Lirita

לירון רטיה שועלי  (Lirita)

טוב איפה אני אתחיל, אוקיי ...

רומי סלטי

היי קוראים לי רומי מהרצליה ...

נוי דאיה  (נוי דאיה)

היי, אני נוי בת 14 ויצאתי ...

שי שלף  (שי)

היוווש כולם (:אני טסתי לשבועיים ...

גל כהן  (גל)

קיימברידג' מחזור שני 2013! אוף ...

יערה רטיג

היי אני יערה בת 14 מנס ציונה ...

טוב איפה אני אתחיל, אוקיי השם שלי הוא לירון ריטה שועלי אני בת 14.5 מנתניה.

בחופשת הקיץ האחרונה נסעתי לאנגליה קיימברידג', דבר ראשון אני חייבת להגיד שזה המקום מהמם ממש שלו ורגוע. :)

יום לפני זה הכנתי את התיק שלי מרוב לחץ שקלתי את המזוודה ארבע פעמים. ובשלוש בלילה כבר הייתי בשדה התעופה חיבוקים נשיקות והפרידה מההורים היה קשה אבל מרגש.  אחרי הסבל של התהליך המייסר של המעבר בשדה התעופה סוף סוף הגענו לדיוטי פרי ישששששששששש!!!! 8-)

אחרי העמסת התיקים בפעם השנייה היינו כבר בדרנו למטוס וממנו סוף סוף לאנגליה, הטיסה מעייפת. ועוד שלוש שעות נסיעה מלונדון לקיימברידג'.

טוב כאן מגיע החל הכיפי הגענו לחדרים פרקנו בדקנו את הנוף ואת הסביבה כולם הלכו לראות את השכנים חוץ ממני אני נרדמתי חחחחח.

ארוחת ערב  היא במרחק 10 דקות מהקמפוס וכל השבועיים שם זה היה הזמן האהוב עליי ללכת באיזי לצחוק עם חברים זה היה כיף, האוכל באנגליה אכיל לא יותר מזה טיפ: תשמרו את המלח!!!! :-/

יום אחרי זה היה לנו מבחן טניס בפארק טיול ברחבי העיר וארוחת צהריים כן זה היה סיוט לעמוד חצי שעה בשמש במקרה הטוב, התור לארוחת צהריים זה המקום  להכיר ילדים אחרים. :*

ובערב מסיבת וולקם. אני את רוב בערבים שלי ביליתי אצל חברות או ראיתי עם השותפה המדהימה שלי (מעיינווש מתה עלייך) סדרות קוריאניות באייפון חחחחחח ובעשר צ'ק רום אוי אני זוכרת הלחץ של הלגיע בזמן לחדר כדי לא יתפסו אותך בחוץ ואת הצחוקים של להתגנב חזרה לחדרים של הבנות חחחחחחחחח. 0_O

האוכל לא משהו האוירה נהדרת החברים מדהימים והקשרים שפיתחתי מכל העולם אני אשמור אותם לעד אנגליה עם כל החויות שם תשר חלק מהלב שלי לעולם ואני ממליצה לכל אחד לעבור את הדבר המדהים הזה שנקרא סאמר סקול!