דניאלי

• מרכז: Queen anne′s

דניאל שמידוב  (דניאלי)

סמאר סקול 2014 Queen anne's ...

שחר בר  (ajr123)

הסאמר סקול שלי:היה כיף ממש ...

מישל ספיאניק  (מישל)

היי , קוראים לי מישל אני בת ...

גבריאלה אדלמן

אני גבריאלה אדלמן מחיפה  בגלל ...

נועם קלינגר

סאמר סקול בqueen anns היה ...

שליו אטיאס

בימים הראשונים היו קצת משעממים ...
סמאר סקול 2014 Queen anne's - חוויה הכי טובה שיש !!
הגענו לשדה תעופה וכולם עדין ביישנים התחלנו להיפרד מההורים וישר התחלנו להיות מוצפים בגעגועים אבל המדריכה המדהימה שלנו דאגה לנו שהכל יהיה בסדר ותמכה בנו וניסתה לעשות הכל כדי שיהיה לנו טוב.Smileys
כשנחתנו לקחו אותנו ישר מהשדה למרכז שם קיבלנו אותנו בחום וחילקו לנו פיצות ושתייה.
היום הראשון בסמאר סקול-קמנו בבוקר לארוחת בוקר וישר אחרי זה הלכנו להכיר את כל הצוות והתחלנו בפעילות הראשונה שלכל אחד הייתה בחירה איזה משחק לבחור.
ישר אחרי הפעיליות הלכנו לארוחת צהריים ואז למיבחן הגדול שהיה טיפה קשה אבל עברנו אותו כמו גדולים Smileys
אחרי המבחן הכרנו את המורים והם עשו לנו מצגת שמסבירה איפה כל דבר במרכז ומיזה המנהל ומה כל אחד עושה מהצוות.
אחרי זה הלכנו לארוחת ערב ואז פעילות ערב עם כל הילדים במרכז.
יום למחורת שיבצו את כל הילדים לכיתות לפי הרמה שלהם ובכיתות הכרנו את הילדים שהיו במרכז והכרנו גם יותר טוב את המורים המדהימים שהיו לנו.
ביום הרביעי קמנו לארוחת בוקר וישר אחרי זה יצאנו לטירת ווינדזור היא הייתה ענקית ומהממת !! Smileys
כל שאר הימים הימים היינו במרכז ולמדנו להכיר את הילדים מכל העולם ואת המדריכים שלנו.
ואז מגיע יום שישי כולם התארגנו והתלבשו יפה וירדנו לעשות קידוש,היו גם ילדים מהמרכז שהצטרפו אלינו. אחרי שאכלנו נסענו למסיבה ענקית ברידינג שם פגשנו ילדים מהארץ וגם מחול ומאוד נהנו מהמסיבה !!
ביום שבת נסענו לאוקספוד שם ראינו את הטירה בה ארי פוטר עשה סצנה לאחד מהסרטים שלו וכולנו ממש התלהבנו מיזה Smileys
ואחרי כל זה נתנו לנו זמן חופשי להסתובב וכמובן שכולם חזרו עם מלא מלא שקיותSmileys
שבוע שני- ביום ראשון היה לנו יום חופשי אז החלטנו לצאת כל הקבוצה ליום שכולו שופינגSmileys
ובערב חזרנו לארוחת ערב ואחרי ראינו סרט עם כל הילדים מהמרכז שלנו.
ביום שני היינו בכיתה בהרכז מצומצם כיוון שהגיעו למרכז ילדים חדשים מיפין
אנחנו למדנו ובאותו הזמן הם עשו מבחן ובערב היה לנו ערב אופנה ובו חילקו לנו שקיות נייר כסף ובדים שמהם היינו אמורים לעשות בגד כלשהו ואיתנו אנחנו עושים תצוגת אופנה וכמובן את מי הלבשנו ? את היפנים Smileys
את יום רביעי התחלנו את הבוקר שלנו בשעה 6:15 לקול אזעקת השריפה שבעצם היא פעלה בטעות אבל זה היה ממש מצחיק לראות את כולם רצים לדשא עם פיג'מות.
אחרי כל זה עלינו להתארגן לארוחת בוקר וללימודים, אחרי הלימודים יצאנו לרידינג שאותו אנחנו כבר מכירים אבל הפעם הלכנו למוזיאון-רידניג שמספר על היסטוריה של העיר.

