וואן דיירקשן

• מרכז: ליטל קנדה

מיכאל שני  (וואן דיירקשן)

מסע-ליטל קנדה שמי מיכאל שני ...

מאיה לנדאו

באמצע השנה הילי חברה שלי הציעה ...

קסם אסולין  (קסם)

היי ,  אני קסם אסולין ...

רוי שטרק  (Royo)

קוראים לי רוי והייתי בסאמר ...

מיכל שינה  (*_*_*)

היוש!!! אוקיי אז קוראים לי ...

רון שקד  (ron)

ה summer school הקיץ הייתה ...

מסע-ליטל קנדה

שמי מיכאל שני בת 14 מהרצליה

הסיפור שלי התחיל שבועיים לפני המפגש, החברות שלי כבר היו רשומות והחלטתי לבוא איתן הן אמרו שאני יפסיד כלכך הרבה חויות ואצטער אם אני לא אבוא והן צדקו זאת הייתה החוויה הכי מדהימה בחיים שלי.

ב25.6.2013 התקיים המפגש ברמת אפעל לשם נסעתי עם אימי

התכנסנו עם עוד קבוצות של הסאמר סקול באולם הגדול שם קיבלנו תיק של קמפוס (איתו היינו כאשר יצאנו מהמפגש) כרטיסי הטיסה + דף מפורט לאחר כל ההסברים התקבצנו (כל קבוצה בנפרד) וערכנו משחק הכירות כל ילד קיבל שאלה אליה הוא היה צריך לענות.

לאחר המפגש הזמן עבר והנה מצאתי את עצמי אורזת לקראת הסאמר סקול.

והנה 20 ימים אחרי (ה15.7.2013) מצאתי את עצמי בדרך לסאמר סקול.

הגענו לנמל תעופה וקיבלנו משחף ונעמה סרט למזוודה ותג ביטחון .

מסרנו את המזוודות עברנו את הבדיקות ואז.. הגענו לדיוטי פרי!

קנינו שוקולדים (והרבה) ולאחר מכן עלינו למטוס.

הגענו לאנגליה לאחר טיסה משוגעת של ארבע שעות הגענו לנמל התעופה לוטון שבלונדון אנגליה. קנינו מעט אוכל ויצאנו לעבר האי וייט באוטובוס ולאחר מכן במעבורת.

לאחר שלוש שעות שבהן נסענו באוטובוס והיינו במעבורת הגענו לאי וייט.

הגענו למחנה זה היה ניראה כלכך קסום שהתמונות שראינו נהפכו פתאום למציאות. קיבלנו את החדרים והלכנו לאכול את הארוחה הראשונה במחנה ולאחר הארוחה הלכנו לראות את המחנה.

לאחר שראינו את המחנה אכלנו ארוחה וקיבלנו את החדרים הלכנו לחוף הים להיכרות עם הילדים הנוספים והמדריכים. שיחקנו בפריזבי צחקנו ונהנהנו וככה עבר היום הראשון.

יום אחרי זה קמו ליום השני במחנה שבוא היה המבחן שיגיד באיזה רמה אנחנו.

אכלנו ארוחת בוקר ועשינו את המבחן לאחר מכן אכלנו צהריים ועשינו את הקיר טיפוס,אכלנו ערב והיה לנו זמן לאינטרנט או זמן חופשי.

מערכת השעות שהייתה לנו-

22:00-כניסה לחדרים

23:00-כיבוי אורות

בלי ששמנו לב עברו שבועיים והנה אנחנו בשדה תעופה

אנחנו עומדים עם המזוודות בשדה ,לא מאמינים שזה נגמר, עם המזוודות ארוזות, חוויות לא נשכחות או בקיצור החוויה הכי גדולה של החיים שלנו מגיעה לסופה. עלינו לטיסה לישראל. הטיסה לצערי עברה מהר. הגענו לארץ עשינו ביקרות דרכונים לקחנו את המזוודות ונפרדנו בכאב לאחר מכן יצאנו לעבר ההורים.

לסיכום-

זאת הייתה החוויה הכי מדהימה בחיים שלי תודה לשחף ונעמה שהיו כמו אימהות בשבילי הסאמר סקול היה מדהים ואני ממליצה לכל אחד ללכת לסאמר סקול כי זה מדהים בכל צורה שהיא