קיימברידג′ קלייר קולג' 11.7.2010 קלייר קולג′

יום שבת - על הטירה ועל הבית של שיקספייר

שלום לכל ההורים היקרים,

טוב, אז נתחיל מיום שישי שהיה.
הלכנו כולנו לקבלת שבת, לבושים לבן ומצויידים בשירונים.
בירכנו (אמנם היה רק מעט יין ומעט לחם, אבל זה לא עצר אותנו), שרנו וישבנו ביחד לפני האוכל.

האוכל עצמו היה על הכיפאק והערב נגמר בשירת שירי מורל מ-ט-ו-ר-פ-ת עד שעת השינה. באמת שהיה ערב נהדר עם אנרגיות טובות... אפילו המנהלת של המקום הגיעה כדי לראות מה הישראלים המשוגעים עושים.
כל הילדים האחרים עמדו והסתכלו בתמיהה. חלקם הצטרפו למעגל אחים. (:

היום הזה התחיל מוקדם.
השכמה ב-06:45, אבל הילדים קמו כמו גיבורים וב-08:00 כבר יצאנו בדרך לטירת וורויק. זו טירה גדולה מאוד שבעצם מציגים בה ומסביבה את רוח תקופת ימי הביניים.
טיפסנו במדרגות למגדל התצפית וראינו חצי מאנגליה, או לפחות חלק נרחב ממנה. (: עברנו בתוך הטירה במסדרונות צרים ונפגשנו עם אנשים שונים ומשונים כמו אבירים ומוכרים הסוחבים בעלי חיים משונים. ירינו בחץ וקשת והסתובבנו להנאתנו. נפגשנו עם הילדים ונסענו ליעדנו הבא.

הגענו לסטראטפורד - העיר בה גדל גדול המחזאים - הלא הוא וויליאם שייקספיר.
ביקרנו בבית בו הוא גדל ושמענו (באנגלית כמובן...) על קורות חייו ועל יצירותיו.
אפילו זכינו לראות קטע קצר ממחזה שלו - בחצר האחורית בה גדל. לאחר מכן הסתובבנו בעיר עצמה - הצטיידנו בממתקים בחנות גדולה למדי בה כל מוצר נמכר בפאונד ועשינו קצת שופינג (נו, ככה זה כשרוב הקבוצה היא בנות...). היה כיף מאוד.

עייפים ומרוצים חזרנו לאוטובוס עם המדריך החמוד וויל, ויצאנו לשעתיים נסיעה חזרה, בה שלרוב הילדים הייתה חלום של נסיעה (מכיוון שהם ישנו...).

הילדים ואנחנו מתרגשים לקראת הביקור בלונדון. מצפים לנו המון דברים, אבל על זה כבר תקראו מחר.

הרבה ילדים עכשיו משוטטים בפייסבוק וברחבי הקמפוס, שעת השינה מתקרבת ואנחנו מסיימים עוד יום נהדר.