Camp Wise 19.7.2010

מקווה שהחזקתם מעמד בלי המייל היומי שלי :)

מה קורה, הורים יקרים ?

אני מקווה שהחזקתם מעמד בלי המייל היומי שלי :)
אמרתי שאני אפצה על המייל של שישי אז אני מקווה שבאתם עם כוחות לקבלת המייל הארוך הסוקר את הסופ"ש !

אז כמו שכתבתי לכם הגשמים הופיעו הרבה יחסית במחנה - השבת החלפתי לפחות 6 פעמים בגדים, וזה לא היה ליופי אלא כל פעם מחדש נתקעתי איכשהו בהליכה כשירד גשם !
מזל נאכס הא ?!

אך אל תחשבו כשקר כאן אלא ההפך הוא הנכון חם! ומאוד לח מה שמגביר את החום (אני ירושלמית אני לא רגילה ללחות !)

אז חזרנו אחורה ליום חמישי - שישי !

נתחיל בכפר "נוער"-

אוכל

מסתבר שדווקא כשעזבנו את המחנה היה את האוכל המעניין והחדש - פיצה ופסטה, והכי
טעים- מק&צ′ייז !

אל תדאגו חסרוננו לא השפיע כלל על הכפר והם המשיכו בשגרת היום שלהם - חוגים ופעילות כפר \ בקתות.

הם ניסו חוגים חדשים, הבנות - טניס, ו-בתרגום פשוט: בישול חוץ \ שדה, וכמובן הן חייבות להיות קצת בנות ובחרו גם בחוג  ריקוד: 9

הבנים המשיכו בשלהם ובחרו בחוגי הספורט, חץ וקשת, גיטרה ואת חוג האגם-קנו וכו′.
ולפעילות הערב שלהם: כלל הכפר ירד לאגם - ועשו סוג של "מסיבת חוף" עשו על האש כמובן , ניסו ל"שוט" על סוג של גלשן ועוד.
רואים - אל תדאגו כמה שהובטח הם מגיעים לאגם :)

ובזמן הזה בכפר סולל,

הלכנו למפלי הניאגרה !!! היה מ-צויין!!
עלינו על הסירה שלוקחת אותך ממש קרוב למפל, כמובן חזרנו רטובים למרות שחילקו לנו פאנצ′ואים ארוכים להגנה.

אין המקום אכן יפייפה, מומלץ בחום.
מיד לאחר הביקור שם נסענו לישון במחנה אחר הנמצא במדינת ניו-יורק לא יודעת בדיוק למקם איפה...שמו - "seneca lake"

הגענו לשם ועשינו פעילות יחד עם הכפר המקביל לגילם במחנה.
הם אכן נהנו מזה ללא לספק, לפחות הבנים :)

האוכל שם אני חייבת לציין הרבה פחות טוב משלנו ככה שקצת הערכנו יותר את המחנה שלנו.
ישנו שם באחד מהאולמות שלהם ופתחנו את הבוקר שאחרי בגשמים, ולכן לצערינו לא יכלנו לצאת לשייט המתוכנן בסירות ובאגם של המחנה האחר ובמקום זה חזרנו מוקדם יותר למחנה להתארגן לשבת.

שבת !!!!!
אז הגענו לשבת הראשונה של המחנה !! אז ביום שישי באזור ה- 3 לערך,
כולם מתחילים להתארגן לשבת - כי כמובן חייבים להיות יפים ולהרשים את הבנים \ בנות ! ובאזור ה- 5:45 יוצאים להליכת שבת ! מה זה אומר ?

כמו שהסברתי לכם במפגשים, מנהלת המחנה ועוד כמה חבר′ה עם גיטרה יוצאים לאסוף כפר, כפר מהקטן ועד הגדול כך שבסוף נוצר שיירה ארוכה והולכים לביה"כ לבצע סוג של

קבלת שבת.
יש סידור של המחנה שהוא ערוך עם כל מיני קטעים גם "דתיים" וגם הרבה שלא - כל מיני דברים שחניכים כתבו והקריאו וכו′.

