ספירי

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2014

ספיר מרץ  (ספירי)

היי   אני ספיר מרץ מחיפה ...

מיכלי חולמיאנסקי  (מיכלי)

היי אני מיכלי חולמיאנסקי וטסתי ...

שיר דקלו  (שיר)

היי אני שיר דקלו, בת 15 מהוד ...

גילי בית עדה  (גילוש)

היי, אני גילי בית עדה מרמת ...

נועה קרן

היי אני נועה קרן אני בת 15 ...

יערה טביב  (יערה)

הייאני יערה טביב וטסתי השנה ...

היי

אני ספיר מרץ מחיפה וחזרתי לפני יומיים מהסאמר סקול.

החוויה הכי מטורפת שהייתה לי!
אני עדיין לא מפנימה שאני כבר בבית בלי כל החברים מהעולם ומחול Smileys
עברתי כל כך הרבה בשלושת השבועות האלו שאין לי מושג אפילו איך להתחיל את הסיפור...Smileys

טוב אז ככה נתחיל בהתחלה ביום של הטיסה באחד בלילה הגענו נרגשים לשדה התעופה עם ההורים פגשנו את כל החברים שאת חלקם כבר הכרתי מהווטסאפ ואת חלקם הכרתי תוך כדי,
נפרדנו מההורים והלכנו כקבוצה לבדיקות מדדנו את משקל המזוודות (למזלי לא היה לי אובר וויט Smileys ) עברנו את כל הבדיקות והגענו לבערך שעתיים חופשיות בדיוטי איזה כיף! בזמן הזה התחברנו אחד עם השני אכלנו, קנינו שוקולדים ודיברנו הרבה.

ואז הלכנו למטוס עלינו עליו ומאותו רגע הדיבורים והפטפוטים לא הפסיקו לרגע גם אם חלק ישנו היו כאלו שלא הפסיקו לדבר לרגע לפעמים חזק ולפעמים חלש (לא הייתי מתחלפת עם הנוסעים האחריםSmileys)

אחרי כחמש שעות טיסה נחתנו באנגליה המהממת כמה ירוק ודשא ועצים הכל כל כך יפה ושונה מישראל.

אחרי בערך שעתיים נסיעה הגענו לקימברידג' עיר מהממת אין משו אחר לומר עליה הכל פשוט יפה ירוק והאוניברסיטאות הקולג'ים וגם סתם הבתים הרגילים כל כך יפים!

כשהגענו לקמפוס הוא היה ריק אבל זה בגלל שהגענו ביום ראשון וכולם היו בטיולים... במהלך היום הגיעו עוד ילדים חדשים כמונו ועד שהגיעו הילדים הוותיקים אנחנו כבר התמקמנו וקיבלנו חדרים (בבניין הכי טוב ממש ליד חדר האוכל עם מקלחת ושירותים לכל חדר ושני ילדים בחדר אחרי זה גילינו שזה לא ככה בכל בניין...) הצטלמנו והכרנו את הילדים האחרים... אה וגם עשינו מבחן רמהSmileys

בערב הלכנו לאוניברסיטה לאכול את ארוחת הערב טיול קצר ונחמד של בערך עשר דקות לאוניברסיטהSmileys  זה נחמדד שכל יום יש טיולון קצר לארוחת הערב... וראינו עד כמה קימברידג' באמת מהממת! כשהגענו לארוחת הערב הבנו שלאוכל נצטרך להתרגל...

ביום השני עשו לנו סיור בקימברידג' וגילינ שהעיר גם די פשוטה ושהכל מתחבר להכל בסופו של דבר ומאוד קשה להאבד בעיר... הראו לנו יפה החנויות שכולנו רוצים, איפה המסעדות ודוכני המזון המהיר שחיפשנו אוניברסיטאות וקולגים מפורסמים אתרי תיירות מפורסמים וכל דבר שרצינו לדעת איפה הוא... בערב הייתה לנו מסיבת פתיחה וולקאם פארטי כולנו התלבשנו יפה ובאנו למסיבה וכמובן שגם אנחנו אלה שהקפיצו אותה...Smileys

ביום השלישי כבר נכנסנו לשגרה הרגילה, לקום בבוקר כשבשמונה ארוחת בוקר, רבע לתשע שיעור או אקטיביטי בשתיים עשרה ארוחת צהריים ועד שלוש זמן חופשי, בשלוש שיעורים או אקטיביטי מה שלא היה בבוקר בשש ארוחת ערב ובשבע וחצי פעילות של האי אף לפעמים מסיבה לפעמים גאסט דאנס לפעמים קריוקי ותמיד כיף...

