שירי

שירי שפינדלר  (שירי)

היי אני שירי שפינדלר ונסעתי ...

עמית שמיאן

היי   קוראים לי עמית ...

דניאל ולדמן

היי, אני דניאל והייתי בסמאר ...

דור דיגמי  (דור ניימאר נוטלה ג'יילו)

שלום קוראים לי דור דיגמי ורציתי ...

אראל פלג

היי לכולם קוראים לי אראל, ...

אורי עמר  (אורי)

הייייייי קוראים לי אורי עמר ...

היי אני שירי שפינדלר ונסעתי לברייטון מחזור שני, עכשיו אני צריכה לתמצת את השבועיים הכי עמוסים, חוויתים ומטורפים שעברו עליי זה לא הולך להיות קל אבל בואו נתחיל מההתחלה...Smileys

אז ביום שני באחת לפנות בוקר אמא שלי לקחה אותי ואת בת דודתי קרן שטסה איתי לשדה התעופה, לא ישנתי בכלל באותו לילה.Smileys זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי את המדריכים ואת הקבוצה מכיוון שלא נחכתי במפגש הכנה. מאוד התרגשתי והתחלתי לבחון את הילדים שסביבי.  במהלך הטיסה המקומות שלי ושל בת דודה שלי היו רחוקים כך שיצא להכיר אפילו יותר ילדים שכבר אז הפכו להיות חברים שלי.Smileys

כאשר הגענו לברייטון קולג' נדהמנו מאוד והתרגשנו שהמקום המדהים הזה הולך להיות הבית שלנו לשבועיים הקרובים. Smileysהתמקמנו בחדרים והלכנו למבחן הכניסה כדי שיוכלו לשבץ אותנו בכיתות הלימוד.Smileys בערב היה ערב בלייד דייט שהיה מצחיק במיוחד וכבר למחרת התחילה שגרת השבוע שלנו, בבוקר היו לנו פעילויות לבחירה כמו משחקי ספורט שונים, יצירה בחימר או בריכה ואחר הצהרים לימודים. בכיתות הייתי יחד עם כמה טורקים שהתחברתי אליהם מאוד, כמה איטלקים ואוקראיניות, אהבתי במיוחד את הפרוייקטים שבהם יצא לי לשבת איתם, לדבר אנגלית ולספר כל אחד על המדינה שלו (הם היו מאוד מאוד מופתעים כשסיפרתי שבישראל אוכלים ירקות לארוחת בוקרSmileys).

במהלך השבועיים ביקרנו בלונה פארק ענקי עם רכבות הרים מכל הסוגים! ומתקנים שלא דימיינתי שקיימים. יחד עם ילדות מהקבוצה עליתי על הרכבת הכי מפחידה שעשיתי בחיי! עצמתי עיניים ולא הפסקתי לצרוחSmileys. במשך כל שאר הטיול לא הפסיקו להזכיר לי את זה...

בנוסף טיילנו בלונדון פעמיים. בפעם הראשונה נסענו לטייל ולסייר בעיר, עלינו על הגלגל ענק והלכנו ברגל בין האתרים השונים כמו בקינגהם פאלאס, הביג בן ועד כיכר פיקדילי בשביל השופפינג (אני ובת דודה שלי נאבדנו ולא מצאנו מצאנו שום חנות אז לא קנינו כלום...). אבל שהקניות לא ידאיגו אתכם כי היה לנו הרבה מאוד זמן לקניות גם בלי לונדוןSmileys.

בפעם השנייה שביקרנו בלונדון היינו במאדם טוסו ובמחזמר "מלך האריות". במאדם טוסו היה ממש כיף, הצטלמתי עם מלא מפורסמים,Smileys נכנסתי למסלול האימה (החזקתי חזק מאוד את היד של המדריכה שלי ולא פעם דרכתי לה על הרגל) וגם ראינו סרט בארבעה מימדים.Smileys

המחזמר היה מדהים! התלבושות היו מרשימות והתפאורה הייתה מושקעת , השירה והעלילה הייתה מעניינת וגם השחקנים היו לא רעים...Smileys

יתרה מכך ביקרנו בטירה עתיקה מימי הביניים שהייתה יפה ומעניינת וגם בעיר קנטבורי שבה ביקרנו בקטדרלה ענקית ומרשימה.

במהלך הטיול עשיתי גם דברים שלא עשיתי מעולם. כמו להיות מחוץ לבית בלי אמא במשך שבועיים, או להכיר וללמוד עם ילדים מכל העולם או כמו לעשות שופפינג במשך שלוש שעות וחצי!!!Smileys

אהבתי מאוד את משחקי הכדור שלנו על הדשא בין הפעיליות ללימדים ואת המעגלים עם הגיטרה והמפוחית של יואב המדריך שבהם שרנו שירים בעברית ובאנגלית וילדים מכל העולם הסתכלו בקינאה ולעיתים אף הצטרפו למעגל.Smileys

הקבוצה שלנו והמדריכים היו מדהימים!!! הכרתי מלא חברים חדשים והמדריכים שלנו היו תומכים ועזרו לנו בכל דבר שהיינו צריכים, בכלל היינו כמו משפחה מרובת ילדים וכולנו היינו כמו אחים.Smileys

בקיצור זה היה השבועיים החוויותיים ביותר שעברתי ואני ממליצה לכולם לחוות אותם כמוני.