לירי כהן

• מרכז: בידלס

• התקשר אלי בסקייפ

לירי כהן  (לירי כהן)

הי. קוראים לי לירי, אני גרה ...

עמית שיבר  (עמית שיבר)

החוויה שלי מסאמר סקול אוקיי ...

רז אדינגר

וואו אין מילים לתאר את הקיץ ...

עמרי בלזר  (בלזר)

הסאמר סקול שלי    ...

מאיה פקרסקי

הסאמר שלי  שנה שנייה ...

תמר גלעדי

"אפילו אם אתה במסלול הנכון, ...

הי. Smileys
קוראים לי לירי, אני גרה בהילה (יישוב בצפון) וטסתי השנה לסאמר סקול בבידלס מחזור ראשון.
אני אומרת מראש, סאמר סקול זה החוויה הכי מדהימה בעולם!! Smileys
כבר לפני הרבה זמן רציתי ללכת לסאמר סקול ובסוף נרשמתי, ואני לא מתחרטת על זה לרגע!

כמה חודשים לפני פתחנו קבוצה בוואטסאפ וכל הזמן נוספו עוד ילדים אז הכרנו כבר חלק מהקבוצה..
במפגש הכנה לטיסה, כולם היו קצת ביישנים אבל לאט לאט התגבשנו..Smileys קיבלנו את כל המסמכים והתיק של קמפוס, וגם הכרנו את המדריכה שלנו- שיר המדהימה!Smileys

אז אחרי שחיכינו (וספרנו את הימיםSmileys) היום של הטיסה הגיעSmileys - ממש התרגשתי, לא האמנתי שאחרי כלכך הרבה זמן שחיכיתי הוא בא!
נפגשנו לפנות בוקר בשדה התעופה כולנו עייפים ומתרגשים, עשינו כמה סלפי, נפרדנו מההוריםSmileysועברנו את כל הבדיקות (בהצלחה) ואז הגענו לדיוטי פרי!! נתנו לנו זמן חופשי להסתובב ואני, מאיה, רוני ויובל הסתובבנו, קנינו ממתקיםואספקות של M&M וjellybellySmileys ואז ישבנו בארומה..
אז כבר התחלתי לקלוט שאני טסה לסאמר סקול!!

בטיסה (אחרי המשחק בין הכיסאות ) ישבתי ליד יובל ומאיה המקסימות.. השתגענו כל הטיסה וכמה ממנו כמעט קפצו מהמטוס  (אוריSmileys) וחיכינו להגיע כבר!
נחתנו בשלום והסתכלנו על הנוף היפיפה של אנגליה, הכל כזה ירוק ונקי!!
Smileysיצאנו מהשדה תעופה וחיכינו לאוטובוס שלקח אותנו לבידלס! אנגליה כלכך יפה וממש לא דומה לישראל..Smileys

כשהגענו לבידלס עשו לנו סיור במקום, המרכז עצום ויפה כלכך!!
Smileys הכל ירוק, ונקי, יש הרבה מגרשים ומדשאות, בריכה, אודטוריום (קווד), חדר אוכל ובקיצור הכל!

בסוף הסיור הלכנו לחדרים של הבנות לפרוק את המזוודה, הבניין כלכך מהמם וגדול! נראה כמו בית חלומות כזה, והחדר ממש גדול ונוח, ישר התמקמנו וסידרנו את הדברים... הייתי עם לופז, דניאלה ורוני בחדר ומאיה, תמר ויובל היו בחדר לידינו

ביום השני אחרי הארוחת בוקר עשו לנו מבחני רמה שהיו די קשים (חלק מהתשובות ניחשתי
Smileys ) אבל בסוף מסתבר שאני ברמה הכי גבוהה! הייתי עם רז, תמר ומאיה בכיתה עם המורה ברוסי (תמסרו לו דש Smileys ) היה ממש כיף ומצחיק עם הילדים ..

בצהריים יש פעילויות כמו כדורסל, טניס, אומנות, שחייה ועוד והיה ממש כיף ומצחיק..
בערב היו פעילויות ומשחקים כמו ביג ציף, מסיבות (בשישי), דגליים, תחרות כשרונות, תצוגת אופנה ועוד והיה ממש כיף למרות שלחלקן לא הלכנו
Smileys ..

במשך הימים התחברנו עם הקבוצה הישראלית ובכללי עם ילדים מכל העולם והיה ממש כיף לדבר איתם ולהכיר את השפה והמנהגים השונים בכל ארץ! התחברנו בעיקר עם איטלקים, טורקים, רוסים וקצת עם הספרדים..

