רומי

רומי כהן  (רומי )

היי אני רומי כהן מגבעתיים ...

דן פייטליכר

קוראים לי דן, אני בן 14 וחצי ...

ליר ויסמן  (ליר)

אני לא יודעת איך להתחיל לספר ...

עמרי דורון  (עמרי)

היי, אני עמרי דורון והייתי ...

ברק יוסף  (ברק יוסף)

היי קוראים לי ברק יוסף ואני ...

שקד גלבוע

טוב אז קודם כל איך מסכמים ...

היי אני רומי כהן מגבעתיים בת 14.5 .
היום שלפני:
כולם מתוכננים ומתרגשים, מדברים על משקל המזוודה, בלחץ אם יהיה over weight או לא. אני נרשמתי רק שבוע לפני ולא הייתי במפגש אז אפשר להגיד שהגעתי ולא הכרתי אף אחד אבל הילדים בקבוצה שלי קיבלו אותי ואת חברה שלי בהמון אהבה לא הרגשנו שלא היינו במפגש, התחברנו בשניות . מגיעים עם קצת חששות אבל זה עובר מהר . התרגשות ולחץ זה לא תמיד משהו רע, במקרה הזה הרגשות הצפים רק עשו את הטיול מהנה יותר , נקשרתי לחברי הקבוצה וכולם פשוט מדהימים. Smileys

זה הגיעעעעעע:
זה הגיע, היום שכולנו חיכינו לו . הטיסההההה.
כשמגיעים לשדה התעופה כולם בוחנים אחד את השנייה בודקים למי נראה להם הם יתחברו ולמי פחות. פגשנו את המדריכה עשינו היכרות קטנה ועברנו לבדיקות הבטחוניות. עברנו את זה בשלום(עם OVER WEIGHT קל אבל לא נורא) . הגענו לדיוטי פרי כל אחד הסתובב עם מי שהוא בא איתו לבסוף כולם הגיעו לנקודת המפגש ועלינו למטוס. אנחנו קיבלנו את החלק האחורי של המטוס ואפשר להגיד שחלקנו הרגיש בבית . התחלנו לדבר אחד עם השנייה וישבנו ליד ילדים (מהקבוצה) גם אם לא הכרנו אחד השנייה וזו הייתה דרך מעולה להתחיל להכיר. כשהגענו למרכז שלנו היה כבר לילה, המדריכים הראו לנו את המגורים וכל אחד התמקם בחדרו.

הנה זה מתחיל Smileys:

אז היום השני שלנו התחיל במבחן לבדיקת רמת האנגלית של כל ילד. המבחן קל ופשוט ואין מה לדאוג ממנו. כבר ביום השני מתחילים להכיר ילדים מכל העולם. אני הייתי בכיתה עם כמה גרמניות חמודות Smileys.
אז אחרי המבחן לקחו אותנו לאקטיביטי הראשן שלנו שהוא היה CHILL ROOM שמענו שם מוסיקה וראינו סרטים, הלכנו לשם כדי לנוח .
אקטיביטיז אלה פעיליות שמהדריכים מעבירים כל יום יש שתי פעיליות מציאים לך שתי אופציות לבחירתך. האקטיביטי השני שלנו היה טניס. עם המדריכים המהממים שלנו. בכלל כל הצוות שם היה אדיב ועוזר , הרגשנו שם בבית . Smileys
בערב הייתה לנו עוד פעילות והפעם בליינדייט. היה קורעעעעעע. אפשר להגיד שהישראלים בלטו בערב הזה.
למחרת חילקו אותנו לכיתות לפי הרמות , חצי מהילדים לומדים בבוקר חלק בצהריים מי שלומד בצהריים בבוקר יש לו אקטיביטיז ולהפך.
תמיד כיף באקטיביטי המדריכים דואגים שנהנה בכל רגע. וגם הלימודים הם לא ממש לימודים אנחנו נהנים וצוחקים  Smileys
ביום הרביעי שלנו יצאנו ל- SEALIFE CENTER ואחריו ישר לשופינג מטורף ברחבי ברייטון. כל הבנות רצו לPRIMARK Smileys.
אי אפשר לעשות שופינג בלי לשתות STARBUCKS על הדרך.
שהגענו חזרה לקולג' חלקנו הלכו ללמוד . בערב היה לנו GIRLS VS BOYS .
ביום החמישי שלנו היה ממש חם !!! ובמקום אקטיביטי רגיל לקחו אותנו לים Smileys
הסתובבנו במזרח והיינו על החוף היה מדהים!!
חזרנו לקולג, אוכל , לימודים ואקטיביטי בערבבבב .
למחרת היה יום רגיל ובערב היה דיסקו ומסיבת סיום לחלק מהילדים, היה עצוב להיפרד מהם היו המון דמעות באותו ערב  Smileys.
ביום השביעי שלנו נסענו ל LONDON היינו בשייט ועברנו דרך גשר לונדון ראיתי את הגלגל הענק והביג בן , היה מדהים אחר כך היה לנו זמן לקניות ונסיעה חזרה הביתה .
יאללה לונה פארקקקקקק . הגענו ללונה פארק , עלינו על מתקנים ענקיים ומפחידים. היה יום נעים והיה כיף לכולם. למחרת הגיעו היפנים. והם למדו איתנו בכיתות  Smileysועבר עלינו עוד יום רגיל אבל בערב הייתה לנו מסיבת פיג'מות !! היו לנו כל מני תחרויות בין 4 קבוצות אחרי זה חגגנו לאחת הבנותמגרמניה יומולדת 16 . היה כיף וטעים Smileys
זה היה יום שופינגגגגג .יצאנו לשופינג עם המדריכים וחזרנו בדיוק לארוחת ערב, ואחרי הארוחת ערב עשו לנו הפתעה , ערב סקט עם פיצה . היינו רק הישראליים בCHILL ROOM וסופסוף היה אוכל טעים !!!
עוד יום רגיל ואחריו היה לנו את המבחן גמר, שעבר בהצלחה  Smileys אחרי המבחן יצאנו למוציאון השעווה מדאם טוסו, חוויה מהממת !! הצטלמנו עם כולםםםםםם . אחרי זה הלכנו לראות את ההצגה המפורסת "מלך האריות" וכולנו התרגשנו ביחד לראות את סימבה ונלה מתנשקים  Smileys.
כהפתעה המדריכה המדהימה שלנו לקחה אותנו לM&M WORLD וכולנו פוצצנו את השקיות במלא מלא שוקולדים.
ואז הגיע היום האחרון ללימודים היה עצוב לדעת שזה השיעור האחרון אבל נהנינו מכל שנייה ושנייה עם המורים שלנו.
ואז הגיע גם היום האחרון שלנו בברייטון יצאנו לסיור קצר בכנסייה בלונדון ואז היה לנו 3 שעות שופינגגגגגג. כשחזרנו לקולג' התחלנו לארוז, עצובים שזה הלילה האחרון.
ביי ביי ברייטון ושלום ישראל:
עם כל השמחה לחזור הביתה היה גם המון עצב, לעזוב את המקום שהיה לנו בית במשך שבועיים לעזור את על החברים החדשים שהכרנו. היה קשה אבל עברנו גם את זה אנחנו שומרים על קשר עם כולם (מזל שיש וואטסאפ) וקבענו שניפגש שנה הבאה באיטליה   Smileys.
זו הייתה חוויה בלתי נשכחת ואני מקווה לעבור עוד המון חווייות כאלה.