מתקתקה

• מרכז: פולמר גריינג′

מנור בן אבו  (מתקתקה)

היי (: אני מנור בת 12, והשנה- ...

רועי קנט  (קנטי)

קוראים לי רועי קנט, אני בן ...

עדן מרום  (eden)

אז היי (: אוקי , מאיפה אני ...

שחר טוטנאור  (שחר)

יום ראשון 21\7\13  שתיים ...

שחר שטיין  (שוחיר)

היו לי השבועיים הכי כיפיים ...

נוי ואקנין  (נויה)

היייי       ...

היי (: אני מנור בת 12, והשנה- 2013 יצאתי לסאמר סקול למרכז- פולמר גריינג'..

אז אני יספר לכם מה עברתי ביום של הטיסה ובכללי.. קריאה נעימהה Smileys

אז ככה הסיפור שלי התחיל..

זה היה  שעה לפני היציאה לשדה התעופה.. חיכיתי בקוצר רוח אבל משום מה, כל הדרך בכלל לא התרגשתי. עד שהגענו לשדה התעופה והבנתי מה זה בעצם התרגשות. גם בכלל, זאת הייתה הטיסה הראשונה שלי ועוד לבד אז...

הגעתי לעמדה שלנו, ניגשתי לססיליה והיא הביאה לי את "החבר הכי טוב שלי" שבעצם זה רצועה כזאת שיש בה פרטים וכל זה...שהתלוותה איתי למשך כל החוויה הזאת !!

אחרי שכולם הגיעו נפרדנו מההורים בחיבוק ענקקקייי Smileys והמשכנו בדרכנו... עברנו מלא מלא מלא מלא.. בדיקות ששיגעו את כולנוו Smileys!!!

אחרי הרבה הרבה זמן... הגיע זמן הדיוטיי פרייי Smileys

בדרך לדיוטי פרי הייתה ירידה ענקית אז אני ועוד ילדה שקוראים לה עדן (שהתחברנו מאודד).. אפשר להגיד ש..השתגענו.. נראה לי החנויות קצת השפיעו עלינוו... Smileys

אחרי זמן של הדיוטי פרי, המתנה ודיבורים.. הגיע זמן הטיסה (: כולנו שמחנו והתרגשנווו !!

עברנו את העמדה של הכרטיסים והלכנו בדרך למטוס...יותר נכון, רצנוו Smileys

עלינו התיישבנו במקומות ואז.. לפי דבריי, זאת הייתה הטיסה הכי משעממת שיש. דבר ראשון לא הייתי קרובה לאף אחד מהקבוצה שלי, דבר שני ישבתי לייד אנשים שבכלל לא קשורים לעולם Smileys

אז יותר מחצי מהזמן בזבזתי על שינה Smileys

אחרי כמה שעות נחתנו, כולם מחאו כפיים וחיכינו שכולם ירדו בכדי לצאת ככקבוצה. ירדנו מהמטוס ומזג האוויר היה קר אז כולנו הוצאנו סוודרים במהירותתת Smileys

אני רק רוצה להגיד, לונדון- התאהבתי !!  Smileys   כמובן שאחרי שנחתנו השאלה הראשונה שלי הייתה זה אם יש כאן חנות של וואן דיירקשן. Smileys

בשביל לקצר את העניין:

עברתי חוויה מדהימהה שאין כמוההה !!

הכרתי מלא אנשים מכל רחבי העולם: צרפת, גרמניה, סין, איטליה, טורקיה ועוד ארצותתת !!

אפילו יש ילדים שאני שומרת איתם על קשר בפייסבוק, אינסטגרם, טלפון והם לא מישראל !!

ראיתי וביקרתי במלא מקומות מרהיבים כמו: הביג בן, london eye, ת'ורפ פארק, אוקספורד, טירת ויינדזור, מאדאם טוסו, מחזמר של קווין, מוזיאונים נפלאיםם ואפילו הפלגנו בנהר התמזה !! ויש עודד...

בנוסף, על הדרך ראינו סוג של בית ענקייי שהיה רשום עליו: MANOR HOUSE

אז מיהרתי לצלםם...חחחח

אוי, איך שכחתי ?!:

המדריכים המדהימים שהיו לנו: אנדי ובן (החתיכיםם), ריס, מאט, אנני, הלן (שעזבה אותנו באמצע לצערנו )): ) וגרייס שהצטרפה אלינו. Smileys

בנוסף היו גם את" אמה, מריק, דיויד ועוד.. אבל הם לא היו מדריכים.

המורים היו נפלאים בניגוד לשיעורים שלנו שהיו קצת משעממים... ( קצת הרבה).

הפעילויות הכייפיות שהיו לנו: טניס, פוטבול, קריקט, כדורעף, הכנת צמידים, just dance 4, הכנת לימונדה, קישוט קאפקייקס, ציור על זכוכיות, הכנת שלטים לדיסקו, תחרות כשרונות ועוד המון משחקים ותחרויות... אבל הפעילויות הכי חשובותתת: שחייה ודיסקוו !! SmileysSmileys שאותם כולם לפי דעתי הכי נהנו ואהבווו Smileys  ( וכמובן שאני לא ישכח את הרגע שבן המדריך רקד איתי ואמר לי שאני מדהימה... אבל זה לא ביג דיל..Smileys חחחחחח..)

באמת, שעברתי פה חוויה של פעם בחיים !!Smileys ואני יודעת..

למרות כל מה שעברתי: הריבים, הצרחות, הבכי, הצחוקים, השירים, הצרחות...

וכן, בכוונה אמרתי פעמים צרחות  Smileys

הדבר היחידי שעצבן את כולנו זה הוייפי. לא היה וייפי. זה כבר עובר את הגבול Smileys אה ולפעמים גם האוכל לא היה משהו Smileys

אני לא ישכח את ההשקמות שלנו Smileys

הדבר השנוא עליי זה שמעירים אותי מוקדם, בחופש Smileys

אני אתגעגע לזה שהיינו משגעים את כל הקומה, ולא רק מרוב הרעש שלנו

Smileys , אני אגעגע לשירים שהמצאנו ( אחמ אחמ בנות אחמ אחמ).

אבל במיוחד, אני יתגעגע לשופיננגגג !! ולכל הקניות שעשיתי של וואן דיירקשן

אבל בעיקר אני לא ישכח את הקבוצה המדהימה שלי שאין עלייה ואין מעליהה

ובמיוחד את המדריכה המדהימה שלנו.

ססיליה, את עזרת תמכת והוכחת לנו כל פעם מחדש שזה מזל שיש לנו אותך!!

למרות ברגעים שהיית ססיפלצת למדנו להתמודד...אה, ושלא הפסקת לצלם !!Smileys

אבל תמיד תיהיי זיכרון טוב אצלנו בלב Smileys

אני כבר מלאת געגועיםםם...לילדים למדריכים בקיצור, לכולם !! אין אין חוויה כזאת אני בחיים לא ישכח !! Smileys

אני מאחלת לכל מי שרוצה להירשם לשנים הבאות שייהנה כמו שאני נהנתי..

לא משנה באיזה מרכז תהיו..