האוכל בבידלס לא כלכך נורא כמו שמספרים, תמיד מצאתי מה לאכול ואני אומרת אתזה בתור צימחונית שבררנית באוכל..
במשך השבועיים היה לנו בערך 7 ימים/ חצי ימים של טיול..

ביום רביעי נסענו לקטדרלת סליסבורי והיא עצומה ומהממת ואחרי זה היה לנו זמן חופשי לשופינג!

בשישי בערב עשינו הישראלים קבלת שבת ואז היה לנו דיסקו וכולנו התארגנו שעות ומסתבר שזה היה משעמם Smileys אז כל המסיבה פשוט ניסינו להתפלח משםSmileys

ככל שעברו לנו הימים (ועברו מהר!) התגבשנו עם ילדים והיה לנו רק יותר ויותר כיף, צברנו חוויות ובעיקר צחקנו ונהננו,
לא האמנו שכל זה יגמר עוד כמה ימים

ביום שבת היינו בפיטרספילד (העיירה שליד המרכז), הלכנו לשם ברגל ואז היה לנו זמן להסתובב וחרשנו על החנות הכל בפאונד והיה ממש כיף!

ביום ראשון נסענו ללונדון! נסיעה ארוכה
Smileys  שטנו בנהר הטמזה וראינו בדרך את הביג בן, עלינו על הלונדון איי והנוף פשוט מדהים!Smileys אחרי זה היה לנו זמן חופשי בקובנט גארדן, מתחם קניות ומסעדות עצום, וכמעט נאבדנו שםSmileys

ביום שני נסענו לט׳ורפ פארק שזה לונה פארק ענקי!!!
הסתובבתי עם תמר ולופז והיה הכי כיף בעולם!! נשאר לנו עוד עשר דקות ולא היה זמן לעלות לעוד מתקן עם תור אז הלכנו ל.. בננה. ברור.

בחמישי אחר הצהריים נסענו למדאם טוסו ופגשנו שתי קבוצות ישראליות ממרכזים אחרים (!) הצטלמנו עם כל המפורסמים, ובערב צפינו בהצגה ׳מלך האריות׳ והיה פשוט מדהים!Smileysהתפאורה, הלבוש, השירים והכל!

בשישי אחרי הקידוש חילקו לנו תעודות ונפרדנו מהמורים המדהימים שלנו ואז היה לנו דיסקו, והפעם מוצלח
Smileys כולם רקדו והיה כלכך כיףף!! עד שאמרו לנו ללכת לישון בעשרSmileys

ביום שבת ביקרנו בברייטון- עיר חוף ממש יפה.. הלכנו לעולם המים ואחרי זה.. שופינג!! Smileys
באותו ערב, היה מופע כשרונות (ילדה רוסייה ממש גמישה ניצחה) ואחריו נפרדנו מהאיטלקים והטורקים שהלכו לפנות בוקר.. כולנו היינו כלכך עצובים, צילמנו סלפי, החלפנו מספרים, מה לא?! והיה לנו ממש, אבל ממש קשה להיפרד מהם Smileys  באותו לילה אני, לופז, יובל וכמה איטלקים ואיטלקיות הלכנו ב2 בלילה להיפרד, מזל שלא תפסו אותנו Smileys

ביום האחרון שלנו במרכז, נפרדנו מהמקום המדהים הזה, ונסענו לקניון ענקי!!! 3 וחצי שעות של שופינג מטורף
Smileys אחרי זה נסענו לשדה התעופה, נפרדנו מאנגליה, מהבריטים (ומה tea time), וחזרנו הבייתה לישראל Smileys
יצאנו לרחבה וישר רצנו להורים.. אבל ביננו, אף אחד לא רצה לחזור! Smileys

עבר חודש וקצת מאז הסאמר סקול, ואני מתגעגעת בטרוף להכל.
אנחנו מדברים על בסיס יום יומי עם הקבוצה מהארץ וגם עם ילדים מחול, מתגעגעים לחוויה המדהימה הזאת

יש לי עוד כלכך הרבה חוויות וסיפורים אבל מה שצריך זה באמת לבוא ולהיות בסאמר סקול, תאמינו לי, אתם לא תצטערו לרגע, זה חוויה שתזכרו לכל החיים! Smileys

אז תודה רבה לקמפוס שדאגו להכל, לצוות ארדמור המדהימים- המדריכים הכי טובים שיש!!
Smileys, והכי חשוב לשיר המדריכה הכי הכי!!! לא יכולתי לבקש מדריכה יותר טובהSmileysלחברים מחול (אוי שרגוניר Smileys ) וברור שלקבוצה המדהימה שלנו שאין עליה! Smileys