• תמונה אומנותית בלונדון

לינוי

• מרכז: Brunel בוגרים

לינוי קפלן

היי אני לינוי קפלן בת 16 מחיפה ...

תום עדן  (תום)

היי לכולם, אני תום, באתי ביחד ...

תימור לנקרי

שלום לכולם לי קוראים תימור ...

באסל אבו סיאם  (באסל)

היי   קוראים לי באסל ...

ג′ני (יבגניה) מיצ′ורין  (ג'ני)

היי קוראים לי ג'ני ואני בת ...

ליאם בן יהודה  (ליאם)

היי, קוראים לי ליאם בן יהודה ...
היי אני לינוי קפלן בת 16 מחיפה ואני לקחתי חלק בסאמר סקול רדינג אנגליה 2014!!Smileys
הכל התחיל מהמפגש הראשון, המפגש שעוד לא הכרנו אחד את השני. הרגע הזה של ההתרגשות שאתה לא יודע את מי תכיר. מי מהילדים יהיו איתך במסע הזה של השבועיים.האלה שתבלה איתם יום ולילה.
ואז נפגשנו!! מיד התחלנו לדבר,לצחוק, עשינו פעילות ראשונית יחד עם המדריכה המדהימה שלנו ניקול וכמובן אני לקחתי את המספרים של כולם ועשיתי קבוצה בווצאפ. לא עברו עשר דקות וכבר התחלנו לחפור שם Smileys
התחלנו לחשוב מה יהיה ואת מי נכיר , לאיזה טיולים נצא.
בקיצור הזמן עבר בלי שנרגיש, בלי שנספיק למצמץ וכבר הגיע יום הטיסה שלנו לשם. השלוש שבועות כמובן כבר היום שם ואנחנו היינו בדרך להצטרף אליהם לחוויה הכי מטורפת שהייתי בה!!Smileys
כבר במטוס התחברנו פשוט כולם!! הרגיש כאילו אנחנו מכירים שנים ולא נפגשנו רק לפני רגע.
אין ספק שהיתה לנו קבוצה מדהימה ובטוחה שבלעדיהם הטיול הזה לא היה יכול להיות כפי שהוא היה!!
אז ביום הראשון הגענו לשם לקראת 12 בלילה. ישר חילקו אותנו לחדרים. הם אמרו לנו שצריכים שבע בנות לדירה אחת וישר אני תימור, יובל, תום,ליאם,מאי ועדי קפצנו על ההזדמנות להיות ביחד. איך לא?!Smileys
נכנסנו לתוך המעלית קומה שלוש flat 2.3 כןכן אני זוכרת חחחחחחח!! נכנסו ישר אל החדרים. לכל אחת היתה לה חדר משלה עם מיטה וחצי והיה לנו גם מטבח משותף ענקי!!
נתנו לנו ארוחות ומייד התאספנו במטבח כל הבנות. התחלנו לצחוק ולדבר. ואחרי אינספור דיבורים החלטנו ללכת למיטות אחרי היום המעייף והמדהים הזה.
ביום השני שלנו היה לנו פעילות בוקר בו הכרנו את האיטלקים. הם היו נראים לנו ממש מוזרים בהתחלה. כל הבגדים, ההתנהגות והשפה. אבל איך לא אנחנו הישראלים התחברנו אליהם ישר!! אנחנו פשוט אנשים נחמדים חחחחח.
הפעילות בוקר היתה כדורעף ואחר כך  נכנסנו לעשות את מבחני הכניסה כדי לבדוק את הרמה ובהתאם לכך לשבץ בכיתה המתאימה . ללא ספק המבחנים היו ברמה ודי קשים אך גם אותם עברנו בהצלחה ללא ספק!!Smileys

