שירי הירוקה

שירי גודארד  (שירי הירוקה)

אז היי אני שירי, עולה לכיתה ...

שובל אשכנזי  (שובלוש)

היי, קוראים לי שובל אשכנזי ...

עמית שמיאן

היי   קוראים לי עמית ...

אראל פלג

היי לכולם קוראים לי אראל, ...

מאי בוכניק  (מאי)

אני מאי בוכניק ממחזור ברייטון ...

עומרי גל

היי אני עומרי גל בן 14 עולה ...

אז היי אני שירי, עולה לכיתה י ויותר מגאה להיות חלק ממשפחת ברייטון מחזור 2!Smileys

הכל התחיל כשגיליתי את סאמר סקול ברייטון בתחילת השנה וראיתי פשוט שזה המקום בשבילי - יפה , עיר גדולה ושוקקת עם המון המון המלצות מחברים, ברגע שראיתי את המקום - התאהבתי ! ופתאום כבר לא תחילת השנה אלה ה30 ליוני ואני ברמת אפעל , מנסה לנחש מי מהם הילדים שאני עומדת לבלות איתם שבועיים בלי אפילו להתחיל לדמיין שאני כל כך אתחבר אליהם .. אז אחרי חוברת ארוכה שהקריאו לנו את כל ה16 עמודיםSmileys(לא הגזימו..) יצאנו למפגש בחוץ עם משחקי חברה (שלא באמת עזרו לזכור אחד את השני) והכרה של המדריכים המדהימים שלנו - מאיה ויואב !Smileys

עברו להם שבועיים של ציפייה , התרגשות ואריזה , ותוך רגע כבר הגענו לשדה התעופה ..

הקפידו שנבוא ארבע (!!) שעות לפני הטיסה - אבל כולל איחורים, וספירה שלנו, וספירה נוספת , ובדיקה שלכולם יש כרטיסי טיסה ותגים לתיק , וספירה אחת בשביל הסוף, יצא שארבע שעות היו כמות הזמן המושלמת בשבילנו.. אחר כך היה זמן חופשי בדיוטי פרי (הפרי טיים והמיטינג פוינט הראשונים!!) ואז .. העלייה למטוס ! ההתרגשות על המטוס הייתה עצומה, כל הטיסה רק חשבתי על מה יהיה , עם מי אני אהיה בחדר ועוד ועוד.. ברגע שנחתנו הגענו לכבישים המבלבלים של אנגליה - הכל היה הפוך !Smileys עלינו לאוטובוס מהצד ההפוך , הנהג ישב בצד ימין והכבישים היו בצד שמאל.. עלינו על האוטובוס לנסיעה של שעתיים, נסיעה שבארץ נחשבת משמעותית אבל פה נסיעה של שעתיים היא קצרצרה , גם כי כל מקום הוא במרחק של שעתיים - שלוש לפחות אחד מהשני וגם כי אי אפשר להשתעמם כשצוחקים , שרים ומשתגעים בכללי באוטובוס.

וסוף סוף - הקולג׳ ! מקום יפהפייה , שאני אמשיך את המסורת ואומר שהוא מזכיר את הטירה מהארי פוטר, עם מדשאות כיפיות, חדר אוכל מיוחד (ביום ראשון תפוחי אדמה, ביום שני תפוחי אדמה ..Smileys) ומלא מלא מלא חברים חדשים !! ילדים מכל העולם - אוסטריה, איטליה, ברזיל, טורקיה והרשימה עוד ממשיכה .. כל אחד יותר נחמד מהשני!

אחרי שהגענו, קיבלנו את הpacked lunch, הארוחה שמקבלים בימים של טיולים או כמו במקרה שלנו, שמגיעים מאוחר ומפספסים את הארוחה שכללה סנדוויץ, פרי, מים, וחטיף (הבדיחות עליו מצחיקות כמו בדיחות בזוקה) אחרי זה עשינו את מבחן הרמות , שבאמת לא צריך להלחץ בגללו כי עושים מה שיודעים ושמים אותך בקבוצה שהכי נכונה לך, אחרי זה התארגנות קצרה בחדרים והפעילות ערב הראשונה - בליינדייט ! זה היה יום מרגש וסוער !Smileys

התרגלנו במהירות לסדר היום - קמים, ארוחת בוקר שגרמה לנו להרגיש מאוד בריטים (בכל זאת, תפוח אדמה, טוסט וביצה לארוחת בוקר זה לא הארוחה הטיפוסית פה) ואז או כמו בשבוע הראשון, שקודם היו הפעילויות ובאחר הצהריים הלימודים או ההפך כמו בשבוע השני ואז קודם הלימודים, ארוחת צהריים והפסקה קצרה (בה לא ויתרנו על חמור באמצע, לא משנה אם היינו שלושה או חמישה עשר), לימודים או פעילות, ארוחת ערב, פעילות ערב וכיף בחדרים לפני השינה ! הפעילויות והלימודים היו כל כך כיפיים ומעניינים !

בפעילויות הבוקר / אחר הצהריים היה לנו מבחר גדול של אפשרויות - בייסבול , שחייה , צ׳יל אאוט (שהיה רק פעם אחת אבל בהחלט היה המועדף) ועוד ועוד..

כל הפעילויות עם מדריכים מהמרכז שהיו כל כך מצחיקים וכיפיים שהיה כל כך קל להתחבר אליהם ! וגם השיעורים לא איכזבו, יש שני שיעורים כל יום - שיעור רגיל ושיעור פרוייקט. בשיעור הרגיל לומדים עם חברים מכל העולם ונהנים (חוויה מתקנת לבית ספר אם תשאלו אותי) ובשיעור הפרוייקט מתחלקים לקבוצות ועושים שלושה פרוייקטים בשבוע, שניים קטנים ואחד גדול שכוללים הכנת מדינה, כתיבת הצגה קצרה ועוד ועוד פעילויות מצחיקות וכיפיות , ומכיוון שאלה קבוצות עם ילדים מכל העולם, אתה משתפר בדיבור באנגלית. גם פעילויות הערב לא איכזבו - סרטים, קזינו (אפשר לזכות בדובי !), משחקי חברה, בליינדייט וסתם יציאות למזח ולחוף.. פשוט וכיף.Smileys

הקבוצה הישראלית היא באמת קבוצה מדהימה, מגובשת, שאני מרגישה כאילו אני לא מכירה אותם שבועיים, אלה שנה לפחות. תודה רבה לכם, משפחה שנייה שלי, עשיתם לי את הקיץ. SmileysSmileys

השבועיים האלה היו כל כך מדהימים, זה הרגיש כמו גן עדן משלנו ואני באמת מתגעגעת לכל מי שהיה שם ולכל דבר שהיה שם.Smileys

אני באמת רוצה להביא לכל אחד ואחד מהמדריכים, החברים מחול והחברים מהארץ חיבוק עעעעענננננקקקקקיייייייי.Smileys

אני ממליצה להרשם כי זאת באמת חוויה של פעם בחיים. בלי הקלישאות ובלי הקיטשיות, זאת החוויה הכי טובה שעברתי אי פעם.