ליטל קנדה 18.7.2011

שלום לכולם,

עוד יום הסתיים וכמו שהבטחתי, היום יצאנו לטיול לטירה שנקראת carrisbrooka,
שנמצאת ליד ניופורט.

עכשיו אחרי שזכינו לבקר בה אני יכולה לשתף ולספר לכם איזה טירה יפה היא הייתה.

טירה בת 800 שנה ששירתה לא מעט מלכים, מלכות, נסיכים ונסיכות השוכנת בלב שטחים ענקיים וירוקים. נכנסנו פנימה והתחלנו לסרוק את המקום. לבשנו שריון וקסדה של לוחמים,
כמבן שהקפדנו לצלם. ראינו סרטון קצר שסיפר לנו חמור נחמד המסובב גלגל המחובר לכד מים גדול היורד במורד הבאר שעומקה כ 37 מטר .אחר כך גם ראינו את הגלגל האמיתי...

הוא עדיין אמור לעבוד רק שהוא נשבר לא מזמן, אז הוא בשיפוצים. הלכנו גם לאורך החומה.
זכינו לראות את הנופים המקסימים מכל הכיוונים. היה גם מוזיאון קטן שהיו בו דברים מיוחדים ויפים הקשורים לתקופה ולמשפחת המלוכה. היה מיוחד ומהנה!

כשחזרנו לאחר ארוחת הערב התארגנו לקראת מופע כשרונות.
החלטנו לאחר כמה דיונים ללכת על השיר אבאניבי... הוצאתי את המילים,
התאספנו אחרי החדרים והתחלנו להתאמן... המצאנו ביחד כמה תנועות קלות ויצאנו לקרב.

היה ערב ממש נחמד, משעשע וכמעט כולם באמת לקחו חלק באירוע. אנחנו היינו כמובן מעולים !!!!!!
בגדול הייתה אוירה מעולה. רקדנו קצת והשתוללנו...

והינה הגענו לסופו של עוד יום.