|
|
|
|
שלום
מדריכים מעדכנים מהשטח
סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת. כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !
חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
|
סיפורי סאמר סקול - כל החוויות
חיפוש לפי שם
חיפוש לפי מרכז
ברייטון 26.7.2015
היי, קוראים לי שחר פריד, אני בת 15 וחצי עולה לכיתה י', והשנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון!!! (כמה זמן חיכיתי לומר את המשפט הזה).
טוב הכל התחיל מרעיון שזרקתי לאוויר בבית ומאז הרעיון הזה ...
היי, אני ליהי בן הרוש בת 15, עולה לכיתה י והשנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון חלום שהתגשם!!
לשבועיים המדהימים האלו יצאתי עם שחר פריד והכל התחיל בזה שהיא אמרה לי שהיא חוסכת ...
היי, אני תמר אופק והשנה הייתי בסאמר סקול במרכז ברייטון שבאנגליה במחזור השלישי!! אז איך מסכמים את השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בכל החיים ?!? קרה לכם פעם שחזרתם מחופשה ואמרו לכם ...
אוקיי אז... איפה בכלל מתחילים?
איך מתחילים לסכם את החוויה הכי כיפית, מדהימה ומטורפת שהייתה לי בחיים? אז ככה...
לסאמר סקול יצאתי לבד. בלי אף חבר או חברה שאני מכירה מהארץ.
בהתחלה ...
היי ,
אני שירה פסטרנק והשנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון.
השנה יום הטיסה יצא על יום ההולדת שלי והוא היה היומולדת הכי טוב שיכולתי לבקש!!
אז נתחיל ממש מההתחלה ... שתי החברות הכי ...
אני לא יודעת איך אני הולכת לסכם את הדבר הזה שהייתה החוויה הכי טובה שלי לסכם אותה בכמה מילים .
אני יתחיל מזה שקוראים לי עדן שריבקר .אוקיי אז הכול התחיל מזה שחזרתי הביתה ואמא שלי סיפרה ...
**זהירות חפירה לפניך**
אז קוראים לי שחר מאיר, בת 14, והשנה החלטתי להשתתף בחוויה ששינתה לי החופש הגדול למושלם!!!
איך מתחילים? איך מסכמים את השבועיים הכי הכי ה כ י מושלם בחיים ...
היי, קוראים לי גאיה אלמקיאס ,אני בת 14 עולה לכיתה ט והשנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון מחזור 3 אז טסתי עם שתי החברות הכי טובות שלי שירה ומאיה ועוד חברה ממש טובה רותם,הרעיון לטוס לסאמר ...
היי, קוראים לי גיל גריןהשנה הייתי בסאמר סקול עם חבר וממש נהנתי הכרתי מלא חברים מכל העולם אפילו מדובאי ישנו בBrighton college היו שוודיות יפות ;) קיצר בסוף חזרנו לארץ עם חוויה ...
|
|
|
|
|
|