ברייטון 11.7.2010 שלושה שבועות

ברייטון - יום 4

שלום שלום !

היום עבר עלינו יום מדהים.

יצאנו בבוקר לחצי יום של טיול מחוץ לקמפוס, לטירה שנקראת ARUNDLE LE.
הטירה ממש עצומה, עם גנים, מזרקות ופסלים, הצטלמנו המון והיה ממש כיף :)

חזרנו בצהריים לקמפוס לאכול ולהמשיך בלו"ז הרגיל של השיעורים.

החלוקה לכיתות מוכיחה את עצמה כממש מוצלחת, בכל הזמדנות אפשרית אני שומעת סיפורים על היכרויות חדשות עם ילדי העולם וחוויות משותפות שלהם.

בערב, אחרי ארוחת הערב, רציתי לשמוע קצת יותר לעומק מהקבוצה מה הם מרגישים ואיך עוברים עליהם הימים. אמנם אנחנו רק ביום הרביעי, אבל התחושה היא שעברנו כבר המון ביחד :)

אז ישבנו במעגל, הבאתי חטיף אחד מלוח (פרינגלס) וחטיף אחד מתוק (שוקולד) ועשינו סבב בו כל אחד אמר משהו שהוא פחות אוהב כרגע בטיול וטעון שיפור (ויחד עם זה אכל מהפרינגלס) ומשהו טוב שקרה לו או משהו שהוא אוהב במחנה (ואכל מהשוקולד).
יצא ממש מוצלח, עלו כל מיני דברים לגבי השיעורים, הצוות, הקבוצה והאווירה הכללית.

אני יכולה להגיד לכם שכולם, ללא יוצא מן הכלל, כשהגיע תורם לומר את "המשהו הטוב"- הם אמרו כמה שכיף להם וכמה שהם אוהבים את הקבוצה שלנו.
כיף ומרגש לשמוע :)

עכשיו אנחנו מתחילים פעילות של "חפש את המטמון" שמארגן הצוות המקומי !