גל

גל גרוסמן

היי לכולם !! שמי גל גרוסמן, ...

מישל סירוטה

ממש לפני כמה ימים חזרנו משבועיים ...

מיקה ויי איזנברג  (mik)

בתחילת החופש יצאתי לבדי לסאמר ...

דוריאן בראמלי

אתמול חזרתי מסאמר סקול באנגליה. ...

מעיין גורפיל

היי חברים! לא מזמן חזרתי מהסאמר ...

נועם גנזיה  (נועם)

היי לכולם!אני נועם, בת 15 ...

היי לכולם !!

שמי גל גרוסמן, מסיימת כיתה ח' וזאת הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול בברייטון שנת 2014. Smileys

שבועיים של כיף ולדעתי היה קצר וחבל שלא יותר..  חוויה של פעם בחיים !!! קיץ בלתי נשכח מלא בפעילויות, אטרקציות, טיולים, קניות בלונדון המההמת והקרירה.. Smileys

להגיד שהציפיות מולאו זאת תהיה לשון המעטה. חזרתי נרגשת עם טעם של עוד...

הגעתי לשדה התעופה ללא ידיעה מעשית מה בדיוק נעשה אך כמובן הייתה לי צפייה ממשית שנטייל ונהנה, שנלמד ונשפר את האנגלית שלנו.. עם המון חששות ושאלות כמו איך להתמודד עם מצב הגעגועים ?... אך הבנתי מיד שהחששות  תתפוגגנה כאשר הבטתי בצוות המדהים שליווה אותנו, המנהלת כרמית האחראית אשר דאגה לכולם והמדריכות המקסימות שחר ולי שהיו שם לצידנו,

ולא החסירו ממני נתינה, אכפתיות, מסירות ואהבה רבה, Smileys

מילאו את החסר ברגעי משבר שפקדו אותי בתחילת הדרך. (מאחר שבפעם הראשונה נעדרתי מהבית לכל כך הרבה זמן).

לא האמנתי שאמרתי "חבל שזה נגמר, הייתי רוצה להמשיך, היה קצר מידיי.." Smileys

התוכנית העמוסה והכיפית השכיחה ממני הכל והייתי כולי שם במטרה להנות.

הרצון הכן והאמיתי שלהם להעביר לנו את הכלים הנכונים ולהטמיע בנו תוכנית לימוד אנגלית דרך שיעורים עם שלל יצירתיות ילווה אותי ויילך איתי הלאה.

השיעורים התנהלו בצורה נעימה, בשיתוף פעולה עם תלמידים מכל העולם.

החיבור עם הילדים שלא מהארץ איפשרה לי וחייבה אותי לתקשר איתם באנגלית ובזכות זה, הצלחתי לשפר את האנגלית שלי במידה רבה. אני שמחה ומאושרת שהחלטתי להצטרף לסאמר סקול באנגליה שבו חוויתי מסיבות, טיולים, תחרויות, סרטים, הצגות והרבה זמן חופשי לקניות. Smileys

עוד מלא חוויות שאזכור כל חיי והכל בשימוש השפה האנגלית.

הכרתי ילדים מהארץ ומכל העולם שאיתם ביליתי שבועיים נפלאים, קבוצה מדהימה.

אני מקווה לחזור שוב ולהיפגש איתם בשנה הבאה.

לא חסכתם במאמץ ועבודה הראויה למחמאה ואני הרגשתי היטב את התוצאה !!  Smileys

תודה רבה !! Smileys

ולכל המעוניינים להנות כמוני ולחוות את החוויות המדהימות שחוויתי מוזמנים להירשם בקמפוס לימודים עם ניסיון של 31 שנים שמבטיחה לכם חופשת קיץ מטריפה ומיוחדת שלא תישכח לעולם. Smileys