ברייטון 26.7.2009

מי חשב שהיום האחרון יגיע כל כך מהר !

הורים יקרים !

היינו כל כך עמוסים שלא הספקתי לרשום לכם, אני מצטערת..

אתמול היה היום שחיכינו לו כל כך ! כן אתם יודעים.. לונדון !! יצאנו כבר ב 09:00 בבוקר לכיוון העיר והגענו ב 11:00,

הכניסה לתוך מרכז העיר לוקחת הרבה זמן, התחלנו בשייט בנהר התמזה בסירת 2 קומות ובלי גג בקומה השנייה כך שיכולנו להנות כמו שצריך מהנוף המדהים של לונדון ומהמזג אוויר המצויין !

ממש התמזל מזלנו לאורך כל היום ! ירדנו מהסירה בדיוק בביג בן, הלכנו בעיר עד לארמון בקינגהם !
כמובן שהילדים ניסו להצחיק את השומרים.. ומשם עשינו הליכה עד לאוקספורד סטריט והיה לילדם 1:45 להסתובב.

משם הלכנו עד למאדאם טוסו והיה לנו שעתיים במקום המדהים הזה !
היה לנו ממש כיף !!

ב 18:00 בערב יצאנו חזרה לכיוון בית הספר וכשהגענו עוד פינקנו את עצמנו והלכנו לאכול פיצה כולם יחד.

היום יש לנו ארוחת בוקר קצת מאוחרת ואז יהיה להם זמן לארגן את המזוודות, נעזור להם כמובן, תהיה לנו פעילות סיכום וחגיגת יום הולדת לאחת הבנות
וב 13:30 אנחנו יוצאים כבר עם כל הציוד לסיור במצוקים לבנים באיסטבורן וקצת זמן חופשי ומשם ממשיכים לשדה התעופה, אליכם ההורים !!

תאחלו לנו יום אחרון מהנה !