עופר רייצ'ל אורבך

היי לכולם קוראים לי רייצ'ל, ...

יובל שמעון  (יובל)

היווווווש כוווולםם טוב אז ...

ליאן מרצל  (ליאני)

היי כולםםםם!   אני ליאן ...

נדים גאבר  (נדים)

היי אני נדים וטסתי לסאמר סקול ...

לינוי ולקו  (לינויה)

מי אני בכלל? טוב אז קוראים ...

ספיר תמר  (ספיר)

סאמר סקול.. בשתי מילים.. חוויה ...
היי לכולםSmileys קוראים לי רייצ'ל, אני בת 18 מכפר סבא וטסתי השנה לשבועיים מדהימים של סאמר סקול בניו יורק!!
למרות שזאת הפעם השישית שטסתי לסאמר סקול, כל שנה זאת חוויה אחרת, ועוד בניו יורקSmileys
אז הכל התחיל כשנרשמתי בפעם השישית והאחרונה לסאמר סקול, ישר נפתחה הקבוצה בוואטסאפ והתחלנו לדבר ולהכיר את כולם... והספירה לאחור התחילהSmileys
בערך שבועיים לפני הטיסה קמפוס אירגנו מפגש שבו חילקו לנו את הכרטיסי טיסה וכל הפרטים לאותו יום, וזכינו להכיר את המדריכות שלנו הדס וענת וגם את כל הקבוצה, והתחלנו להרגיש את ההתרגשות!!

מהר מאוד הגיע היום של הטיסה. הגענו למקום המפגש שנקבע מראש איפה שהדס חיכתה לנו ואחרי הצ'ק אין והדיוטי פרי הגענו לטיסה של 12 שעות ארוכות מאוד... בשדה התעופה בניו יורק פגשה אותנו המדריכה השנייה, ענת, ונסענו באוטובוס למרכז סנט פיטרס בניו ג'רזי.

הגענו יחסית בערב ואחרי חלוקת המפתחות וארוחת הערב אחד המדריכים עשה לנו סיור בקמפוס ונתן לנו לוח זמנים שמראה מה יש ובאיזה שעה בכל יום בשבוע.

כל יום התחיל בארוחת בוקר, 3 שעות לימודים, ארוחת צהריים, ואחר כך היה טיול בניו יורק. לארוחת הבוקר הגישו מאפינס, לחם, גבינות ולפעמים גם ופל בלגי ופנקיקים :) לארוחת הצהריים והערב היה בערך אותו מבחר- הרבההה פסטה, ירקות, לפעמים גם המבורגר, צ'יפס, אורז,.... בניו יורק היינו בכל המקומות הכי תיירותיים-פסל החירות, בניין האמפייר סטייס, גשר ברוקלין, סוהו,טיימס סקוואר וגם ראינו מחזמר בברודווי.לכל טיול נסענו בסאבווי אז תכינו את עצמכםSmileys
בשבוע השני בניו יורק חגגתי יומולדת 18 והיה מדהים!!  Smileys
אחרי שבועיים אדירים בניו יורק נאלצתי לעזוב את הקבוצה, שהמשיכה לבוסטון, מסיבות אישיות.
לסיכום-לכל מי שמתלבט, אני ממליצה בחום להירשם ולצאת!! זאת חוויה בלתי נשכחת Smileys
ולענת והדס-תודה רבה שהייתן חלק מהחוויה הזאת, זה לא היה אותו הדבר בלעדיכן!!!Smileys