ביום שישי עשינו קבלת שבת היה ממש כיף לא האמנו שעבר כבר שבוע מאז שהגענו לקימברידג'  Smileys הזמן רץ לנו כל כך מהר וכבר עבר שבוע! אחרי הקבלת שבת הלכנו לארוחת ערב הרגילה אבל הפעם שרנו שירי שישי בחדר אוכל (כן כולם הסתכלו עלינ כאילו נפלנו מהירח אבל לנו זה היה משנה) כשחזרנו מהארוחה הלכנו לגוד ביי פארטי שזו מסיבת פרידה לילדים שעוזבים היה קצת עצוב כי חלק מהחברים שלנו עזבו אבל עדיין היה כיף!

ביום שבת היה לנו את הטיול הראשון שלנו ללונדון קמנו בבוקר מוקדם מהרגיל ככה שבשבע וחצי כבר אכלנו ארוחת בוקר ובערך בשמונה וחצי כבר יצאנו ללודון אחרי שעתים נסיעה הגענו ללונדון. בלונדון הלכנו לביג בן (חלקנו גילו לראשונה שהביג בן הוא חלק מבניין ולא בניין בפני עצמו...)

אחרי המון תמונות בביג בן הלכנו לבאקינג האם פאלס וכמובן שריאנו שם את השומרים... ואז הלכנו לעוד שעתיים בערך בקובנט גארדן לשוינג!!!!! התחלקנו לקבוצות של כעשרה ילדים בקבוצה והלכנו כל קבוצה עם מדריך לחנויות שכל קבוצה רצתה... כמעט כולנו חזרנו עם שלל...

ביום ראשון היה לנו עוד יום טיול והפעם ל thorpe park הפארק הכי גדול באנגליה! היה ממש כיך היו לנו רק חמש שעות וכל אחד ניצל אותן בצורה שונה... (אני ממליצה לקנות את הפאסט פס של החמש רכבות הרים קצת יקר אבל משתלם...) היה ממש כיף. כשנפגשנו ביציאה ראינו שהיו מספר ילדים שחזרו עם פרסים כמו בובות ענק ודונאס ענקיים וקטנים!

ביום שני חזרנו לשגרת הרגילה הכיתות קצת השתנו והכרנו עוד ילדים חדשים... באקטיביטי היה לנו פאנטינג באחד הימים באותו שבוע והיה כיף פאנטינג זה בעצם סוג של שייט בהנהר שישי בקימברידג' בתוך סירו קצת שונות ודרך שונה להשטה...

ביום רביעי כולם השתחררו מוקדם מהשיעורים או מהאקטיביטי והתלבשו יפה הלכנו לוויקד מחזמר מהממם בלונדון! התרגשנו להגיע וממש חיכינו לזה עד שפתאום הנהג מודיע לנו שלאוטובוס יש בעיה וצריך להחליף אוטובוס!  Smileysלמזלנו היינו בדיוק ליד נקודת עצירה עם מקום לרנות אוכל ודשא נחמד לשבת עליו אז חיכינו...  חיכינו שם די הרבה זמן מה שהפך להיות פחות ופחות כיף (עד שמתחילים לשחק מזוכיזם...) עד שאוטובוס החדש הגיע ויכולנו לנסוע למחזמר בלונדון...

בגלל העיכוב אז נוצרו עוד פקקים בדרך ובנוסף לזמן שחיכינו לאוטובוס הגענו לאחר שעבר כבר חצי מחזמר מה שהיה מאוד לא הוגן... זה הרס לנו את החוויה למרות שהאולם מהממם התפאורה מושקעת והתלבושות מאוד יפות ומושקעות הכל כל כך יפה ומושקע רק חבל שהגענו לאחר חצי מחזמר והתקשנו מאוד להבין את הסיפור... (מישה אם במקרא אתה קורא את זה אז תודה שבזכותך אני כן הבנתי את הסיפור).

