תום

• מרכז: איסטבורן

תום יעקבי  (תום)

היי אני תום והייתי בסאמר סקול ...

נטע ימין

היי, אני נטע ויצאתי השנה לסאמר ...

דריה פרוציוק  (דריה פור)

אוקי מאיפה נתחיל, שלום אני ...

שיר בכר  (שיר)

היי !   אני שיר, ואני ...

קרין פלוטקין  ((:karin.p )

היי, אני קרין פלוטקין והשנה ...

דביר אברהם  (DVIR838)

וואוו!! היי!!   טוב, ...

היי אני תום והייתי בסאמר סקול באיסבורן 2013!!

זאת הייתה אחת החוויות הכי מדהימות שהיו לי היה ממש כיף!!

אז דבר ראשון לכל מי שרוצה להביא גיטרה עדיף בקייס קשיח אבל אם אין לא נורא

אפשר לעטוף את הגיטרה בפצפצים ולהכניס לקייס רגיל (קצת קשה אבל אפשרי) זה מה שאני עשיתי והיא בריאה ושלמה. לגמרי אתם גם לא חייבים לשלוח אותה

לתא במטען אפשר להעלות גם אם היא גדולה מידי במקרה כזה הדיילים פשוט יקחו אותה למגורים של הצוות ויחזירו בסוף הטיסה.

אז ככה ביום הראשון נפגשנו בשדה תעופה הכרנו דיברנו וקנינו דברים בדיוטי אחרי הטיסה הגענו למרכז באיסטבורן שם חילקו אותנו לחדרים נתנו לנו מפתחות וארוחת ערב ראשונה שלנו במרכז.

ביום השני היה מבחן רמה באנגלית שהיה קל מאוד ואחר הצהריים היה לנו סיור בעיר

ביום השלישי חילקו אותנו לכיתות והתחלנו ללמוד ואחר הצהריים היו לנו פעילוית כמו

כדורסל כדורעף ובדמיטון (כדור נוצה)

ככה זה היה גם ביום הרביעי

וביום החמישי הייתה עוד בחירה בפעיליות רוגבי כמובן שהלכתי לשם ובאמצע המשחק נפלתי על הכתף ממש חזק שכאבה אחר כך במשך כל היום כולנו היינו בטוחים שזו רצועה שנמתחה אז לא התרגשנו יותר מידי בערב היה קידוש שהיה ממש כיף בעיקר בגלל שכל האיטלקים הסתכלו עלינו וצלמו.

בהמשך הערב כבר לא הצלחתי להזיז את הכתף ממש אז לקחו אותי לבית חולים שם אחרי שיבשו אותנו במשך שעתיים אמרו ששברתי את עצם הבריח אחרי זה אמרו לנו לחכות במשך 10-15 דקות שהפך בסוף לשעתיים וחצי כדי להחליט אם צריך לנתח או לא, התקשרתי להורים וידעתי אותם שאלו אותי אם אני רוצה לחזור לישראל אמרתי שלא. חזרנו למגורים במרכז ב5 בבוקר.

ביום שאחרי זה התעוררתי ב10 ל1 נשארתי במרכז באותו יום כולם נסעו לאנשהו גם האטלקים והרוסים היה ריק לגמרי חוץ מכמה מדריכים כשכולם חזרו באו לבדוק איך אני.

השבוע השני היה רגיל שיעורים ופעילויות בערב היו פעילוית כמו מסיבה במועדון של המרכז רקדנו עם האטלקים והיה פשוט מדהים!

היו לנו גם שלוש נסיעות ללונדון הראשונה הייתה למדאם טוסו מוזאון השעווה

ולתיאטרון להצגה על מייקל ג׳קסון

בנסיעה השניה היינו בשייט לכיוון הביג בן ומשם הלכנו למרכז העיר והיה לנו שם זמן חופשי אבל לא היו הרבה חנויות אז לא היה כל כך טוב