יובל

יובל מזרחי

היי, קוראים לי יובל מזרחי ...

מאי אפרים  (מאי)

שלום , קוראים לי מאי אפרים ...

נועה פריידס

היוש!! אני נועה פריידס בת ...

אורי בר

קוראים לי אורי בר, בת 15 מרמת ...

שיר וידר  (שיר)

היי אני שיר וידר ויצאתי לסאמר ...

שיראל רזניק  (שיראל)

היי אני שיראל רזניק בת 14 ...

היי, קוראים לי יובל מזרחי ואני בת 15 מגאליה .
סאמר סקול בקיימבריג 2014 זו בין החוויות הכי משמעותיות שהיו לי ושעוד אזכור להרבה זמן.
הגעתי לטיול לבד בלי חברה ולפני הטיול הרגשתי מפוחדת וחוששת וחשבתי אולי לוותר..
בתחילת הטיול כשעוד היינו בשדה תעופה לא רציתי לעזוב את המשפחה, הרגשתי לבד מה שגרם לי עוד יותר לרצות להישאר בארץ .
הגענו ללונדון ופשוט רציתי לחזור !
לא רציתי ליהיות שם, הרגשתי אבודה ובודדה ופשוט חשבתי למה לא באתי עם חברה או למה לא נשארתי בארץ ובמשך שעות רק רציתי לבכות אבל אז אמרתי לעצמי שאני צריכה לקחת את עצמי בידיים להתחבר , להכיר, להנות ולנצל כל רגע כי זה לא טיול של בכי. אבל היום כשאני מסתכלת אחורה והיו שואלים אותי אם לבוא לטיול הזה עם חברה או לבד הייתי אומרת לבד.
לאט לאט מיום ליום הרגשתי שאני מכירה עוד ועוד ילדים והרגשתי שאם אני צריכה משהו יש לי למי לפנות .
לאחר יומיים התחלנו כבר ללמוד בכיתות ולהנות בפעילויות עם ילדים מכל העולם שזו חוויה בלתי רגילה כי זה מאפשר לך להיפתח, להכיר, לתרגל את האנגלית ובמיוחד לרכוש עוד חברים לא רק מהארץ אלא מכל העולם.
יצאנו לטייל ברחבי לונדון וקיימברידג היינו בארמון המלכה, ב-London eye בלונה פארק בבית מלוכה של משפחת אצולה בהופעה של המחזמר wicked ועוד.
באותו רגע הרגשתי שאני והם לא סתם חברים של טיול אלא חברים אמיתיים. התחלנו להכיר לעומק אחד את השני הרגשנו חופשיים אחד ליד השני והרגשתי כאילו אני מכירה אותם שנים.
בסוף הטיול כשכולנו היינו צריכים לעזוב עשינו מלחמת מים ושמנו מוזיקה וכולנו ביחד היינו גאים במי ובמה שאנחנו ״הישראלים של הקמפוס״ ופה באמת הרגשתי שאת שלי אני עשיתי, ביליתי, נהנתי, למדתי, הכרתי, התחשלתי, צחקתי, תעדתי, והתעצבתי כשהיינו צריכים לעזוב .
זוהי באמת חוויה מדהימה .
אני מרגישה שהרווחתי לי חברים לחיים שזה לא הגיוני שלא אראה אותם כל בוקר .
אני רוצה לשמור על קשר עם כל אחד ואחת מהם , עם אלה מחול וכמובן עם אלה שבארץ.
זו חוויה מעצימה , מחשלת, מבגרת, ובעיקר מדהימה ואני מספרת פה את החוויה שלי מהטיול הזה כי אני חושבת שכל אחד צריך לחוות כזו חוויה מדהימה.