יש שם פוחלצים, דגמים, תמונות, וחנות מזכרות שעיינינה אותנו קצת יותר.

אחרי זה הלכנו לרחוב הראשי שם קיבלנו זמן חופשי להסתובב, לעשות קניות אחרונות, לאכול שטויות ולחזור כרגיל עם השקיות בידיים והחיוכים המרוצים.Smileys
חזרנו לארוחת ערב שאחריה היה לנו תחרות ריקודים ב"ווי".
יום חמישי היום שבו זה היה השיעור האחרון שלנו ניפרדנו מהמורים והלכנו לארוחת צהריים וישר אחרי זה יצאנו סוף סוף ללונדון.
שם הלכנו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו בין הדברים הכי יפים ראיתי בלנודון !!
ישר אחרי זה נעסנו למחזמר הגדול מלך האריות (line king)
שגם בוא כולנו התלהבנו מההשקעה והיופי של המחזמר הזה, אין ספק שנהנו מהיום הזה !!
קמנו ליום השישי האחרון שלנו יחד וגם אקטיביטיס אחרון שלנו Smileys
עשינו קבלת שבת ביחד ואחרי זה דיסקו והפעם זה היה במרכז שלנו עם  המרכז שיפלייק.
יום שבת ואחרון במרכז Smileys

היום סוףסוף הכרנו את לונדון

התחלנו את היום בארוחת בוקר , ומשם נסענו ללונדון.

עלינו על סירה ששטה כ-20 דקות, במהלכן רואים בעצם את רוב האתרים היפים והחשובים כמו הביג בן, הפרלמנט, הכנסייה הגדולה (אבי צ'ירצ').

אחרי זה הלכנו לחכות בתור של לונדון איי, בתור היה ארוך אבל קנינו גלידות ודיברנו אז הוא עבר לנו ממש מהר.
כשעלינו על הגלגל הענק הזה היינו בהלם מהיופי של כל לונדון !! וכמובן שעשינו בתוך הגלגל מסיבה עם רמקולים ונהנו בחצי שעה שהייתה לנו על הגלגל.

אחר כך התחלנו סיור רגלי שהיה ארוך בעיקר בגלל כמויות האנשים שאתה צריך לעבור בדרך לשם..

עצרנו בכל מיני נקודות עניין ועברנו בפארק סנט-ג'יימס היפיפה, שמוביל אל ארמון המלכה הגדול והיפה. צילמנו מרחוק והמשכנו לאטרקציה שהכי עניינה את כולם..

m&m's world עולם ענקי שכולו רק שוקולד !!

אחרי זה הלכנו לאוטובוס וחזרנו למרכז

משם הילדים הלכו להתארגן לקראת תחרות הכישרונות שהייתה  בערב וניצח יפני שניגן על כינור.

ובסוף כולנו רקדנו מקרנה וניפרדנו מכל הילדים שהיו במרכז שבפרידה היה

בכי דמעות הפרידה של כולם אחד מהשני.. ובעיקר- התמונות.

זה באמת עצוב להיפרד, כי בכרנו כאן חברים ממש טובים !!

והנה הגיע היום האחרון שלנו ביחד שאפחד לא חיכה לוווו :( אבל נסענו ללונה פארק ועילנו על מתקנים משוגעים והתגבשנו כל הקבוצה והיה שמח באותו היום, ישר אחרי הלונה פארק יצאנו לשדה תעופה שם כבר כולנו התחלנו לבכות ולהגיד לא רוצים לחזור !! Smileys
כשנחתנו כולנו התחבקנו ואמרנו אחד לשני שלום ונפרדנו מהמדריכה הכי טובה שיש וכולנו היינו מאוד מאוד עצובים ואנחנו נתגעגע אחד לשני הכי בעולם ומקווים לזכות במפגש Smileys