ברייטון 3.7.2011

כבר מרגישים בבית ...

HELLO EVRYBODY !!! Smileys

בוקר יום חמישי בבריטון התחיל לו !!!

השמש זורחת ואנחנו מאושרים .. וכמו שהכותרת אומרת גם נהנים לדבר אנגלית ... Smileys

אתמול סיירנו בשעות אחר הצהריים ב SEA LIFE שזהו האקווריום המפורסם בבריטון,
ראינו חיות ודגים מהאמזונס, פגשנו צב ים בגודל של כמה כמונו ביחד, ראינו כרישים והאכלת דגים
והיה מהנה במיוחד !!! Smileys

לאחר מכן הלכנו למזח הנמצא למרגלות חוף הים העצום של ברייטון וטיילנו בדוכנים הרבים, טעמנו את ה- FISH & CHIPS המקומי המאכל האנגלי המוכר והאהוב עלינו על מתקנים
והיה לנו כיף . Smileys

חזרנו לארוחת הערב , אכלנו (למי שנשאר עוד מקום..)

והתחלנו בפעילות ערב עם כל המרכז : לבנות - NAIL SALON שהיה מהנה ומוצלח במיוחד,
הבנות הישראליות בלטו בידע ובכישורים ולכולנו יש את דגל אנגליה או צבעים מיוחדים אחרים על הציפורניים ...
לבנים- היה טורניר כדורגל בינלאומי ולא תאמינו ניצחנו מקום 2 !!! הבנים הישראלים כנראה ניצחו את מסי ורונלדניו הבאים !!! Smileys

בנוסף, הייתה אופציה לראות את הסרט - ברוס הגדול מכולם , כמובן בלי תרגום ...
כרגע אנחנו לקראת סוף השיעור השני ולאחר מכן נאכל ארוחת צהריים ונמשיך לשחייה בבריכה , אומנות ופוטבול !!

ובערב הרגע לו כולנו חיכינו : דיסקו !!!   Smileys

נדבר בקרוב , כבר מתגעגעים...