חשוב לציין שגם הארוחות שאכלנו היו ברמה די טובה!! חוץ מזה שהיה צי'פס כל יום וכולנו השמנו מזה אבל מה זה חשוב?Smileys
היה גם שניצלים מדי פעם, עוף, אורז, מקרוני בקיצור פינקו אותנו!Smileys
אז אחרי כל המבחנים והארוחות נכנסנו לתוך הפעילות ערב. שם הכרנו את המקסיקנים . וגם איתם כולנו ישר התחברנו!!
אז בימים שלאחר מכן היינו קמים בשבע בבוקר!!!!
כמובן שבימים הראשונים אני ויובל היינו מעירות את כולן ואפילו שרות את שיר הבוקר שהולך ככה: " בו בו בו בוקר טוב, בו בו בו בוקר טוב, מה אמר הפיל לדב?! בו בו בו בוקר טוב". נראלי שהוא הולך ככה חחחחחחח. מקסימום תשאלו את יובל ואת נועה שהיו שרות לנו את השיר המדהים הזה כל פעם.

אזז נמשיך בסיפור..

הקבוצה של השלוש שבועות והשבועיים התחלקו לקבוצות. לשבועיים היו פעילויות ספורט בבוקר יחד עם האיטלקים ולשלוש שבועות היו לימודים בבוקר יחד עם המקסיקנים. וכמובן שאחרי זה התחלפנו.

ביום השלישי שלנו קמנו רעננים מתמיד מצפים ליום שיהיה לנו. עשינו פעיליות ספורט וכןכן נראנו מאוד ספורטיבים ואחרי זה בצהריים הלכנו ללמוד. חילקו אותנו לקבוצות בכיתות יחד עם האיטלקים והיפנים. אני וליאם היינו ביחד בכיתה עם שלושה איטלקים שמאוד התחברנו אליהם במהלך הטיול הזה!! סרנה אלנה ופבריציו( או כמו שליאם אומרת פרנצ'סקו)Smileys
 בנוסף היינו בכיתה אני ליאם נועם קובי ונועם סלע מהישראלים. וגם היה איתנו בכיתה יפני ושמו יויה ושתי יפניות בשם אסקה והרונה.
בכיתות היינו עושים פעיליות בקבוצות על נושאים שונים. היו גם כאלה שלא היו כל כך מעניינים אבל עצם זה שאתה מדבר עם ילדים שאף פעם לא הכרת ועוד מחו"ל היתה הרגשה כ"כ כיפית שאי אפשר לתאר אפילו!
ללא ספק אני וליאם רכשנו לנו כמה חברים טובים מהכיתה!!
למורה שלנו קראו נטשה. כמובן שהיו עוד מורים כמו בנדיקט שהוא אדם מאוד חביב ונחמד במיוחד בעיניי תימור ויובל . ועוד ועוד מורים.Smileys

כל השבוע הראשון התנהל כך. פעילויות בבוקר לימודים בצהריים ואני לא יכולה להגיד שלא היה לנו כיף אחד גדול!!!!!!!!!!!!!
ביום רביעי נסענו לטיול הראשון שלנו באנגליה לטירת וויזדור (Windsor) המדהימה ביופייה!! נכנסנו לבפנים הסתובבנו סביב וסביב עד שרצינו פשוט לשבת . כמובן שבין לבין לקחנו מלא תמונות!! איך אפשר בלי סלפי?!
במהלך היום גם ראינו מצעד של החיילים עם הכובע המוזר ואפילו גם איתם הצטלמנו! אגב מאוד נחמדים Smileys
ביום חמישי היה לנו פעילות ערב של כישרונות צעירים. הישראלים כמובן הביאו כבוד ואתאר בזכות ריקוד הפלמנקו המדהים שלה הביאה אותנו למקום השני!!Smileys
היו הרבה כשרונות אך מבין הבולטים היו גם ג'אק ובן שפתחו את המופע בשירה "מדהימה" להפליא!! חחחחחחחחח
ללא ספק כולם נהננו!!

