"רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע" (אלברט איינשטיין)

משפחות יקרות בוקר טוב !

אנחנו היום התעוררנו לבוקר נעים ומהנה, בניגוד לאתמול ששכחתי לספר לכם, היה בוקר עם גשם חזק עד מאוד עם רעמים רועשים :)

בכלל קצת על מזג האוויר כאן, זה הדבר הכי הפכפך כאן ! את יכולה לקום לגשם מטורף ואז בצהריים חם בטירוף ןמבגדים ארוכים את עוברת לקצרים ואז יכול לרדת גשם ועדיין חמים וכו'. כך שאי אפשר לדעת מה יהיה המצב בעוד כמה שעות. סה"כ בלילות די קריר יחסית לארץ.

הלכנו לארוחת בוקר כהרגלנו עם חידוש - קיבלנו ביצה מקושקשת ואורז (דיי מוזר לבוקר אכן ! )

לאחר א.בוקר הם חוזרים לבקתות שלהם להתלבש ולהתארגן מאחר והם לא עושים זאת לפני הם פשוט הולכים ישר מהמיטה בערך לחדר אוכל.

ואז הגיע הניסיון הראשון של החוגים ! הקבוצה התחלקה בין האופציות להלן: סטבע / טניס \ טיפוס קיר.

עברתי בכולם ואין ספק שכולם נהנו אפילו הבנות בטניס כאילו שלחלקן יש כישרון ובמילים עדינות לחלקם פשוט אין ! :)

הילדים בנוער - רותם ויוגב הלכו לכדורגל ולהוקי ורגיבה על סוסים.
כל חוג אורך לערך שעה והם עוברים אותו עם מדריך מקצועי לתחום.

כמובן שאחרי זה חזרנו שוב לאוכל - ארוחת צהרים ! , בה הגענו לשייאים חדשים לדרך הקצרה ביותר להשמין בזמן קצר וזה היה -מקרוני וצ'ייז !! וכמובן סלט.. :)אך אין ספק שזה טעים !

לאחר מכן היה לקבוצת סולל פעילות שאני לא בדיוק יודעת איך היא נקראת בעברית, אז אתאר: ישנם חוטים - כבלים המתוחים על העצים ממש גבוה למעלה ואנחנו בעצם הלכנו עליהם וסוף בכדי לרדת מהעץ יש סוג של אומגה למטה.
אין ספק שהיה מפחיד ביותר כי זה מתנדנד וזה ממש גבוה , זה לא כמו העצים הישראלים אך משם הכותרת למייל כולם אך כולם ללא יוצא מן הכלל עלו על זה כולל אותי - שאני בעלת פחד גבהים !

לאחר מכן היה להן שוב חוג,  סולל הלכו בין כדורגל ומוסיקה שזה בעצם שירה בציבור. והנוער היו בסוסים ובכדורסל וסטבע !

הערב הסתיים לסולל, במסיבת חוף הווה אומר ירדנו לאגם למרות שירד גשם ועשינו בננות, נסיעה על אופנוע ים - מאוחרי הנהגת כמובן ועוד קפיצות על מתנפחים קנוים ועוד. היה קפוא אך הילדים נהנו ללא ספק.
קבוצת נוער סיימה את זה בפעילות משותפת גדולה הכוללת שירה בציבור וכו'.

עכשיו לקצת הסברים מאחר ולא ממש הסברתי איך הילדים ישנים וכמה מדריכים יש:

סולל
אנחנו ישנים במעיין בקתה עגולה שהגג שלה זה יריעה עבה של סוג של בד נראה לי. ישנם 4 חלונות גדולים אך הם לא מזכוכית אלא עם רשת וניתן לכסות אותו כמו באוהל במשהו עבה.
כל הבנות יחד באותה הבקתה וכל הבנים יחד בבקתה נפרדת, ככה שאין מה לדאוג.
מלבדי יש עוד מדריכה ומדריך אמריקאי ומעליהם ישנו אחראי.
המדריכים מקסימים והילדים אוהבים אותם מאוד !

בנוער הם ישנים בבקתות ארוכות - אותו הדבר עם נושא החלונות, יש רק רשת.

לנוער יש את המקלחות בתוך הבקתה.
יש להם בכל בקתה שלוש מדריכים \ ות שישנים איתם בבקתה.
בשני הכפרים המיטות הן קומותיים.

קצת מידע כללי,
מחר אנחנו יוצאים לטיול הראשון שלנו (קבוצת סולל) למפליי הניאגרה, נישן במחנה אחר בסביבה שם ואז יום לאחריו נלך לשייט.
נוער בנים - גם כן יוצאים מחר לעשות קמפינג בערב.

אעדכן על הכל איך היה עוד יומיים אז אל תבהלו שלא תקבלו ממני מייל מחר !
אשתדל לפרט כמה שאוכל !

בנוסף לגבי התמונות, מאחר ושום אתר לא עובד לי אני מנסה את הדרך האחרת פייסבוק.

שלחתי לכם הזמנה במייל, אנא תגידו לי אם קיבלתם את זה ואם הכל בסדר !