Y Country Camp 25.7.2011

קמנו לבוקר שימשי וקייצי במיוחד

בוקר שלנו, אחה"צ שלכם :)
קמנו לבוקר שימשי וקייצי במיוחד !

חזרנו למכנסיים קצרים וגופיות שמחים וטובי לב !

מה היה אתמול ?
אתמול השכבה הגדולה היתה בפארק מים. יצאו בבוקר וחזרו אחר הצהריים יחד עם גיא.
נהנו מאוד, היה קצת קריר בבוקר ואחה"צ היה חם וכיף במגלשות.
לטענתם פארק מים אדיר עם מתקנים שאין בכלל בישראל! הבנות הקטנות היו אתמול בסקי מים כאן במחנה,שיחקו משחק שנקרא "signature hunt" שתפקידן היה לרוץ בקבוצות לאסוף כמה שיותר חתימות באנגלית אחרי שהן שואלות שאלות באנגלית.

שאר הקבוצות היו בפעילויות מגוונות במחנה, סקי מים, גולף, כדור סל וכו′ וכו′.. אתמול בערב הייתה מסיבת ריקודים ברחבה הגדולה לגילאי  13-14 קנדים וישראלים יחד.

אחרי הגדולים (15-16) הגיעו בערב הם התרכזו באגם והשיטו קנו, שחו באגם לעת שקיעה (יש תמונות !) ובעיקר שיתפו בחוויות מהפארק מים.

ריכולים מהשטח !!
לאחר שיחה נוספת עם שמואלה (שם בדוי) התברר כי ג′סטין ביבר הקנדי כנראה חתיך רק בחושך.

שאר הבנות דיווחו כי אין כמו ג′סטין ביבר הקנדי בעולם !! - אנו שמחים לבשר בזאת !! - כי נוצר לנו זוג ישראלי - וויליאם וקייט (עדיין לא מעמד אצולה - עדיין שם בדוי)

הדבר היחידי שאנחנו מורשים לספר (כי אנחנו רוצים לחזור חיים מהמחנה..) שהם מהשכבה הגדולה (15-16).

עומרים (לא שמות בדויים) קיבלו כינויים חדשים בגלל שהמדריך שלהם מדבר גם צרפתית הוא קורא להם "עומחחח" עקב חוסר ניצול האות ר′.

משה חיים (לא שם בדוי) נהיה להיט במחנה ואף נכתב המנון על שמו: המדריך הקנדי אומר:
"I say moshe, you say haim"
המדריך צועק: "moshe!" כלללל הילדים עונים: "haim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

היום יום חמישי,
כל יום חמישי אנחנו קמים שעה מאוחר יותר לכן היום הגענו לארוחת בוקר ב 09:00

בברכת יום קסום וקנדי במיוחד !