שקדי

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2013

שקד גבאי  (שקדי)

במפגש הראשון שהיה, הכרנו את ...

לירון פלח  (רוני)

היי לכוווווולם!! קוראים לי ...

דניאל רויטמן

היי   שמי דניאל אני הלכתי ...

שון אוקדה  (שון)

שלום קוראים לי שון אני בן ...

שרון נומייסקי  (שרון)

הי קוראים לי שרון אני בן 15 ...

חופית כהן  (hofit10011)

אומרים שתמונה שווה אלף מילים ...

במפגש הראשון שהיה, הכרנו את כולם וידענו עם מי אנחנו נהיה במשך שבועיים /שלושה.

כשהגענו לשדה התעופה, ראינו את הילדים והמדריכים שכבר הכרנו ובטיסה הסתדרנו לפי מקומות ישיבה עם חברים שרצינו לשבת לצידם.

כשנחתנו, הילה, המנהלת, קיבלה אותנו והדריכה אותנו עד לנקודת המגורים. (שם כבר חיכו לנו הילדים שטסו ל״summer school״ שלושה שבועות, הם נחתו שבוע לפנינו).

בלילה הראשון היו הרבה בקשות, תלונות, הערות וכו׳ למדריכה אבל הכל נפתר בזכות המדריכה ואחרי הלילה הראשון התחלנו להנות.

במשך השבוע היינו בפעילויות ושיעורי אנגלית והיו גם ימים שיצאנו מהמגורים למוזיאון השעווה, למחזמר, לארמון המלכה, לקניות, לטיולים ועוד הרבה פעילויות מהנות.

היום שהכי אהבתי מחוץ למגורים היה היום בו נסענו מהצהריים למוזיאון השעווה, שם היינו שעתיים, ומשם נסענו למחזמר ״lion king״ זה היה המחזמר הכי יפה ומרגש ומדהים שראיתי בחיי!!! :)

לאחר מכן, מאוחר בלילה, חזרנו למגורים ובימים שאחרי המשכנו בפעילויות שגרתיות עם הקבוצות ששיבצו אותנו אליהן עם ילדים מארצות אחרות גם.

בשיעורים שיפרנו את השפה האנגלית ולמדנו דברים חדשים גם בצורה מהנה ולא רק כמו בבית הספר.

בפעילויות שלאחר השיעורים שיחקנו בייסבול, טניס, כדורגל, כדורעף, היינו בבריכה וכו׳. בערבים היו לנו מסיבות דיסקו, קריוקי, תחרות כשרונות ועוד דברים מהנים.

ביום האחרון שלנו במגורים, נפרדנו מהחברים שהכרנו במשך השבועיים / שלושה האלו ועשינו בערב שיחת סיכום שבה המדריכה הכינה מצגת עם כל התמונות מהפעילויות והימים המדהימים שעברנו יחד.

המצגת הייתה מאוד מרגשת ואז הגיע היום שאחרי...  בו הייתה הטיסה לישראל :( כשהגענו לשדה התעופה, הילה, קיבלה אותנו והדריכה אותנו מה לעשות עד הטיסה.

בדיוטי-פרי באנגליה קנינו מלא שוקולדים, מזכרות ומתנות למשפחה. כשנחתנו בישראל, ההורים קיבלו אותנו בהתרגשות רבה והפגישה אחרי שבועיים / שלושה שלא נפגשנו הייתה מאוד מרגשת!

נפרדנו מהחברים וכשחזרנו הביתה, החלטנו שאנחנו לא מנתקים קשר ונתכנן עוד פגישות ביחד.

לסיכום, summer school זוהי חוויה של פעם בחיים ולא שווה לפספס!