בידלס 11.7.2011

טיול ראשון

היי

היום העירו אותנו ם תרגיל אש ב-7 בבוקר!!! Smileys
יעל לא הספיקה אפילו להחליף את הפיג′מה..

אחרי ארוחת בוקר חילקו אותנו לכיתות לפי הרמות ולמדנו עם ילדים מכל מיני ארצות. Smileys
אחרי ארוחת צהריים יצאנו לטיול בעיר קטנה עם שם מצחיק: צ′יצ′סטר. Smileys

יצאנו קצת באיחור כי רחל חשבה שהיא איבדה את התיק... האבדה נמצאה ויצאנו לדרך.

הנסיעה הייתה חוויה כי נסענו בקומה העליונה של אוטובוס קומותיים, איזה כיף!! Smileys

כשהגענו לצ′יצ′סטר הלכנו דרך גנים יפהפיים Smileys (הכל כאן ירוק כל כך...) והגענו לקתדרלה ענקית. היה מגניב לראות מקום כזה מבפנים, לצלם, לראות את צינורות העוגב (הענקיים) ולהצטלם עם הבישוף.

אחר כך היה קצת זמן חופשי  להסתובב ולבזבז.. Smileys כלומר.. לקנות דברים יפים.

בנות שהוכיחו שהן מאחרות ל-כ-ל מקום Smileys, לא זכו להסתובב לבד אלא היו צמודות אלי. עדיין הן מצאו חנויות מגניבות ודברים יפים לקנות.

חזרנו לארוחת ערב והלכנו להתארגן לערב קזינו!!! Smileys
קיבלנו שטרות כסף של מונופול והלכנו להמר: 21, משחקי קוביה, סולמת וחבלים, טוויסטר, רולטה, שחמט ועוד. Smileys
היה יום ארוך ומספק במיוחד.