Y Country Camp 26.7.2010

חזרנו מאוטווה !!! :-)

שלום

כפי שחלקכם כבר יודעים (כי דברתם עם ילדיכם)... חזרנו מאוטווה !!! :-)
הייתה זו חווייה נהדרת, שאני הייתי חלק ממנה רק ביומיים האחרונים.. אבל אוכל לספר לכם קצת מכל מה שעברנו:

שלום לכל ההורים והמכותבים היקרים !!
אז קודם כל, ביום שלישי (בו לא הייתי יחד עם הילדים) הם הלכו למקום מיוחד בו משחקים "פיינטבול" רק בלי הפיינט (הצבע) אלא עם רובי לייזר !!!

הילדים סיפרו שזאת הייתה החוויה הכי מטריפה שהייתה להם !! בשונה מהצבע, שמכאיב קצת כשהוא פוגע בך, הלייזר לא כואב ויש תחושה של משחק בתוך מלחמת הכוכבים !! נוסף על כך, הילדים בילו בחווה כזו שיש בה מבוך שלם משיחים, בו הם בילו, התבלבלו, ונהנו מאוד !

כשאני הגעתי- ביום רביעי היה לנו זמן קניות בקניון ע-נ-ק-י והילדים קנו המון מתנות, בגדים, צמידים (והרבה הפתעות גם לכם.. אז אני לא אגלה!).
אח"כ היינו אמורים לבקר בבית הפרלמנט, בניין עתיק, גוטי ויפייפה שמהוה את הכנסת של קנדה, אך מאחר שבחוץ שררה סופה רצינית, פשוט קיבלנו עוד זמן קניון.. וחלקנו ניצלנו את ההזדמנות לשבת ב"פוד קורט" ולאכול משהו טעים.

לאחר מכן, נסענו למועדון ה-JCC של קהילת יהודי אוטווה, שם כיבדו אותנו בארוחה ישראלית- סגנון חומוס, צ′יפס, סלט.. ולקינוח סלט פירות מדהים !!! עם אננס וענבים, מלון, אבטיח.. ועוד ועוד. אחרי הארוחה נסענו ל"סינמה סיטי" של אוטווה וראינו שם סרט ממש ממש מצחיק - שנקרא
"ארוחת ערב לשמוקים" (כן, כן, גם באנגלית זה נשמע מוזר). בקיצור, בכינו מצחוק!!! :-) והלכנו לישון שמחים ומרוצים.. ומשוויצים בכל הקניות שלנו !

דרך אגב, הלינה באוטווה הייתה באכסניה של "אוניברסיטת אוטווה", שהייתה ברמה של מלון עם ארוחת בוקר טובה מאוד!

בבוקר יום חמישי הלכנו ל"דאון טאון" של אוטווה, העיר התחתית, שופעת המסעדות, בתי קפה קטנים, פאבים, שווקים צבעוניים, חנויות מזכרות וכולי.
הסתובבנו שם עד הצהריים וקנינו עוד ועוד מזכרות (בעיקר עבורכם, הורים יקרים..).

בצהריים אכלנו בבית קפה המוזיקלי: HARD ROCK CAFE בית קפה מפורסם ואיכותי שיש לו גם סניף בארץ! היה ממש ממש טעים !

אח"כ הלכנו לשחק באולינג- המקום היה די חשוך ומואר רק באור אולטרא סגול - כך שכל הכדורים זהרו ונצצו בחושך! פשוט חוויה ! :-)

לארוחת ערב הלכנו שוב למועדון ה-JCC לארוחה ישראלית נוספת שהפעם כללה גם שאוורמה (ניסיון לא רע..) ושוב- סלט הפירות המדהים עליו כולם התנפלו !

לאחר הארוחה.. נסענו ל"קומדי קלאב" לראות מופע סטנדאפ של שלושה סטנדאפיסטים קנדים, שבאו במיוחד מונקובר לאוטווה לתת הופעה !
חלק מהילדים הבינו יותר וחלק הבינו פחות.. אבל כולם צחקו ממש !!!

זה הכל.. הבוקר אכלנו את ארוחת בוקר הטובה של האוניברסיטה וחזרנו חזרה למחנה.. שמחים ומרוצים - הישר לארוחת הצהריים !!.. (כאילו שלא אכלנו מספיק בטיול הזה.. חחחחח).

עכשיו ילדיכם היקרים מתארגנים לשבת.. וחלקם גם מתאמנים על השיר שהם הולכים לבצע על הבמה בטקס המיוחד של המחנה לכבוד לשבת ! (זוכרים ?)
לאחר מכן, נחלק להם את המכתבים שהכנתם להם מראש - כפי שהובטח - מאחר שזו השבת השנייה במחנה !

אנחנו שומעות מהילדים שרובכם מנצלים את הזמן לטייל בעולם- אז ברצוננו לאחל לכם טיול מקסים! הרבה הנאה! וכמובן....