מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

היום החמישי - 07/11/2019

שלום לכולם! הנה עבר יום חמישי, יום נוסף ותכף נגיע לסוף השבוע ואנחנו לא מאמינים כמה מהר הדברים קורים! ...
קרא עוד

• תוכן ההודעה:

הפרופיל שלי

ניב קאזדן

הייתי בסאמר סקול של חברת ״קמפוס ...

שיר דיין  (שיר)

אז איך אני אתחיל את הסיפור ...

מאי אפרים  (מאי)

שלום , קוראים לי מאי אפרים ...

אורי בר

קוראים לי אורי בר, בת 15 מרמת ...

טל דיין  (טל)

היי, אני טל דיין ונסעתי לסאמר ...

נועה פריידס

היוש!! אני נועה פריידס בת ...
לכל סיפורי המחזור

הייתי בסאמר סקול של חברת ״קמפוס לימודים״ וזאת הייתה חוויה עצומה עבורי.

בהתחלה פחדתי נורא שאני לא יתחבר לאף אחד מן הילדים ושאני יהיה שם לבד וזה והיו לי הרבה חששות.

כשבוע לפני שנסענו היה לנו מפגש של כל הילדים.

כאשר נסענו בהתחלה בשדה התעופה עוד התביישתי ולא דיברתי עם אף אחד כזה והייתי לבד וראיתי שהרוב באו עם חבר או חברה או מישהו שהם מכירים.

בטיסה כבר קצת יותר נפתחתי ודיברתי שם עם ילדים וכאשר הגענו לקמפוס כבר הייתי משוחרר.

הכרתי שם ילדים מדהימים שעשו לי את החופשה הכי כיפית שיכלה להיות לי ואין לי מילים לתאר כמה נהניתי.

במשך שבועיים יצאנו לטיולים הסתובבנו ונהנינו ושיחקנו וצחקנו ולא יודע מה עוד.Smileys

הכרתי שם ילדים ממדינות אחרות ודיברתי איתם וצחקתי איתם וזה חלק מהחוויה.

עם שאר הישראלים נהניתי ברמות שאי אפשר לתאר אחד אחד מהם עשה לי את החופש.

אני זוכר ששיחקנו שם כדורגל בפארק Smileys ועשינו טורניר ועודדו אותנו ושיחקנו וצחקנו.

נסענו למחזמר ולכל מיני מקומות ונהניתי מאוד בכל יום שהייתי שם.

חסרים הרבה דברים במכתב הזה בעיקר בגלל שאין מילים לתאר איזה חוויה עברתי שם.

התחברתי שם לילדים שלא חשבתי שאני יתחבר ועברתי שם דברים שלא חשבתי שאני יעבור ונהניתי שם כמו שלא חשבתי שאני יהנה בחיים.

אם יכולתי לספר לכם פנים מול פנים ולהמחיש לכם כמה נהניתי הייתם מתלהבים יותר.Smileys

הילדים שהיו איתי שם פשוט מדהימים והם לא יודעים כמה אני מודה להם שהם עשו לי את החופשה הזאת כל כך נהדרת.

בקיצור זאת הייתה חוויה שאני לא ישכח בחיים אפילו שלפי מה שרשמתי זה לא נשמע ככה אבל זה בגלל שאין לי איך לתאר את זה במילים...