אביה גל

• מרכז: Queen anne′s

אביה גל לוי

שלום קוראים לי אביה לוי ואני ...

גל שנקר  (גל)

הי , קוראים לי גל , אני בת ...

ליאור בראון

היי כולם קוראים לי ליאור בראון, ...

עדן יפה   (עדן (דן דן))

היי לכולם, קוראים לי עדן ...

לי כהן  (לילוש)

אני לי כהן בת 15 וחצי ואני ...

הילה וייסינברג

וואו איך מסכמים חוויה כזאת? ...

שלום קוראים לי אביה לוי ואני הייתי ב- Queen Anne's והיה מושלם!!!Smileys

לקראת החופש הגדול היו לי התלבטויות רבות מה עושים?

חשבתי על טיול בחו"ל, לתיאלנד מאוד חם. לארה"ב כבר הייתי וכן גם באירופה, לפתע על במוחי הראיון אולי לצאת "לסאמר סקול" התחלתי לדפדף באינטרנט והתייעצתי עם סוכנת נסיעות שהיה לה נסיון רב בנושא, המליצה לי

על חברת "קמפוס" כחברה המובילה בתחום.

מרגע זה לא הפסקתי לחלום על חופשה זו, ומיד כאשר מצאנו את התאריכים המתאימים והמקום, נרשמתי...

הגיע יום הטיול, הלכנו לשדה התעופה ונפרדנו מההורים היה מפגש של כל הקבוצה, היינו כ- 16 נערים ונערות, עשינו היכרות, ליוותה אותנו מדריכה בשם ליאור, שעמדה לצידנו רב הזמן ודאגה לכל צרכנו, התפזרנו בדיוטי פרי, לקניות אישיות, קניתי בושם ושוקלד, כשסיימנו הודיעו לנו שהטיסה התעכבה בארבע שעות!!!Smileys

לאחר המתנה ארוכה, סוף סוף עלינו לטיסה שלנו ומשם טסנו ללונדוןSmileys, לונדון מהממת ומרשימה ביופייה, כשהגענו למרכז קיבלו אותנו יפה מאוד לוסי, מייק, רומי ועוד כמה מדריכים... הגענו בערב לכן לא הביאו לנו ארוחה מי יודע מה.

בבוקר הראשון שלנו הלכנו ל"אקטיביטיז" ושם ארגנו לנו משחקי הכירות עם מדריכי הספורט המושלמים, שם הכרנו את ג"יימס המדריך הכי מושלם Smileys, אחרי ה"אקטיביטיז" הלכנו לעשות מבחן כדי שישבצו כל אחד ברמה המתאימה לו.

היום שחיכינו לו הגיע! אמרו לנו באיזה הקבצה אנחנו והלכנו ללמוד, אני לא התלהבתי מהרמה אבל לא נורא העיקר החוויה!!! היום אני מתכתבת עם ילדי הקבוצה ממדינות שונות באנגלית, וזה שיפר לי את הבטחון ויכולת לתקשר.

ביום רביעי היינו בארמון של מלכת אנגליה!!! הארמון היה מהמם ביופיו והיה מאוד כיף לראות את השומרים בחילופי משמרות.

ביום שישי בערב עשינו קידוש והלכנו למסיבהSmileys, רקדנו גם כשכאבו לנו הרגליים, לא רציתי ללכת מאוד  נהנתי, רקדננ והתפרענו , המדריכים שיתפו פעולה, בקיצור,  אהבתי את המסיבה!!! חבל שזה נגמר...

ביום שלמחרת היינו צריכים לקום מאוד מוקדם, בתוכנית היה ללכת לאוקספורד המרשימה והיפה, הלכנו לבקר את הארי פוטר, בסט הצילומים, היה מגניב!

בוקר טוב רידינג!!!Smileys

היום הלכנו לעשות שופינג, קניתי הרבה חולצות ואביזרים, אך בכל הזמן הזה לוותה אותי תחושה שאולי  לא יהיה לי מספיק מקום במזוודה שהמשקל יהיה מעל 20 ק"ג. עכשיו אני מצטערת שלא קניתי יותר... טוב לא נוראה בשנה הבאה...

ובין הבילויים והביקורים בלנודון המקסימה, הלנכו לגלגל הענק וראינו את ה"ביג -בן " השעון המפורסם, ביקרנו ובילנו במתקני השעשעים   וכל זאת לפני הטיסה חזרה לארץ...

נגמר מהר... לא התגעגעתי כלל..

במספר מילים, היה לי מאוד מאוד כייף, חוויה של פעם בחיים, אני ממליצה לכל המתלבטים, תפסיקו להתלבט וכבר לחשוב על רישום ל"סאמר סקול" ...

אני כבר מתגעגעת ומחכה לשנה הבאה...