שני דמרי

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

שני דמרי  (שני דמרי)

היייייייי לכם! קוראים לי שני ...

קרן כהן  (קרן)

סאמר סקול זו חוויה של פעם ...

עמית אופיר

שלום   אני עמית בת 16 ...

ספיר תמר  (ספיר)

סאמר סקול.. בשתי מילים.. חוויה ...

איתמר כהן

שלום, אני איתמר כהן, בן 16, ...

מעוז חן רקח  (maoz)

היי,שמי מעוז ואני בן 16 מדימונה.טסתי ...

היייייייי לכם!

קוראים לי שני דמרי, ואני בת 16, מקריית אתא ,והשנה בקיץ 2014 טסתי לסאמר סקול בניו יורק ובוסטון בפעם הראשונה!

אז אני אסביר לכם קצת... קודם כל הכרנו את כל החברים מהקבוצה בווסטאפ ככה שהיו דיי פרצופים מוכרים במפגש הראשון שהיה כעשרה ימים לפני הטיסה!!! אז אחרי שכולנו הכרנו את כולם בווסטאפ וחפרנו מספיק, הגיע יום הטיסה סוף סוף כמובן Smileys

תאמת שלא ציפיתי שאתחבר כל כך לקבצה ויהיה לי כל כך כייייף, זו חוויה מדהיייימה אז אני כבר ממליצה לכל מי שחשב לנסות- פשוט טוסו!!!

בניו ג'רזי ישנו באוניברסיטה ושמה סיינט פיטר'ס - היא אפילו לא בניין אחד אלה כמה בניינים ויש שם בריכה, מגרש טניס, מדשאה ענקית, ובניין שלם שבו קומה ענקית עם שולחן פול, כדורגל שולחן, פינג פונג ועוד ועוד

כל יום היינו לוקחים סאבווי אחת או שתיים והיינו יוצאים לטיול בניו יורק!Smileysככה שיצא לנו לבקר במלאאאא מקומות: היינו בטיימס סקוור, 9/11 memorial, האמפייר סטייס, סנטרל פארק, פסל החירות, ראינו מחזמר בברודווי, top of the rock, סוהו , השדרה החמישית ועוד מלא מקומות מפורסמיםםםםםם ^^

בקיצור השבועיים בניו ג'רזי היו מדהיייימייים  Smileys

וגם השיעוריםהיו כיפיים ומגוונים: למדנו על מזג אוויר, ריאלטי, משפחה, עיתונות ואקטואליה, אופנה, מפורסמים ועוד מלא נושאים מגניבים. השיעורים שם כל כך שונים מהארץ, הרבה יותר כיפיים ומנהלים כמובן רק באנגלית!

אחרי השבועיים האלו, נסענו חמש שעות לבוסטון המרהיבה! בדרך לבוסטון עצרנו באוניברסיטת ייל המושלמת והיה ממש כיף, עשו לנו סיור באוניברסיטה, הסבירו לנו עליה ועל ההיסטוריה שלה, על התחרות עם הארוורד כמובן ובסוף קנינו סווצרים שלה (הכי חשווב)

כשהגענו סוף סוף לבוסטון, היינו מותשים ועייפים, פרקנו מזוודות, התקלחנו, אכלנו ועלינו למיטה Smileys בבוסטון למדנו גם כמובן במשך שבוע, אבל כאן הלימודים היו טיפה פחות רציניים, אבל גם נהנתי מאוווד!

בראשון ושבת לא למדנו בכלל וניצלנו את הזמן לטיולים. בבוסטון טיילנו פחות והיינו יותר בקולג', אבל ביקרנו באיצטדיון של הרד סוקס, אוניברסיטת הארוורד, שיט לוויתנים וליטל איטלי וגם עשינו שופינג מטורףףףףSmileys

בסופו של דבר היתה חוויה מדהימההההההה וממש שמחתי להכיר את כווולם.