קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2009 קלייר קולג′

שישי, שבת וראשון

הורים יקרים,

סוף השבוע שלנו התחיל ביום שישי עם סיום הלימודים.
בערב ערכנו קבלת שבת אליה הצטרפו חלק מהמורים והעובדים שמתעניינים בדת ובמנהגים היהודיים.
הדלקנו נרות, בצענו חלה, שרנו שירי שבת וכתבנו זה לזו כרטיסי ברכה.

בבוקר יום שבת יצאנו לטיול בלונדון.
אחרי שהצלטמנו עם פוליטיקאים כמו אובמה וסרקוזי ואחרי שהצטלמנו עם שחקני קולנוע כמו ג'וליה רוברטס ואורלנדו בלום, עם זמרים כמו ג'סטין טימברליק ומייקל ג'קסון, נסענו לגלגל הענק ומשם יצאנו לסיור רגלי.

חרשנו את העיר והגענו לנקודות המתוירות ביותר כמו הביג בן, הכנסייה בה התחתנו צ'ארלס ודיאנה, ארמון המלכה ועוד.

חזרנו לקיימברידג' עייפים ורטובים ורצנו מיד לארוחת הערב.

הספקנו להתאושש קצת בלילה ובבוקר שוב קמנו מוקדם ונסענו לאוקספורד. קיבלנו זמן חופשי להסתובב בעיר, להתרשם מהגנים, מהכנסיות, מהגשר שמחבר בין שני מבנים כמו הגשר של בית הכלא ובית המשפט בונציה. כמובן שגם הסתובבנו בחנויות כמו שאנחנו אוהבים .
המשכנו לארמון בלנהים שם נולד צ'רציל והתרשמנו מהגודל, מהציורים ומהגנים.
מחר אנחנו חוזרים לשגרת הלימודים.

אוהבים,
תלמידי קליר קולג' והמדריכים.