ליזה :)

יליזבטה לוין  (ליזה :))

הייושש :) אני ליזה,ואני נסעתי ...

איילת דוברין

היי, אני איילת דוברין בת 14 ...

גיל גוטליב  (גילגוטליב)

לפני כמה ימים חזרתי מהסאמר ...

קורן אבישר  (קורן)

היי   אני קורן וטסתי ...

רומי זריהן  (רומי)

שלום קוראים לי רומי זריהן ...

דנה צאיג

אני דנה והיה לי כיף בקיימבריג' ...

הייושש :)

אני ליזה,ואני נסעתי השנה לסאמר סקול בקיימברידג' - קלייר קולג'!!

חזרנו לפני 3 ימים ואני עדיין לא מאמינה שכל זה קרה! Smileys

השבועייים באלה עברו כל כך מהר! אלה היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי.

שבועיים עם כל כך הרבה כיף, אנשים חדשים, חברים חדשים וכמובן שגם המון אנגלית ;)

אי אפשר לתמצת את כל הכיף הזה בסיפור אחד אתם צריכים לחוות את זה בעצמכם, אבל אני אנסה Smileys.

הכרנו כמה אנשים עוד חצי שנה לפני! ובמהלך החצי שנה הזאת הצטרפו עוד ועוד אנשים.

קבענו כמה מפגשים עוד לפני המפגש שקמפוס אירגן לנו - עד כדי כך לא יכולנו לחכות לראות כבר אחד את שני!

ואז הגיע המפגש הגדול שבו כל הקבוצה נפגשת! זה היה מרגש אבל בו בזמן גם קצת מביך חחח Smileys

כמה ימים אחרי המפגש הזה הגיע היום הגדול- היום של הטיסה!! Smileys

הייתי ממש נרגשת וגם קצת מפחדת אבל כל זה נעלם כשהגענו לאנגליה!! מדינה מהממת שהתאהבתי בה ממבט ראשון!

האירוח שם היה מדהים! החדרים נוחים והמדריכים כיפים וזורמים.. האוכל בארוחת הצהריים היה לא משהו אבל בסך הכל זה לא האוכל של הבית אז לא נתתי לזה להרוס לי את החוויה!

אנחנו למדנו כל יום בערך 3 שעות עם הפסקה באמצע ואז הייתה ארוחת צהריים ואחר כך היו פעילויות ואז ארוחת ערב.. למחרת היה קודם פעילויות ואז שיעורים כל יום זה התחלף.

בשבוע השני היו לנו יציאות ללונדון ולפני זה גם היו לנו כמה יציאות למרכז קיימברידג'.

הכרתי הרבה אנשים חדשים גם מחול וגם מהארץ ואני מגעגעת לכולם!

חוץ מהילדים שהכרתי, המדריכה שלוותה אותנו בשבועיים האלה, הייתה לי כמו אחות גדולה! היא ממש מדהימה ותומכת כשצריך ואני מודה לה על הכל!!Smileys

בקיצור זאת הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה לי ואני לא מצטערת לרגע שחוויתי אותה!! Smileys