ריאנה

• מרכז: קיימברידג ארדמור′

ריאנה קזלוב  (ריאנה)

הייוש לכולם    אז אני ריאנה ...

יובל בלילי  (פיני בלילי)

וואו, קשה לכתוב בכמה פסקאות ...

רוני שלו

טוב, אז קוראים לי רוני שלו, ...

טל שלי  (טל שלי)

באמת שאין לי דרך להתחיל את ...

אדר מישר

היוש לכולם אני אדר מישר, בת ...

מייקל מישל חשמה

טוב, אז איך מתחילים?!אחרי ...

הייוש לכולם  Smileys

אז אני ריאנה בת 16 וחצי ולפני כמה ימים חזרתי מסאמר סקול בקיימברידג'', בסנט אדמונדס קולג'.

קשה לסכם חוייה כל כך מדהימה ומשמעותית בכמה מילים כי מי שלא היה שם ולא עבר את זה איתנו בחיים לא יבין.

אז קודם כל הכל התחיל מזה שתמיד רציתי לנסוע לסאמר סקול עם חברות וההורים הבטיחו שבגיל 16 יסכימו.

עוד שנה שעברה ממש רציתי לנסוע וניסיתי לשכנע את ההורים לתת לי לנסוע אבל זה לא כ"כ הלך.

השנה בתחילת השנה התחלנו לחשוב על לאן לנסוע בחופש הגדול וכמובן ששוב העלתי את הרעיון של לנסוע לסאמר סקול, הפעם ההורים שלי הסכימו סוף סוף אבל בתנאי שאסע עם חברה ולא לבד.

התחלתי לחפש עם מי לנסוע ובסוף הסתבר שיעל חברה שלי נוסעת גם. ישר נרשמתי למרכז שהיא נרשמה אליו והחלום שלי לנסוע לסאמר סקול התגשם.

ישר עשינו קבוצה בוואטסאפ עם עדן ואביגיל שהכרנו אותן דרך הפורום ולאט לאט הצטרפו עוד ילדים.

עם התרגשות רבה התחלנו לספור ביחד את הימים עד הטיסה ולמדנו להכיר אחד את השני דרך הוואטסאפ. אחר כך גם נפגשנו כמה מהבנות בקבוצה ואז פגשנו את הקבוצה המלאה ושרון המדריכה המדהימה בפגישה של קמפוס. כמובן שהמשכנו לחפור בוואטסאפ עם 1000 הודעות יומיות.

באנו לשדה התעופה עם חששות והתרגשות רבה. בחיים לא חשבתי שאתחבר כ"כ לקבוצה הישראלית ולאנשים מחו"ל שהכרתי שם. כבר ביום הראשון שהגענו לשם הצוות האנגלי קיבל אותנו בשמחה והתחלנו להרגיש את השינוי במזג האוויר , בנוף ובהתנהגות של האנשים מסביב.

ביום הראשון הכרנו את הברזילאים שהיו שם כבר שבועיים לפנינו. ביום השני הכרנו גם את הצרפתים, האיטלקים, הסינים והטיוואנים שהיו איתנו גם.

חייבת להגיד שחששתי קצת בהתחלה איך אסתדר עם הילדים מחו"ל כי בכל זאת דתות שונות, תרבויות שונות, עמים שונים. אבל כבר על הימים הראשונים התחברנו מאוד עם הילדים מחו"ל והכרתי חברים ואנשים מדהימים שעד היום אני מדברת איתם קבוע ואנחנו שומרים על קשר דרך הוואטסאפ והסקייפ : )

הלו"ז של כל יום הלך ככה : קמים לארוחת בוקר ב 8:00 , לאחר מכן שיעורים מ9 עד 12 וחצי כאשר יש 2 שיעורים של שעה וחצי, שיעור ראשון לומדים ושיעור שני פרוייקט ובניהם הפסקה. העברנו את השיעורים בכיף ולא היה כ"כ נורא.

אחרי השיעורים הייתה ארוחת צהריים ואז היינו יוצאים למרכז של קיימברידג' ( לא לאחר למיטינג פוינט ;) ) לטייל , סיור בין הקולג'ים , שייט בנהר , תחרות של משימות ברחבי קיימברידג',  שופינג או סתם הלכנו לאכול בסטארבקס ולנצל את הwifi . בימי שבת וראשון לא היו לימודים ונסענו לטייל.

ביקרנו ב Thrope Park , בלונדון : בלונדון איי, ביג בן, מוזיאון מאדם טוסו ובמחזמר מאמא מיה.

בערב אכלנו ארוחת ערב ולאחר מכן היה evening activity  שעשה לנו הצוות האנגלי המדהים : )

עוד אחת החוויות הכי משמעותיות בשבילנו בסאמר סקול היו המעגלי גיטרה שהיינו עושים לפחות פעמיים ביום בזמן הפנוי שלנו בקולג'.

בזכות הגיטרה של יעל ( חורחה ) והזמרים שלנו יוסי , יעל ואדר נבחר wonderwall  להיות שיר הסאמר סקול שלנו כי לא היה מעגל גיטרה שלא נגנו ושרנו את השיר הזה. המעגלים התחילו מקבוצה של ישראלים ואז תמיד הצטרפו אלינו הילדים מחו"ל ומוזיקה היה אחד הדברים שגיבש ואיחד את כולנו בסאמר סקול ( במיוחד שאלון חשב שהמוזיקה שלי מדהימה ; )

בנוסף , באחד מפעילויות הערב שישבנו עם כל הילדים מחו"ל באמצע משחק הודיעו לנו על הכניסה הקרקעית.

כולם מהקבוצה הישראלית היו נסערים והלכו להתקשר למשפחותיהם.

זה היה מפתיע לטובה ומרגש לראות איזה תמיכה אהבה והבנה קיבלנו מצד הילדים מחו"ל והצוות האנגלי ♥ ולאחר מכן עשינו מעגל גיטרה עם כל הילדים מחו"ל ושרנו שירים באנגלית ובעברית .

דבר שהיה מרגש במיוחד וגרם לי לבכות הוא המכתב שכתבה ג'יין מצרפת לישראלים ובו כתבה שאנחנו אמיצים שבאנו לסאמר סקול למרות המצב בארץ ושזה קשה להם לראות אותנו עצובים כשיורד לנו החיוך מהפנים :)

בקיצור מי שחושב לנסוע לסאמר סקול אל תחשבו פעמיים ותסעו כי אלו היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים !!! ♥ החוייה הזאת של הסאמר סקול זאת חוויה מטורפת ומדהימה !!! זה הקיץ הכי טוב שהיה לי וזכיתי להכיר ילדים מדהימים שאני בטוחה שנשמור על קשר גם מהארץ וגם מהעולם ...

תודה ענקית לשרון המדריכה המדהימה שלנו, שבלעדיה הטיול הזה לא היה נראה אותו דבר היא תמיד הייתה שם בשבילנו לעזור , לתמוך ולהקשיב !!! כאמא , אחות , חברה ומדריכה כשצריך ;)

זכיתי להכיר חברים מדהימים מהקבוצה הישראלית ♥ לא יכולתי לבקש קבוצה יותר טובה מזו כי כל אחד מהם מדהים והוסיף לחוויה המטורפת הזאת !!!

יעל, אדר , יובל אליצור , רוני, יובל בלילי (פיני בלילי) , יוסי , אלון , גאיה , מאיה, מייקל , טוטו , טל , נטלי , אביגיל , עדן , ירדן , ליאורה , מייקי , לירן , הצוות האנגלי וכל הילדים מחו"ל ♥