בידלס 11.7.2011

ברייטון !!!

היי,

היום היה לנו טיול של יום שלם לברייטון Smileys, עיר יפהפיה ששוכנת על חוף הים.

התחנה הראשונה שלנו היתה  sea life center, מקום שבו יש אקווריומים ובריכות ענק ויכולנו
לראות את כל בעלי החיים שיש במים. ראינו שפמנונים, סרטנים, עקרבים, כוכבי ים, דגים בכל מיני צורות וצבעים, צבי ענק, עטלפי ים, כרישים ואפילו תמנון ענק !! Smileys

היה גם איזור שנקרא האמזוניה ושם הציגו את חיי המים והדו חיים שקיימים באיזור האמזונס
(בין היתר צפרדעים כחולות !!!)

מדהים !!

אחר כך החלטנו לוותר על חלק מזמן השופינג Smileys (כן, כן, קראתם נכון!!), והלכנו לראות את הפאוויליון המדהים. ארמון אמיתי בעיצוב המזרח הרחוק שעומד באמצע העיר !!

היה פשוט מהמם. Smileys

נשאר לנו מעט זמן לשופינג והלכנו לקניון.

בקניון היתה תצוגה מרהיבה של דינזאורים ממוכנים שזזו והשמיעו קולות.. כך שהיה לנו צ′ופר נוסף.. Smileys

התאספנו בשעה המיועדת והתחלנו לעשות את דרך חזרה לאוטובוסים כשלפתע חווינו דז′ה-וו:

ברגע שהתחלנו ללכת התחיל לרדת גשם Smileys, אלא בשונה מאתמול, הוא רק הלך והתחזק..

היה מצחיק ורטוב במיוחד, וכשהגענו לאוטובוס נראה היה שטבלנו בים..

כשהגענו לבידלס היה אמור להיות על האש, אבל בגלל מזג האוויר לא עשינו אותו בשטח פתוח אלא בחדר האוכל.. קצת מאכזב אבל העדפנו להישאר יבשים..

הערב אחר כך עבר בעצלתיים, chillout evening, ועכשיו הגיע הזמן ללכת לישון.
מחר אנחנו מתחילים שבוע חדש שבו הפעילויות יהיו בבוקר והלימודים בצהריים.