שיר

שיר וידר  (שיר)

היי אני שיר וידר ויצאתי לסאמר ...

מאי אפרים  (מאי)

שלום , קוראים לי מאי אפרים ...

טל וינברגר  (טל)

היי אני טל ויינברגר , וטסתי ...

טליה סיבוני  (Talya<3)

היי קוראים לי טליה סיבוני, ...

גריגורי בסקין  (GRISHA)

היי   אני גרישה בסקין ...

שיראל רזניק  (שיראל)

היי אני שיראל רזניק בת 14 ...

היי אני שיר וידר ויצאתי לסאמר סקול בקיימרידג' .

הסאמר סקול היה חוויה מדהימה שאני לעולם לא אשכח .
במהלך השבועיים האלו הכרתי מלא חברים, מהארץ וגם מחו"ל , למדתי אנגלית והשתפרתי מאוד , בעיקר בביטחון לדבר , למדתי על עצמי המון ונהנתי מכול רגע.

אני באתי לבד לסאמר סקול בגלל שאני חושבת שזה יותר חוויתי לבוא לבד ויותר מיוחד וככה הייתי גם יותר פתוחה להכיר חברים חדשים .

לפני הסאמר סקול הייתה פגישה של כל הילדים שיוצאים וזה היה ממש נחמד לפגוש את כולם לפני וגם פתחנו קבוצה בוואצאפ אז ידענו כבר למה לצפות Smileys

אז אני אספר קצת חוויות :]

קיימברידג' ובכללי אנגליה זה מקום מדהים !
העיר קיימברידג' מהממת וגם המזג אוויר ממש נעים.

כשהגענו לקיימברידג עשו לנו מבחן רמות שהיה טיפה קשה אבל לא נורא , ואז לפי הרמה שלנו שובצנו לכיתות.

הסדר יום שלנו היה, בבוקר ארוחת בוקר , אחר כך שיעור או פעילות, אחרי זה ארוחת צהריים ו3 שעות חופשיות להסתובב בעיר ולעשות שופינג כמובן.
למי שהיה לו בבוקר שיעור יש לו בצהריים פעילות וההפך, בשש הולכים לארוחת ערב ובערבים יש רוב הזמן מסיבות או ערבי קריוקי וכל מיני פעילויות ובעשר חייבים להיכנס לחדרים ואסור לצאת אבל כמובן שעדיין יצאנו :]Smileys

בסופי שבוע יצאנו לטייל באנגליה, היינו בlondon eye  , במחזמר wicked , m&m's worls, צ'אינה טאון , מוזיאון מדאם טוסו , לונה פארק , טירת ווריק ועיר סטרדפורד.
הטיולים היו ממש כיפים וגם ברוב הזמן היה קצת זמן חופשי ויכלנו לקנות אוכל ודברים אחרים.

הכרנו ילדים מכול העולם, הולנד,פרוטוגל,ארגנטינה,אורווגואי,סין,טאייון,איטליה,טורקיה,לבנון,מקסיקו ועוד מלא מלא ארצות, ואנחנו עד עכשיו שומרים איתם על קשר :]Smileys

אחרי שבוע כבר התחלתי ממש להתגעגע לארץ ולמשפחה אבל עדיין נהנתי מכול רגע.

זו חוויה מדהימה שנהנתי ממנה מאוד, הכרתי חברים לכול החיים ולמדתי המון, אני ממליצה לכול אחד לצאת לסאמר סקול ובעיקר לקיימברידג כי זו עיר מדהימה וזה גם המקום היחיד שאפשר לצאת בו לבד לעיר ולעשות שופינג :]]