חזרנו מהמחזמר כשאנחנו מעט מאוכזבים אבל שכחנו מזה די מהר! כי כשחזרנו חיכו לנו מתנפח, תחנות והכי חשוב שווארמה ופלאפל סוף סוף אוכל אמיתי אוכל טעים יותר מכל מה שאנגלים פה בישלו....

ביום שישי ערכנו עוד קבלת שבת הפעם בקבלת שבת היו גם מילות פרידה מהילדים של השבועיים שעוזבים אותנו ביום ראשון מילות פרידה קצת מוקדם מדי ואוירת פרידה טיפה מוקדמת שהמשיכה את עצמה כשיצאנו ולמסיבת גוד ביי וגם התחלנו להפרד מהרבה חברים שלנו מחול רב החברים שלנו מחול הגיעו איתנו באותו שבוע ועזבו בשבוע שהשבועיים עזבו וכבר לפני המסיבה התחלנו להפרד מהם... אה ואיך כמעט שכחתי בשישי אחרי הקבלת שבת קיבלנו פיצות כפיצוי על האיחור למחזמר  Smileys אולי הסיבה שבגללה הייתה לנו פיצה היא לא הסיבה הכי כיפית אבל הפיצה תמיד עדפיה על ארוחת הערב של הקמפוס...

בשבת קמנו כמו לכל טיול שבע וחצי ארוחת בוקר... אחרי הארוחת בוקר נפרדנו מכל החברים שעוזבים אותנו ואי אפשר לומר שהיה קל להוציא אותנו מהקמפוס אבל בסופו של דבר הלכנו לאוטובוס ונסענו ללונון!!!

הפעם היינו בלונדון אי המפורסם והיה ממש כיף חצי שעה בגלגל וכל הזמן הצטלמנו בלי הפסקה.

כשירדנו מהגלגל ישבנו על הדשא ליד לבערך חצי שעה ואכלנו את הארוחה הארוזה שלנו כארוחת צהריים חלק הספיקו בדרך לקנות גלידה... אחרי שאכלנו הלכנו למדאם טוסו מוזיאון השעווה היו לנו במוזיאון שעתיים והיה ממש כיף חלק מהדמויות נראו יותר אמיתיות וחלק פחות אבל הכל היה כל כך יפה ומושקע גם התפאורה של הדמויות וגם הדמויות עצמן... כשיצאנו מהמוזיאון עצרנו בדוכן עם המבורגרים וציפס שהיה במקום מעולה בדיוק מול היציאה וכל הקבוצה קנתה שם משהו לאכול...  אחרי שקנינו הלכנו לאוטובוס חזרה לקמפוס.

יום ראשון היה היום האחרון של השבועיים, כמו כל יום טיול קמנו לארוחת בוקר בשבע וחצי אבל הפעם הילדים של השבועיים גם הורדו מזוודות למטה אכלנו ארוחת בוקר יצאנו מהחדר אוכל וכולם התחילו להפרד מהילדים מחול וגם מהשבועיים למרות שהיה לנו עוד יום שלם איתם יחד...

נסענו בערך שעתים לעיר רדינג היינ שם במרכז קניות ואז היינו אמורים ללכת למוזיאון אבל בגלל שגילינו שהוא לא הכי גדול ויפה אז נשארנו במרכז הקניון בשעה ארבע נפגשנו חזרה וכולם יצאו עם קניות בכל זאת יום שופינג... עלינ חזרה לאוטובוס ונסענו לשדה תעופה בשדה תעופה לא היה לנו זמן לפרד ולצאת מהאוטובוס אז את החיבוקים היינו צריכים לעשות תוך כדי שהשבועיים יורדים מהאוטובוס וגם לזה לא לנו זמן...Smileys אחרי שכולם ירדו ונפרדנו מהם כמה שיכולנו עם דמעות בעניים נסענו בחזרה לקמפוס וגם גילינו שפספסנו את ארוחת הערב, מזל שהביאו לנו טייק אווי של מה שהיה בארוחה... כל הישראלים שנשארו ישבנו בשולחן אחד והסתכלנו עד כמה שהקמפוס ריק.. הרבה ילדים עזבו ולא הספיקו להגיע חדשים. אכלנו את הארוחה כולנו יחד וראינו עד כמה הקבוצה נהייתה קטנה.

