אליסה טוניצקי

טוב אז וואו... לפני מספר ימים ...

תאיר שלומוביץ  (תאיר)

שלום,   אני תאיר שלומוביץ' ...

יובל גיגי

שלום לכולם,  שמי יובל ...

מקס למפל  (מקס)

קשה לי לקלוט שזה נגמר..   ...

נוגה רוטמן

היי אני נוגה רוטמן,בת 16 מbath. ...

אשרי לב

שלום לכולם!אני אשרי בת 16 ...

טוב אז וואו...

לפני מספר ימים חזרתי מבאת', המרכז שיצאתי אליו השנה. אני חייבת לציין שהמקום שבחרתי היה כל כך יפה ופסטורלי ואני ממש שמחה שזה היה "ההימור הנכון".

השנה, נרשמתי מאוד מוקדם, עוד בחודש דצמבר 2013. היה נראה שזה לא הולך לקרות כי הטיסה הייתה כל כך רחוקה, אבל הנה בא חודש יוני, ופתאום הבנתי שזה קרוב מתמיד.

הגיע היום של מפגש הקבוצה, ואכן הקבוצה שטסה יחד איתי הייתה מדהימה. היינו קבוצה מצומצמת אבל מאוד איכותית, ובאמת שהתחברתי לכל אחד ואחת והכרתי עוד 16 עולמות חדשים של ילדים מקסימים.

ביום של הטיסה, נפגשנו בשדה התעופה ב2 בלילה, עייפים אבל מתרגשים עלינו לטיסה לעבר אנגליה המושלמת.

אחרי 5 שעות של טיסה, המתנות בשדה התעופה ועוד 4 שעות של נסיעה (בגלל הפקקים) הגענו סוף סוף אל המרכז.

את פנינו קיבלו מדריכים בריטים מקומיים, חייכנים ומקסימים, והיו נראים לא רע בכלל Smileys.

הלכנו לחדרים , פרקנו את המזוודות, והלכנו לעשות סיור בקמפוס הענקי.
היו שם המון שטחים ירוקים והמון המון מגרשי ספורט שלא קיימים בכלל בארץ.
לקאאת הערב קיבלנו את הלו"ז ולפיו תפקדנו.

בבוקר  ארוחת בוקר, לאחר מכן היו לימודים, לאחר מכן ארוחת צהריים, ואז פעילויות ספורט שונות ומגבשות, ארוחת ערב ו פעילות ערב.
במהלך השבועיים, המדריכה של הקבוצה הישראלית- הדס עשתה לנו שיעורי יוגה לכל מי שהיה מעוניין.

כמה דברים בכללי:
1)הכרתי שם ילדים איטלקים, רוסים, ספרדים, ואפילו כמה סיניות. עם חלקם אני שומרת על קשר גם בימים אלו..
2)בכדי להשתבץ לרמות בשיעורים, היינו צריכים לעבור מבחן, ששיבץ אותנו לפי הציונים והידע באנגלית בקבוצות עם ילדים אחרים באותה רמה כמו שלנו.
3) אני אמם בררנית באוכל, אבל במרכז הזה האוכל היה סבבה לגמרי, נהנתי מאוד בארוחות כי הן היו ברמה טובה ולא אכזבו.
4) חוץ מהלו"ז הקבוע, היו לו ימי טיול שכללנו את לונדון, את הלונה פארק, את בריסטול, את העיר עצמה באת' והמון זמן של שופינגגSmileys
5) היתרון הכי גדול בבאת' הוא שיש חדרים נפרדים לכל אחד עם מקלחת ושירותים.

כל מי ששוקל לצאת, אני מבטיחה לכם שלא תתחרטו.