אז יום שישי הגיע!!!!!!!!!
בבוקר היה לנו פעילויות ספורט בתוך הברכה ולקראת הערב התחלנו להתארגן לקידוש ולמסיבה!!Smileys
כולם התלבשו חגיגי. הבנות בשמלות יפיפיות והבנים בלבוש הולם. אביב קידש ועשה את הברכה ואנחנו הצטרפנו אליו ושרנו שירים. הכינו לנו אוכל שהיה מותאם רק לישראלים. בכל זאת יום שישי. יום שמוקדש רק לנו D:
היה לנו איזור שמיועד רק לנו בחדר אוכל. וכולם הסתכלו עלינו וזה היה די כיף הרגשנו די מיוחדים!! :P
אז אכלנו ושבענו ומיד אחרי היתה לנו מסיבה מטורפת של 1500 ילדים שבאו מקמפוסים שונים באנגליה.
זאת היתה אחת החוויות הכי כיפיות שהיו!! כולם רקדו ונהנו.
אז ביום שאחרי ביקרנו בעיר Oxford והיה פשוט מדהים שם. נתנו לנו אפילו זמן לקניות!!

וכך עבר לו שבוע אחד מלא בעשיות, פעילויות ומהכרויות עם מאות ילדים מחלקים שונים בעולם.
את השבוע השני שלנו פתחנו עם טיול ללונה פארק ענק ששמו "Thrope park" !! ואו היה כ"כ כיף!! עלינו לכל כך הרבה רכבות הרים עד שהתעייפנו או שכאב לנו הראש חחחחח!!
במהלך השבוע השני הלכנו גם ללונדון, היינו במדאם טוסו. הצטלמנו עם כל מיני מפורסמים כמו ג'סטין ביבר\טימברלייק ,ביונסה, מייקל ג'קסון!! בקיצור נהננו לעשות פוזות למצלמה Smileys

וכמובן שאי אפשר לשכוח את החלק של הקניות בכל הסיפור!!! כל אחד קנה מלא דברים, שהיינו צריכים אפילו עוד מזוודה כדי להכניס את כל הדברים חחחח אבל הסתדרנו בסופו של דבר.
כמובן שהלכנו גם למחזה של "מלך האריות" שכולם נשארו המומים ממנו מכמות ההשקעה שהשקיעו בלבוש בשחקנים ובתפאורה כמובן.

אז רגע!!! איך אפשר להיות באנגליה ולא לבקר ב LONDON EYE !? וגם שם היינו!! כולנו נכנסנו לקרון אחד גדול. לאט לאט עלינו ופתאום היה אפשר לחשוב כאילו אתה רואה את לונדון כולה !! ראינו את הביג בן מלמעלה וכמובן גם שם עשינו לפחות 100 תמונות!! Smileys

באותו היום של ה london eye עשו לנו גם את ה london tour . למרות ההליכה הארוכה  נהנו מאוד!!

ביום לפני החזרה שלנו הביתה היה לנו מסיבה שלא היתה פחות טובה מהמסיבה הקודמת בשבוע הראשון. וביום החזרה שלנו אפילו נתנו לנו עוד זמן לקניות ולקחו אותנו למרכז הקניות של רדניג!

וזהו ככה הסתיים לו הטיול הכי מדהים שהייתי בו. זה אפילו לא חצי ממה שעשינו שם אבל כמובן שפשוט אי אפשר להסביר במילים את מה שעברנו וחווינו.Smileys

אז כמה מילות סיכום.. Smileys
במהלך כל הטיול הזה הקבוצה שלנו היתה הקבוצה הכי מגובשת בעולם!!!
אני בטחה שבלי אפילו אחד מהם הטיול הזה לא היה יכול להיות כל כך מדהים ומטורף כמו שהוא היה!!
כל הטיול הזה שרנו, צחקנו, קמנו ביחד, ישנו ביחד, בכינו לפעמים אבל גם על זה התגברנו כקבוצה מגובשת שאין כמוה!
אז קבוצה שליי!!! אני אוהבת כל אחד ואחד מכם ואתם לא מבינים כמה שאני מתגעגעת אליכם ימשוגעים וחציי!!!Smileys
ולסיום המשפט המסכם שלי שזה בעצם המשפט של כל הקבוצה COME ON BASEL LET'S GO BASEL!! Smileys