גאיה

• מרכז: קיימברידג ארדמור′

גאיה רון  (גאיה)

,קוראים לי גאיה רון אני בת ...

אדר מישר

היוש לכולם אני אדר מישר, בת ...

יובל אליצור

אני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל ...

רוני שלו

טוב, אז קוראים לי רוני שלו, ...

נטלי דומטוב  (נטלי)

אחריי שבועיים מלאי חוויות ...

מיה (מייקי) מנור  (מייקי)

אין לי מושג מאיפה להתחיל לכתוב ...
,קוראים לי גאיה רון אני בת 16
והייתי בסאמר סקול בקמבריגד במחזור הראשון
!Smileys אני יכולה להתחיל את כל החוויה הזאת רק במילה אחת וזה וואו
!באמת שאין שום מילה אחרת שיכולה לתאר את השבועיים שעברנו וגם וואו לא מספיק

אני דווקא החלטתי להתחיל את הסיפור שלי קצת שונה, החלטתי להתחיל דווקא מהרבע שעה האחרונה של הטיול.

הרגע שנחתנו מהמטוס, שכבר כולם הבינו שזהו כל השבועיים הסתיימו להם, שחזרנו לארץ ושהחוויה המדהימה הזאת הסתיימה.

אני זוכרת את החיבוקים מכולם ,ושהרגשנו ממש כאילו הגיע סוף העולם.

החלטתי דווקא להתחיל מהסוף כדי להראןת עד כמה התגבשנו והתחברנו אחד לשני הרבה יותר ממה שחשבתי שיהיה מההתחלה.

ועכשיו אני יחזור לתחילת הטיול לחששות של אם אני לא אתחבר, שאם אני לא יהנה ושאם אני אתגעגע

אך אחרי היום הראשון כבר בכלל לא חשבתי על החששות האלו וכל פחד או ספק שעלה לי עבר ברגע.

כאשר הגענו למרכז ישר הכרנו את המדריכים האנגלים שהיו שם

שהגענו עוד לא ממש הבנתי מה קורה מסביבי אך ביום שלמחורת הכל היה נראה כבר יותר ברור.

ביום השני של הטיול היה לנו מבחן רמה, בהתחלה קצת נלחצתי אבל אז הבנתי שזה באמת לא קובע לי כלום.

שובצתי לכיתה של גני שאנחנו נתנו לקבוצה את השם: the shit group כי אפשר לאמר שאנגלית זה לא הצד החזק שלנו,

כבר ביום השני התחלתי להכיר ילדים מהקבוצה הישראלית ומחול שלא חשבתי שאני יתחבר אליהם והבנתי שהרבה מהרושם הראשוני שחשבתי על אנשים מוטעה.

וככה כל יום היה לנו שיגרה של שלוש שעות לימודים לאחר מכן פעילות צהריים שבדרך כלל היינו רק ההישראלים וזה גיבש אותנו ואחרי זה היה את הפעילות ערב שהמדריכים האנגלים העבירו לנו. בפעילות הזאת יצא לנו להכיר את הילדים מחול והתחברנו איתם בזכות פעילויות אלו.

בסוף שבוע שאצלם זה שבת ראשון יצאנו לטיולים מחוץ לקמברידג ללונדון ששם ביקרנו בלונדון איי בביג בן ועוד

הלכנו למוזאון השעווה מאדם טוסו ואחר כך למופע מדהים של מאמאמיה שאפילו שישבנו בסוף ובקושי ראינו הצלחנו להנות מהחוויה ומהשירים.

בנוסף היינו בלונה פארק ענק ( דברים שלא רואים כאלה בארץ).

ואפילו ביקרנו בטירת ווינזדור שם בעיקר עשינו שופינג אבל גם זה משהו..

אחרי כל פעם שיצאנו מחוץ לקמבריגד הבנו שהכי כיף להישאר בקמברידג כי זה ממש הפך להיות הבית שלנו וכל האנשים שם הפכו למשפחה שנייה.

ביום שישי השני היה מסיבה וגם מסיבת סיום שלנו הישראלים של הצרפתים ושל האיטלקים.

אני זוכרת שזה היה באותו רגע גם עצוב כי ידענו שבקרוב אנחנו עוזבים את קמברידג , ואת המרכז המדהים הזה , אבל זה גם היה מלווה בשמחה לראות עד כמה עברנו פה גם מבחינת האנגלית אבל גם מבחינת ביטחון והרבה דברים שאתה מגלה על עצמך במסע כזה, שאתה יכול להסתדר לבד בחול בלי אף אחד מהמשפחה ולרוב הקבוצה זה גם היה בלי חברים מהבית.

אז לסיכום אפשר לאמר שזה היתה החוויה הכי כיפית שעשיתי , משמעותית ומדהימה.

בחיים שלי לא נהנתי כך ממשהו .