מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

יומן מסע אחרון!!! - 14/08/2018

ילדים אהובים שלנו והורים יקרים!!! אז אחרי הרבה תיאורים של האוכל שלנו, סוף סוף אתם יכולים להגיד לנו להתראות😂 ...
קרא עוד

• התקשר אלי בסקייפ
הפרופיל שלי

רוני ליסק  (RoNi)

קוראים לי רוני אני בת 16 מחולון ...

ענבל כהן

שלום אני ענבל מחולון :)השנה ...

אלעד גזית

שלום, אני אלעד גזית, עולה ...

יובל שמעון  (יובל)

היווווווש כוווולםם טוב אז ...

טלי אור לב

קוראים לי טלי אורלב אני בת ...

מעוז חן רקח  (maoz)

היי,שמי מעוז ואני בן 16 מדימונה.טסתי ...
לכל סיפורי המחזור

קוראים לי רוני אני בת 16 מחולון ובחופש טסתי לסאמר סקול בניו יורק ובוסטוןSmileys.
זאת הייתה הפעם הראשונה וכנראה יחידה שאסע לסאמר סקול ועוד במקום כמו ארה"ב
Smileys!
זאת הייתה חוויה מדהימה שבה הכרתי חברים חדשים מהארץ ומהעולם, ביקרתי במקומות מדהימים ועל הדרך שיפרתי את האנגלית השלי
Smileys.

איך בכלל הגעתי לסאמר סקולSmileys? שנה שעברה חברה מאוד טובה שלי חזרה מסאמר סקול באנגליה ואמרה לי כמה זה מדהים ואני הגבתי בסקפטיות ואמרתי "אהההההה זה לא בשבילי"Smileys (עם החברה הזאת גם טסתי השנה לסאמר סקול- לינויSmileys) לפני כמה חודשים לינוי שאלה אותי בצחוק כמובן

אחרי שהגבתי בלגלגנות על הסאמר סקול, אם אולי ארצה לטוס לסאמר סקול בארה"ב. להפתעתה ולהפתעתי אמרתי אוליSmileys. התחלתי לקרוא על זה באינטרנט, לדבר עם ההורים, לדבר שוב עם לינוי,
שוב עם ההורים ולבסוף הוחלט שאני נוסעת לסאמר סקול בארה"ב
Smileys! מכאן ועד ל14/7 היו המון
חששות ופחדים והרבה התרגשויות (כמו הפעם ההיא שגילתי שעוד חברה ממש טובה שלי- קרן נוסעת
גם היא לאותו הסאמר סקול שגם אני
Smileys).

את רוב הקבוצה כבר הכרתי פחות או יותר מהקבוצה בווטסאפ ומהמפגש ככה שלפני הטיסה כבר ידענו
מי הילדים והמדריכות.

ביום שלפני הטיסה כמובן לא ישנתי דקה מהתרגשות וגם מלחץ להיות רחוקה מהבית לשלושה שבועות... הגיע הבוקר (5:00 אם בכלל אפשר לקרוא לזה בוקר T___T
) והיה צריך לצאת לכיוון השדה... בשדה פגשנו את הדס ואת כל הקבוצה. קצת דמעות קצת חיבוקים נפרדנו מהמשפחותSmileys והתחלנו עם הבדיקות הביטחוניות. לאחר טיסה של 11 וחצי שעות (שמתוכה ישנתי שעתים בלחץSmileys) ונסיעה של קצת יותר משעה סופסוף הגענו לקולג' בג'רזי בו הינו בשבועיים הראשונים כשהגענו קיבלנו את המפתחות לחדרים, עשו לנו סיור בקמפוס, אכלנו ואז סופסוףףף הלכנו לישון על מיטהSmileys ולא כיסא מעצבן של מטוס \: ביום למחרת עשינו מבחן רמה שלפיו שובץ כל אחד לרמה המתאימה לו, קיבלנו את לוח הזמנים שלנו שכלל: ארוחת בוקר, שיעורים, ארוחת צהרים, טיול בניו יורק Smileys, ארוחת ערב ופעילות בקמפוס. ככה שכל הזמן היה משהו לעשות.

לי לפחות הימים הראשונים היו מאוד קשים...Smileys מקום חדש, אנשים חדשים (הרוב) והמון געגועים למשפחה. אחרי בערך שלושה ימים התחלתי להתאקלם, לנסות להכיר יותר את הקבוצה, המדריכות, אנשים מארצות אחרות ופתאום לא היה כל כך נורא (בלשון המטה!Smileys) הינו בניו יורק במקומות
מדהימים כמו: פסל החירות, סנטרל פארק, ברודווי, מוזיאונים שונים, בשדרה החמישית ועוד ועוד ועוד...
Smileys

השבועיים בניו יורק עברו מהר Smileysולאחר השבועיים נסענו נסיעה של בערך 5 שעות לקולג' בבוסטון,
בדרך עצרנו בייל קנינו ג'קט מהאוניברסיטה העתידית שלנוSmileys והמשכנו בדרך לבוסטון. בבוסטון קיבלנו לו"ז דומה לזה מניו יורק עם קצת פחות טיולים אבל עדיין המון פעילויות ודברים לעשות.
בבוסטון ביקרנו במקומות מדהימים לא פחות כמוSmileys: ליטל איטלי, שייט ליוויתנים*-*, הארוורד, האצטדיון של
הרד סוקס ועוד...

השבוע בבוסטון עבר גם הוא מהר מאודSmileysובלי לשים לב כבר הינו על הטיסה חזרה לישראל (שבה גם ישנתי איזה שש שעות!Smileys) בשדה נפרדנו אחד מהשניSmileysואז הגענו אל המשפחות שחיכו עם זרועות פתוחות
ומחבקותSmileys .

אז חוויתי חוויה מדהימה שלא תהיה כמותה, והייתה הרבה מעבר לציפיות שליSmileys והרבה מזה בזכות המדריכות המדהימות שהיו הרבה מעבר למדריכות ענת והדסSmileys וכמובן כל הקבוצה המדהימה Smileys אוהבת את כולכם וכבר מתגעגעת רוני Smileys