ביום שני חזרנו כרגיל לשגרה עוד וולקאם פארטי שיעורין ואקטיביטי וככה גם ביום שלישי ועד יום שישי אבל השבוע היו גם שתי הפתעות בערב אז ככה ביום רביעי היה לנו המבוגרים במקום ארוחת ערב של המרכז הביאו לנו קיטרינג שהכין בר בי קיו במקרה הזה המבורגרים ופרגיות... וביום חמישי הייתה מסיבת גיבורי על שהייתה מסיבה שכמעט כל מי שהיה בה הם ישראלים למרות שלא היינו הרבה ישראלים היו רק ישראלים במסיבה Smileys והיה מצחיק לראות שכשהישראלים התישבו לשחק קווא קווא סתם כי התחשק לנו כולם התיישבו בלי להבין למה ואף אחד לא רקד פתאום.

ביום שישי עשינו קבלת שבת (והפעם לא מילאנו את כל האורך של השולן וגם לא חצי שולחן) הלכנו לארוחת ערב וכשחזרנו התלבשנו יפה והלכנו לגוד ביי פארטי והפעם זו הייתה גוד ביי פארטי לנו! אבל במסיבה לא היה רגע אחד עצוב שמנו שירים שלנו בעברית וגם שירים בנגלית וכולם רקדו והיה שמחSmileys

ביום ראשון בבוקר הלכנו לבריטון שלוש שעות נסיעה אחרי שנפרדנו מהחברים שעוזבים היום ופעם אשונה שגם חלקנו את האוטובוס עם ילדים מכל העולם כי כבר לא מילךאנו אוטובוס שלם. בבריטון היינו במוזיאון ואז היה לנ זמן  חופשי בעיר לעשות שופינג או לשבת על החוף וכל אחד בחר במה שהוא רצה.

ביום ראשון היום האחרון שלנו  Smileys קשה להאמין שכבר עברו שלושה שבועות הלכנו לווסטפילד הקניון הכי גדול באירופה היה ממש כיף בהתחלה לא ידענו לאן ללכת ואיפה להתחיל ולאן הכי כדי ללכת כי לא היה לנו הרבה זמן ולמרות שלא היה די זמן כולנו יצאנו מרוצים ואחי שלוש שעות הלכנו לשדה תעופה חיכינו שעתיים לדלפקים שיפתחו את רב הזמן העברנו בסטארבקס... עברנו את הדלפקים שקלנו מזוודות ( לא היה לי אוברוויט ובחזור זה שיא) העברנו אותן למטוס והלכנו להמשך הבדיקות הביטחוניות עד שעברנו את כל הבדיקות היו לנו רק עשרים וחמש דקות בדיוטי ואז המשכנו למטוס לא האמנו שאנחנו כבר חוזרים לארץ ובעוד שש שעות כבר נהיה בישראל נפגוש את ההורים וגם יהיה לנו חם!

הטיסה עברה ממש מהר הרב או ישנו או ראו את הסרט שהראו ירדנו מהמטוס לקחנו את המזוודות ורצנו להורים תוך כדי שאנחנו נפרדים אחד מהשני.

אז לסיכום לכל מי שקרא עד לפה ולא התייאש מהחפירות שלי שלושת השבועות האלו הם החוויה הכי מטורפת והכי כיפית שהיתה לי ולא משנה כמה אני עוד אכתוב אם לא תסעו לא תבינו ואני ממליצה לכולם לטוס לסאמר סקול ובקימברידג במיוחד כי זה מרכז פתוח ככה שאפשר כל זמן חופשי לצאת החוצה לעיר ולא חסר מה לעשות בעיר... אז מקווה שלא חפרתי יותר מדי  ספיר.

נ.ב- לכל הקבוצה שלי ולניצן ענת ולארה תודה תודה תודה על חוויה מדהימה שעשתה לי את הקיץ זה לא היה אותו דבר בלעדיכם!