Camp Wise 21.7.2009

הטיול הגדול

שלום הורים יקרים,
אני מקווה שלא הייתם במתח יותר מידי ! :)
אז אתמול יצא כפר סולל לטיול בין יום וחצי למפליי הניאגרה.
קמנו ב 6 , התארגנו אכלנו א.בוקר ולקחנו א.צהריים לדרך (ארזנו בשקיות החומות גמו שיש בסרטים) ויצאנו בגשם לכיוון מפלי הניאגר - נסיעה של 3 שעות
במהלך הנסיעה  עשינו מס' הפסקות רענון.
סתם לידע כללי, כל מקום עצירה של האמריקאיים הוא ממש רציני יש שם עשרות תאי שירותים מזון וכו'.
סוף סוף הגענו לאתר לאחר נסיעה ארוכה שעברה מהר בעזרת סרטים ושינה כמובן ! הפעם הילדים ישנו יחסית :)
המקום מטופח מבחוץ ויש שם גינות יפיפיות. המפלים עצונים ןמדהימים ביופים -בטוחה שכולכם מכירים את זה !
קיבלנו מעיל ארוך - סוג של שקית ניילון עצומה ! ועלינו לסיור בסירה.
ה"שיט" ארך משהו כמו חצי שעה בו התקרבנו למפלים, וממש והרגשנו את הטיפות שלהם מקרוב. פשוט מהמם :), וכמובן שחווית ההירטבות מוסיפה להנאה ולאטרקצייה לא פחות.
משם נסענו להתארח במחנה אחר בניו יורק. שם ישנו ובילינו את הערב עם הילדים בני גילם בקומזיץ ומסיבת ריקודים אני בטוחה שהם נהנהו מאוד והלכנו לישון ב 11 (לא כולל את הדיבורים של הילדים עד השעות הקטונות של הלילה).

בבוקר ניצלנו את האגם העצום שיש להם במחנה לשייט + סקי מים.

למרבה הפלא כל הילדים ללא יוצאים מן הכלל עשו את הסקי מים חוץ ממני..
אני מפחדת :) , לא כולם הצליחו באמת לעמוד אך זה פרט שולי !

אני יחסית מבצעת מייל קצר כי השנייה הגענו למחנה ועוד חצי שעה מתחילה קבלת שבת ! לכן חייבת להתארגן, אני מתנצלת, אמשיך לספר בצאת השבת (אני דתייה)

אשלח מייל נוסף המפרט גם על מעשיהם של כפר ה"נוער"- פשוט עדיין לא פגשתי אותם !

עמכם הסליחה מעומק ליבי !
שתהיה לכולנו שבת שלום !

מחר גם הילדים יתקשרו הביתה
לא יודעת עדיין שעה אך היכונו :)