פולמר גריינג′ 11.7.2010

שלום שלום

לכווולם ! Smileys

היום על הבוקר יצאנו לסיור בעיירת רדינג, יצאנו עם קבוצות נוספות מאטליה, ספרד ועוד. הילדים התרשמו מהעיר הישנה - מסגנון הבנייה העתיק מול הבנייה המודרנית.
שמענו את צלילי השעונים של הכנסיות וביקרנו במוזיאון המקומי. המוזיאון היה מרתק, הייתה שם תערוכת פוחלצים של בע"ח, וביניהם עצמות של ממוטות, משפחת צביים ועוד כל מיני זנים נדירים.

ראינו ציורי רקמה ענקיים שהוכנו לכבוד המלכה ויקטוריה לפני למעלה מ 120 שנה, המתארים בפירוט את ההיסטוריה הארוכה של אנגליה.

משם המשכנו למרכז הקניות אורקל והילדים קבלו שעה חופשית לקניות, עלינו על אוטובוס מאורגן חזרה למחנה לקראת ארוחת הצהריים.

אחרי ארוחת הצהריים הילדים התפזרו כל אחד לכיתה שלו ולמדו אנגלית בכיף.

בערב הרימו צוות המדריכים במחנה ערב כשרונות צעירים וכמובן שגם הישראלים עלו לבמה למרות שלא הספיקו לעשות כמעט חזרות, היה ממש מרגש לראות אותם שרים שיר ישראלי מחובקים ביחד.

אחרי המופע כיבו את האור באולם, שמו מוסיקת דיסקו וכל הילדים
במחנה רקדו ביחד ריקודי שורות ונעו בקצב המוסיקה ! הילדים הלכו לישון עייפים אך מרוצים.

הטיול הבא שלנו הוא ביום שבת לאוקספורד !
הטיול שהיה לנו פתח להם את התיאבון לעוד..