רויאל סקול 11.7.2010

20.7.2010 קלקטון + גריז המשך

בוקר טוב,

בקלקטון עיר המפרץ ישנו רציף עם משחקי וידאו וחנויות רבות.

הילדים התמוגגו בעיקר מחנות שבה מוגרים הכל בפאונד אחד - דברים שווים הכל ממוצרי טיפוח ורחצה, המון אוכל, צעצועים כלי בית ותכשיטים ממש כל דבר שעולה בדעתכם - הילדים היוממש בגן עדן.

בסיום הטיול נפגשנו כולנו בנקודת המפגש וחיכינו ליונתן ולעדן שלא הגיעו בזמן.

אני והמדריכים יצאנו לחפש אותם ומצאנו אותם בתור לקופה בחנות של מתיחות וטריקים.
בגדול כל השבוע הילדים קנו דברים הקשורים למתיחות כגון סבון שמלכלך ומסטיק שצובע את הפה בשחור - הם לפחות עדיין לא ניסו אותם אחד על השני :-)

בשעה 1 חזרנו לקמפוס לארוחת צהריים וללימודים של שעה וחצי ואז נסענו (רק הקבוצה הישראלית) ללונדון לראות את המחזמר גריז,
היה מאוד חם באוטובוס לשם כי המזגנים באנגליה לא ממש יודעים להתמודד עם החום שהיה היום בחוץ.

אחריי נזיעה (לא שגיאת כתיב), ארוכה ופקקים כבדים בשעה 7 בערב הגענו לתיאטרון פיקדילי שם הקבוצה נפגשה עם קבוצות אחרות של קמפוס והשמחה הייתה רבה.

הילדים פגשו חברים ובני משפחה :-)
המחזמר היה מרהיב ביותר עם תפאורה משגעת וריקודים מדהימים.

ישבנו קצת רחוק מהבמה אך הצלחנו לראות טוב - חלק אפילו בעזרת משקפות.

בשעה 10 נסענו בחזרה לקמפוס - רוב הילדים נרדמו באוטובוס ובשעה 12 וחצי הגענו לקמפוס והלכנו לישון. יום דהים עבר על כוחותינו :-)

נ.ב
עופר מבקשת למסור להוריה שלא יטרחו לבוא לאסוף אותה משדה התעופה ביום ראשון כי היא נשארת לגור כאן :-)

נ.נ.ב
נועה מוסרת 10 פעמים את אהבתה להוריה ונטע וטל מוסרים את אהבתם להוריהם :-)