Camp Wise 21.7.2009

איך היו השלושה ימים האחרונים בילעדנו ? (e)

שלום לכולם !

לנו היו ימים נהדרים,
גם לסולל בטיול של השלושה הימים וגם בנוער !

נתחיל עם מה שקרה במחנה בשגרה היומיומית, אז בנוער הבנות יצאו לטיול כמו שהבנים עשו יחסית קרוב לתחילת המחנה, הם יצאו ליומיים בחוץ בהם עשו קנויים, בנו אוהלים בישלו בחוץ וביום השני עשו אופני הרים,
אין מה לומר איך רותם קפצה על כל האופציות והייתה במוטיבציה גבוהה ללכת לעשות לנסות ולעזור !!

במשך הזמן הזה יוגב והבנים בנוער החליטו גם לעשות מסיבת בנים בלבד בלי בנות אז כולם הלכו כל הערב בבוקסרים בלבד ! ונהנו מכל רגע, ,
בנוסף אתמול ראו סרט ופופקרון - יש כאן מסך דיי גדול בשביל זה אז זה ממש מהנה ! - זולנדר, לא משהו הסרט אך העיקר החברה ! הם נהנהו מאוד !

מעבר לזה שגרת הבנים הייתה רגילה , עם החוגים הספורטיבים שבחרו - כדורגל, כדורסל תרבות ישרלית וכו' וכמובן המשיכו יוגב ובארי, לעשות את תעלוליהם בקרב המחנה ובעיקר על שאר הילדים והמדריכים !

בזמן הזה בסולל, יצאו לווסט ורגיניה לשלושה ימים, הנסיעה ארכה כחמש שעות, שראינו בהם סרטים כמובן באוטובוס. הגענו לאתר השינה וראינו  שבנוסף למזרונים שבתוך האוהלים יש גם אגם עם אטרקציות מדהימות של אומגה למים וכל מיני מנפחים במים !

אז התמקמנו במקום, ואכלנו במזנון הסמוך.
בערב עשינו קומזיץ, לקח לנו שעות להדליק מדורה היה  מעט משעשע !
וחגגנו יומולדת לאחראי של הקבוצה - "בן". הילדים כתבו לו שיר ושרו לו, היה חמוד :)

ביום השני עשינו רפטינג של איזה 6 שעות בנהר הסמוך באתר הקמפינג -התחלקנו לשלוש סירות ! היה מהנה ! והמדריכים היו מקסימים.

היינו תשושים מהרפטינג אז חזרנו לשטח הלינה שלנו, אך היה מעט זמן ללכת לשחק באגם המטורף אז כמובן העדפנו ללכת לשם מאשר לישון.

אכלנו, ובערב התחלנו לעבוד על השבת שאנחנו צריכים להכין, המסורת של המחנה היא שהשבת האחרונה מתנהלת ע"י סולל וכפר חלוצים - שהם הילדים הקטנים, ויחד הם בונים את נושא השבת וכו.
בחרנו נושא, מיחיד לשלם (זה בערך הפירוש של זה !) .

ביום השלישי התחלקו לשני קבוצות, קבוצה אחת עשתה מירוץ מכשולים בבוץ, תחרות בין שני קבוצות !

אין ספק שתחרות גורמת לאנשים לעשות דברים כמו להיכנס למים מטונפים, לאוץ ולזחול כולל מס בנות שבחיים לא היו עושות את זה !

הקבוצה השניה הלכה לעשות אומגות בין העצים בגבהים שונים ומטורפים, אנחנו לא מכירים כאלה גבהים של עצים :) , בדיוק שסיימנו את כול הדברים התחיל גשם מטורף ל 15 דקות לערך, בדיוק שהתחלנו לקפל את הציוד שלנו

משם נסענו חזרה למחנה - שוב חמש שעות הגענו לארוחת ערב כאן וכולם היו עייפים, אז תיכננו עוד קצת מהשבת התנקנו והלכנו לישון !

אלו היו הימים שלנו,
היום או מחר אעלה עוד קצת תמונות לפייסבוק אז התכוננו :)
ד"א אני ממש אשמח אם כלל ההורים ישלחו איזה מייל לילד שלהם בזמן הקרוב, פשוט חלק מהילדים כן מקבלים מיילים ואז אחרים תוהים מה איתם ! אז אשמח לקבל אותם :)