קיימברידג′ קלייר קולג' 11.7.2010 קלייר קולג′

יום ראשון - כל השבוע מרגיש כמו שבת

טוב, אז אל תשאלו איזה יום היה לנו היום  !

אצלנו לעומתכם המשיך הסופ"ש לעוד יום אביבי ונאה, בלונדון הבירה.

אתמול נגמר שוב במורל מטורף מול החדרים.
מרוב כיף הרבה מאיתנו פספסו את זמן השינה אבל זה היה שווה את זה... והילדים הלכו לישון שמחים ומאושרים.

את הבוקר התחלנו מוקדם, אכלנו ארוחת בוקר ויאללה לאוטובוס - לעיר הנחשקת לונדון.

הגענו ועשינו סיור קצר באוטובוס וראינו את בנייני היוקרה של לונדון, כיכר טרפלגר, גשר לונדון, ביג-בן ובית הפלרמנט, כנסיית סנט. ג′ונס וכו′...

את התמונות תוכלו לראות בעצמכם בבית.... לאחר מצוקת פיפי (שכמובן גם לה מצאנו פתרון) שמנו פעמינו לכיוון ביתה של הוד רממותה - בקינגהם פאלאס !

עשינו סיור וראינו טקס לזכר מלחמה כלשהי, עם כלי נשיפה וחיילים בריטים במדים שונים. המשכנו לאורך הפארק היפיפה מוקפים בברבורים סנאים וברווזים והגענו לארמון.
עשינו סיבוב קצר בו צילמנו את החיילים בהליכתם המופגנת ומשם נסענו למוזיאון המוכר מאדאם טוסו.

וואוו כמה אנשים ! למרות הכמות "המועטה" של האנשים שהחליטו להגיע בדיוק היום בדיוק איתנו לבקר במוזיאון, הילדים נהנו מאוד.

הגענו לפסלים המוכרים מארנולד שוורצנגר שרק וג′ים קארי, וכלה באנגלינ′ה ג′ולי, ג′וני דפ, רוברט פטינסון (או משהו כזה...) צ′רצ′יל פידל קסטרו וברק אובמה.

החבר′ה גם נהנו מאזור הדמדומים - בו יש אנשים שעומדים כמו פסלים וכשמתקרבים אליהם הם קופצים עלייך.

תפסנו מונית בתוך המוזיאון לכיוון היציאה ושם היה עוד קצת זמן חופשי כדי שכולם בארץ יידעו לפי החולצות שלנו כשנחזור ש- I LOVE LONDON.

חזרנו (הרבה כבר נפלו לשינה בדרך חזרה), א. ערב - ויאללה למחשב / משחקים / מנוחה לקראת יום הלימודים והפעילויות של השבוע החדש.