קיימברידג′ קלייר קולג' 9.8.2009 קלייר קולג′

לונדון!!!!!!

לונדון כן חיכתה לנו!!!!!   Smileys

יצאנו ב 8:00 בבוקר. לזכותם של הילדים ייאמר שהם עמדו היום בזמנים. לונדון זה לא יום קל: העיר עמוסה מאוד, המוני אנשים ואנחנו קבוצה בינלאומית לא קטנה ובתוכה רק 16 ישראלים ומלווה אחת, והילדים היו מדהימים!!!   Smileys רוב היום עמדו בזמנים, דאגו אחד לשני, הזכירו אחד לשני, המושגים ערבות הדדית ואחריות קבוצתית בלטו מאוד היום. נכון שהם באו ללמוד אנגלית אבל קצת חינוך ערכי בדרך הוא רק חיובי. Smileys הם באמת לומדים לאט לאט להיות קבוצה, ואיזו קבוצה כיפית! Smileys

הגענו למוזיאון "מאדאם טוסו" וכבר בכניסה התחילה ההתלהבות והפלאשים הראשונים הם הצטלמו עם כל סלב אפשרי, שחקני כדורסל וכדורגל וענפי ספורט נוספים, המשיכו למפורסמים המצוירים כגון: ספיידרמן (ראו תמונה), הענק הירוק, סופרמן ושרק, המשיכו למתחם של מייקל ג'קסון ולימודי "הליכת הירח" שלו ולתמונות עם מנהיגי עולם! כן כן, ילדיכם הצטלמו עם אובמה, מהטמה גנדי, סרקוזי, בוש ועוד. הם נכנסו ל"היכל האימה" שם עברו בין שחקנים מאופרים כרוחות רפאים, שלשלאות רועשות, צרחות ועוד ונהנו כמובן מכל רגע. גם קצת היסטוריה ותרבות נכנסו שם, סיבוב ברכבת מוניות בתוך המוזיאון ללמוד בקצרה על ההיסטוריה של לונדון.

מהמוזיאון המשכנו לפארק לארוחת צהריים ומשם לארמון בקינגהם, המלכה הייתה בארמון ואפילו צפינו בשומרים מתחלפים צילמנו הההמממווווןןן והמשכנו למצודת לונדון, כנסיית וארמון ווסטמינסטר, הביג בן, ומוזיאון האמנות הלאומי ועוד שעה חופשייה להסתובב בו, חלק מהילדים ניצלו את הזמן למנוחה ושתייה קלה וחלק להסתובב – המלצתי להם בחום לא לערוך קניות בלונדון כי המחירים לא זולים ואפשר לקנות יותר בזול במקומות אחרים. רובם אכן לא קנו.

חזרנו לכאן, אכלנו ארוחת ערב והם יצאו לבלות, היום הם בילו עד קצת יותר מאוחר, הרשינו להם כי מחר יהיה להם זמן לישון באוטובוס והלימודים הם הטיול.