רוב הטקס מתבצע בשירה, כך שזה בעיקר מהנה ! :)
אחרי התפילה כולם הולכים יחד ל"חדר" (חדר אוכל) ובניגוד לימים האחרים שהם צריכים לשבת יחד עם הכפר שלהם, מותר להם לשבת איפה שהם רוצים ועם מי שהם רוצים.

בחדר מתבצע "טקס" נוסף של הדלקת נרות שבת והקידוש !
חלק מהילדים הופתעו מהסגנון של ה"תפילות" כאן אבל אין ספק שנהנו.
אכלנו את האוכל ואז אחרי זה נשארו קצת לרקוד יחד ואז הולכים לישון - לפחות המדריכים ממש רוצים שהם ילכו, כי כל הדבר הזה נגמר יחסית מאוחר.

אך הילדים לא הלכו כמובן לישון עד השעות הקטנות יותר...וביינתים עשו את השטיויות שלהם בתוך הביקתה.

אירוע מיוחד אחר שאני יכולה להרחיב עליו: למאיה גרובס - אחת הילדות מסולל היה יומולדת ולכן החלטנו להפתיע אותה וב - 12 בלילה הלכנו לביקתת הבנות ואמרנו להם שאנחנו עושים פשיטה לא חוקית על המטבח ושכולם ילבשו שחור ונזוז, מה שתכננו בקודם עם האחראי עלינו שבאמצע יעשה כאילו הוא תופס אותנו ואז נברח, וזה מה שקרה וכשהגענו למטבח הפתענו אותה ושרנו לה שירי יומולדת והכי חשוב התפנקו לנו בגלידה ועוגיות! :)

אחורי זה כולנו חזרנו לכפר לישון - מרוצים ובעלי הרפתקאה מגניבה אחת חדשה !
הבוקר קמנו מעט מאוחר יותר בגלל שזה שבת, באזור ה8 וחצי זה נחשב פינוק, והלכנו לאכול ארוחת בוקר עם הדונטס הקטנים הטעימים האלה שסיפרתי לכם עליהם בהתרגשות במפגש.

מיד לאחר הארוחה היה את "טקס \  תפילת הבוקר" עוד כשעה ולאחוריו היה מפגש של קבוצות מעורבבות של ילדים מכל המחנה, זה נקרא - "משפחות" והם עושים פעילויות כל שבת.

אחרי הפעילות הלכנו לארוחת צהריים ומיד לאחר מכן היה להם 4 שעות של חופש, בהם הילדים יכולים לבחור לעשות מה שהם רוצים !

אקצר ואומר שרוב הזמן הם השתוללו להם בכפר או היו בבריכה או היו בבריכה וכו′ - היה ממש חם היום אז..

אהה וכמובן הבנות ריכלו על הבנים והבנים ריכלו על הבנות.
אני חושבת שבאיזשהו שלב הם איחדו כוחות והחליטו לעבוד ביחד על העניין, אתם רואים הם דיי עיניניים כשהם רוצים :)

וזהו משם ארוחת ערב שלאחוריה הגיעה ההפתעה הגדולה - "הקראוון" - הצופים הישראלים (כמו להקה צבאית רק של הצופים) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה היה כיף א-דיר !!! שרנו, רקדנו ובעיקר נזכרנו בשירים מהארץ :)
הילדים נהנו מאוד וחשו געגוע קט לישראלים ולישראל !!
וזהו משם עשינו את טקס ההבדלה וקדימה ולישון.

אז אני מקווה והשלמתי לכם את כל הפערים :)
אני כותבת לכם כרגע את המייל ומקשיבה לגלגל"צ ושומעת שאתם כבר מתחילים את היום אז אאחל בוקר טוב !! ויום נהדר,