עומרי

• התקשר אלי בסקייפ

עומרי גל

היי אני עומרי גל בן 14 עולה ...

ספיר שלמה  (סאפ)

היי , אני ספיר שלמה מעומר, ...

אילן קננוביץ'  (קנקנוביץ')

hellooooooooo   אני מצטער ...

איתן קננוביץ  (איתן קננוביץ)

שששללוווםםם!!    ...

דניאל דבי  (דני)

היי אני דניאל דבי בת 14 מפתח ...

יעל פורטיליה רבינוביץ′

שלום שמי יעל ואני ממחזור 2 ...

היי אני עומרי גל בן 14 עולה לכיתה י'  ואני רוצה לספר על החוויה האדירה שהייתה לי ב-summer school שהייתי בו בברייטון

הגעתי לשבועיים המטורפים האלה עם חבר שלי מהבית ספר שהיה שנה שעברה בלונדון ושאל אם אני רוצה לבוא איתו

למרות שפקפקתי בהתחלה היום אני ממש שמח שטסתי בגלל כל החוויות שצברתי עם חברים חדשים שהכרתי בזמן הטיול שהתחיל בשדה התעופה

שם עוד די לא ידעתי מה קורה אבל אחרי שנחתנו באנגליה ועלינו לאוטובוסים בדרך לברייטון ומשם הטיול באמת התחיל כי התחלתי להכיר את כולם ולהינות מאנגליה עצמה.

כשהגענו לקמפוס ביום הראשון ממש התלהבתי כי המקום נראה ל כך אדיר, חלקו אותנו לחדרים ועשינו מבחן ושאר היום היה מנוחה

ביום השני כבר התחלנו עם פעילויות ושיעורים אבל ביום השלישי יצאנו לטיול בברייטון ויצאנו לסיור הראשון שלנו שהתחיל מהאקוואריום להליכה בברייטון לקניון וממש התלהבתי כי העיר ממש יפה וכשהגענו לאקווריום ראינו את המזח וחוף שהגענו אליהם כמה ימים מאוחר יותר כי למרות המזג האוויר הקר של אנגליה בשבועיים שאנחנו היינו בברייטון מזג האוויר היה חם והשמש האירה אז יכלנו לשבת בחוף, ובמזח של ברייטון יש ארקייד ענק ופארק שעשועים  אז היה ממש כיף

בשבת הראשונה שלנו נסענו ללונדון ליום שלם והטיול היה ממש כיפי התחלנו בשיט בנהר התמזה וראינו את העיר שנגמר ליד הביג בן והלונדון איי- הגלגל ענק הכי גדול באנגלייה והוא היה ממש.. ענק עלינו עליו וראינו את כל העיר מנקודת הצפייה הכי טובה משם המשכנו לטרפלגר סקוור ומשם לפיקדילי סירקס הסיור ללונדון היה אדיר.

אחרי הסיור ללונדון התחיל השבוע השני שלנו וכבר ממש הרגשתי בבית כי התחלתי להתרגל לאנשים ולמקום ואפילו לאוכל האנגלי (תפוחי אדמה). חוץ מהשיעורים ופיעלויות הספורט היו לנו פעילויות לילה שבהם מסיבת ריקודים, ערב סרט ואפילו "תצוגת אופנה" במהלך השבוע השני טיילנו בברייטון עוד כמה פעמים ונסענו לפארק השעשועים "ת'ורפ פארק" ולכנטבורי.

כל החוויה הזאת הייתה ממש כיפית ואדירה ונהנתי מאוד וצברתי לעצמי חוויות  חדשות וחברים חדשים ואני ממליץ לכל המתלבטים למיניהם כמו שאני הייתי לפני ללכת לסאמר סקול כי זה באמת שווה את זה.