בידלס 20.7.2009

כמה עדכונים מהחוויות האחרונות בבידלס

הורים יקרים שלום

שלשום ביקרנו בלונדון, הסיור התחיל בשייט על נהר התמזה ובצפייה באתרים היפים שעל גדותיו, כמו גלגל המילניום והגשרים היפהפיים
כמובן..סיימנו את השייט בביג בן והמצלמות המשיכו לתקתק..

המשכנו ברגל לכיוון ארמון בקינגהם ובדרך ראינו עוד כמה מהמבנים היפים של לונדון, למזלנו עברנו ממש קרוב לחבורת חיילים שצעדו ממש צמוד אלינו.

ליד הארמון אכלנו את ארוחת הצהריים, שמנו לב שהמלכה לא בארמון (דגל אנגליה מתנופף ולא דגל המלוכה) וניסינו לחקות את הצעדים המצחיקים של השומרים בארמון...

צעדנו לכיכר טרפלגר, הכיכר בנויה מעמוד גבוה מאוד ועליו פסל בדמות האדמירל נלסון אך עיקר ההתלהבות הייתה מפסלי האריות המדהימים המקיפים אותו.

הילדים טיפסו על הפסלים בהתלהבות ועם קצת עזרה אחד לשני כמעט כולם עלו והצטלמו..
מהכיכר המשכנו לקובנט גרדן, האזור העתיק של לונדון, בו צפינו במופעי רחוב ועשינו קניות.

לאחר בסיור בקובנט גרדן נסענו חזרה "הביתה" למרכז שמחים מרוצים וקצת מותשים.

לאחר ארוחת הערב חלק מהילדים שיחקו כדועף וכדורגל.

אתמול התחלנו יום "רגיל" במרכז, השבוע הילדים ישתתפו בפעילויות בבוקר ואחר הצהריים ילמדו.

פעילויות הבוקר כללו כדורסל (אליו הצטרפו רוב הילדים), גילינו שכשמשחקים עם יפניות קצת קשה להבחין מי מהקבוצה שלך ומי לא...  Smileys

בנוסף היינו גם באמנות ובעוד פעילויות.

אחר הצהריים הילדים הלכו ללמוד, יש לנו הרושם שהם נהנים מהשיעורים ומרוצים מהמורים.

בנוסף הגיעה אלינו לביקור אתמול חמדה מנהלת המרכזים עם זוהר החובש שעוזר לנו במקרים של בעיות בריאותיות.

היום הסתיים בפעילות הערב כרגיל..

אם אתם רוצים להיות בעניינים, פבלו וגואקמולי (כינוי..) הם הספרדים שכל אחת תרצה להצטלם איתם...

חוץ מהספרדים אנחנו מאוד אוהבים את היפניות (מומוקו סוזוקי יומי ויוקה הם רק חלק מהשמות המיוחדים...) ואת הקוריאנים המתוקים !

כרגע הילדים בפעילויות, חצי בטניס והחצי השני בסופטבול

אין ספק שחלק מהבנים פה גילו כשרון חבוי בטניס !

הורים יקרים ! הילדים שומעים זאת מאתנו ללא הפסקה אך חשוב שתגידו להם גם אתם, לשתות כמה שיותר ! מזג האויר הנעים מבלבל...